  • 11. Data: 2017-05-23 11:00:56
    Temat: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > 27,8 mm i ponad 50 Ah, to jakiś rekord chińskiej miniaturyzacji ;-)
    > A nie możesz podjechać do pierwszego z brzegu sklepu, gdzie Ci
    > przymierzą akumulator?
    > Ja też do niedawna myślałem, że najtaniej jest przez internet, ale jak
    > mi padł nagle aku, to podjechałem pod pierwszy sklep motoryzacyjny,
    > gdzie doradzili, przymierzyli, zmierzyli prąd ładowania, a za akumulator
    > zapłaciłem tyle, co w sklepie internetowym (jeśli doliczyć 20 zł za
    > kuriera).

    Dokładnie - aku nie opłaca sie kupowiać via net.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 12. Data: 2017-05-23 11:09:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 10:49:30 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > Żeby tylko nie był i lżejszy o 50%

    A te w sklepach lokalnych to myślisz że inne jak te z allegro?

    Z nie tak dawnych dyskusji na tej grupie wynikło że nawet markowe drogie akumulatory
    padają po 2-3 latach wiec nie widzę sensu przepłacać. Akurat na tej grupie własnie
    kilka osób polecało akumulatory WOLF to i zakupiłem. Za ok 200zł jak wytrzyma 2-3
    lata to aż nadto będzie;)

  • 13. Data: 2017-05-23 11:11:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 11:00:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Dokładnie - aku nie opłaca sie kupowiać via net.
    Rozwiń proszę.
    Bo jak na razie jedyny problem jaki miałem to z wymiarami a to i sklepu dotyczy.
    No chyba żebym pod sklepem demontował stary i wsadzał nowy. Nie uśmiecha mi się
    jednak babrać w aucie pod drzwiami sklepu

  • 14. Data: 2017-05-23 11:36:22
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 11:11:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > No chyba żebym pod sklepem demontował stary i wsadzał nowy. Nie uśmiecha mi się
    jednak babrać w aucie pod drzwiami sklepu

    Bo za wage transportu zaplacisz tyle ze w sklepie ci wymienia. A nie dostaniesz kota
    w worku.

    Poszukaj w okolicy sensownego punktu wymiany aku.
    Oni ci tam wszystko zrobia. Sprawdza stary czy niezywy, sprzedadza nowy, nowy tez
    sprawdza czy dobry, gwarancje dadza, i aku wymienia. I nawet beda miec dw40 na śróby
    zardzewiałe.

    Poszukaj punktu sprzedaży aku w okolicy.
    Poznac go mozna po tym że ma milyjon aku na półkach w róznych wymiarach, kolorach i
    cenach.

  • 15. Data: 2017-05-23 11:51:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 11:36:24 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    sprawdza czy dobry, gwarancje dadza, i aku wymienia. I nawet beda miec dw40 na śróby

    Za późno;)
    Między godz 12-14 będzie kurier z nowym aku i zabierze od razu stary.
    Ok 200zł za aku 74Ah, 750A z wysyłką i odbiorem starego to niewygórowana cena wg
    mnie. Firma od której kupiłem sprzedaje te akumulatory na allegro ponoć od 2009 roku,
    tylko w ostatnich 12 miesiącach ma ponad 1000 pozytywnych komentarzy

    > Poszukaj punktu sprzedaży aku w okolicy.
    > Poznac go mozna po tym że ma milyjon aku na półkach w róznych wymiarach, kolorach i
    cenach.

    Nie ma u nas takiego?
    4 sklepy z częściami samochodowymi w których na półce leżą tylko drogie "markowe"
    aku. Te tańsze na zamówienie i ok 50% drożej jak samemu w sieci kupiłem

  • 16. Data: 2017-05-23 12:31:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozytywne komentarze wynikaja z tego ze ludzie sa glupsi od akumulatorow. Pozytywny
    komentarz daja bo paczka przyszla. No zesz kurwa jego mac, laska jakas jak zaplacone
    i ze przyslali co kupione? Pozytywny za dostarczenie to jak by fajna laska
    dostarczala i robila loda. Za standardowe dostarczenie zaplaconego towaru nie nalezy
    sie zaden komentarz. A neutralny mozna wystawic rok po zakonczeniu gwarancji tego co
    sie kupilo i jeszcze dobrze dziala.

