  • Data: 2017-09-05 12:00:46
    Temat: Android - małe rozczarowanie - nic nie mogę znaleźć :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Niech mi ktos powie, dlaczego w tym androidzie wszystko jest takie
    poukrywane.

    Kilka miesiecy meczyłem się z tym ze yanosik nie chciał mi działac w tle.
    W koncu usiadłem do netu, poczytałem i okazało się ze winne jest ustawienie
    oszczedzania baterii.
    Ustawiłem - nie oszczedzaj i działa.
    Ale ustawiłem tak dla całego telefonu.

    A na forum miui widze ze ktos pokazuje ustawienie tego dla kazdej
    aplikacji. I za chiny nie moge tego znaleźc.

    Yanosik działa juz sobie w tle.
    Ale jak jest wyłączony ekran, to zamiast powiadomienia, ekran się wybudza
    ale yanosik nie radzi sobie z odblokowaniem ekranu i mamy efekt w postaci
    braku komunikatu bo ten pokaze sie dopiero jak recznie odblokuje ekran.

    Co znów jest zle ustawione i dlaczego do cholery proste sprawy sa tak
    skomplikowane? :)))

    Oczywiście ekran nie jest zabezpieczony zadnym kodem, fingerprintem etc -
    trzeba tylko przesunac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.