  • 17. Data: 2017-05-23 14:18:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >No chyba żebym pod sklepem demontował stary i wsadzał nowy.
    >Nie uśmiecha mi się jednak babrać w aucie pod drzwiami sklepu

    Czasem najwygodniej.
    Odpalic z kabli, podjechac, wymienic, zostawic stary i po sprawie.

    Tego babrania nie ma znow tak duzo, chyba ze passat. Albo renault.

    J.

  • 18. Data: 2017-05-23 14:35:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 14:18:50 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Czasem najwygodniej.
    > Odpalic z kabli, podjechac, wymienic, zostawic stary i po >sprawie.
    > Tego babrania nie ma znow tak duzo, chyba ze passat. Albo renault.
    Żona dzwoniła ze kurier był, nowy aku zostawił, stary zabrał, (sam zapakował do
    jakiegoś specjalnego pojemnika)więc chyba po sprawie
    Wieczorem nowy zamontuję i mam nadzieję ze dwa lata pojeżdzić.
    Jak szybciej padnie to reklamacja i tyle.
    Nie ma się co rozczulać.
    Gdyby nie dziwna sprawa z wtymiarami to by tematu nie było
    Dzxiwi mnie jednak ciągle to że wszyscuy do 1,9 jtd zalecają aku min 72Ah/600A
    A u mnie 55Ah/480A min 5 lat działał i nigdy w zimę nawet problemu z odpalaniem nie
    miałem. I tez jakiś "bezfirmowy"(chyba że qap to jakiś potentat w aku jest)
    http://images.tinypic.pl/i/00903/sc8hnmd8miz3.jpg
    W sumie jakbym teraz tez 55Ah kupił to koszt 175zł z przesyłką i odbiorem starego.
    http://allegro.pl/akumulator-12v-55ah-p-510a-akumula
    tory-ca-ca-wolf-i5545021016.html
    Ciekawe czy taki WOLF też z 5 lat podziała

  • 19. Data: 2017-05-23 14:42:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 14:35:40 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A u mnie 55Ah/480A min 5 lat działał i nigdy w zimę nawet problemu z odpalaniem nie
    miałem. I tez jakiś "bezfirmowy"(chyba że qap to jakiś potentat w aku jest)
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/sc8hnmd8miz3.jpg

    Znalazłem
    http://allegro.pl/akumulator-bateria-56ah-480a-qap-i
    6754385701.html
    też tanizna. A te min 5 lata działał

  • 20. Data: 2017-05-23 14:55:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >odpalaniem nie miałem.
    >I tez jakiś "bezfirmowy"(chyba że qap to jakiś potentat w aku jest)

    A prawdziwa zime przezyles ? Takie co najmniej -20 ?
    Diesel ma troche wieksze wymagania na prad, ale prawde mowiac, to tez
    mi sie wydaje, ze mniejszy by wystarczyl.

    No coz - mamy zagwozdke - byl za maly i dlatego tylko 5 lat wytrzymal,
    czy byl w sam raz i dlatego az 5 lat wytrzymal :-)

    Bo zywotnosc przecietnego akumulatora ... tak od 3 do 10 lat :-)

    Kiedys roznice w cenie nie byly duze, to na wszelki wypadek wstawialem
    wiekszy, teraz to sie zastanawiam czy warto przeplacac :-)
    Ale z tego co piszesz, to znow roznica w cenie nie jest duza.

    Co do firmy - IMO, akumulator to na tyle stara technologia, ze kazda
    firma potrafi zrobic poprawny.
    Tylko musi chciec :-)

    J.