  • 11. Data: 2015-08-02 19:00:20
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > To akurat jest jeden z mądrzejszych pomysłów.

    Nie widze uzasadnienia...

  • 12. Data: 2015-08-02 19:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i potrafisz zmienić te gówniane umowy z operatorami, które zostały
    > zawarte na samym początku?

    Nie mam pojecia jakie zostały zawarte.
    Zapewne to kwestia negocjacji ale skoro teraz daje im sie kase za damski...
    to byc moze mniejszym kosztem mozna te umowy renegocjowac.

    Poza tym prawo czesto zmienia sie w czasie funkcjonowania biznesu.
    Co w tym dziwnego.
    Prowadzisz firme i nagle wprowadzaja ci via toll. Czy ktos sie pytał
    spedytorom, czy dadza rade renegocjowac umowy z firmami spedycyjnymi?

  • 13. Data: 2015-08-02 19:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Czyli w szczycie. Gratuluje pudru, współczuję syfa.

    A co w tym złego?
    Wiedzac ze byc moze zapłaca a byc moze nie - nie wszyscy wybrali by
    autostrade tak jak to jest teraz.

    Dodatkowo operator wiedzac, ze straci zysk, szybko poradziłby sobie z
    problemem niedostatecznie szybkiej obsługi na bramkach.
    Dlaczego np. nie stosuje sie rozwiazania polegajacego na tym, ze czesc
    bramek moze słuzyc do przejazdu zarówno w jedna jak w druga strone?

  • 14. Data: 2015-08-02 19:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Czyli operator już wie że w jego interesie jest niezapewnienie
    > wymaganej jakości obsługi, bo wtedy przychodzi dobra ciocia premier z
    > kartą kredytową bez limitu i stawia wszystkim.
    >
    > Bo gdyby warunkami koncesji było albo zapewnienie przepustowości, albo
    > zakaz pobierania opłat, to wtedy zapewniam Cię - do bramek nigdy by
    > nie było kolejki.

    Dokładnie tak!

  • 15. Data: 2015-08-02 19:39:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nie mam pojecia jakie zostały zawarte.
    > Zapewne to kwestia negocjacji ale skoro teraz daje im sie kase za damski...
    > to byc moze mniejszym kosztem mozna te umowy renegocjowac.

    parę razy już próbowano. z marnym skutkiem. Też nie wiem jakie są te
    umowy bo są od lat utajnione.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2015-08-02 19:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-02 16:09, Tomasz Pyra wrote:

    > Ja bym się raczej zastanawiał, dlaczego ja - prosty człowiek, potrafiłbym
    > przewidzieć takie problemy, natomiast nasz rząd, sztaby doradców, ludzi
    > ponoć kierunkowo wykształconych w rozmaitych dziedzinach, nie potrafią.

    Bo na przykład koncesję z Autostradą Wielkopolską podpisywał prezes
    Agencji budowy i Eksplatacj Autostrada - niby w tym nic niezwykłego,
    gdyby nie to, że potem został prezesem Autostrady Wielkopolskiej.

    Więc skoro negocjiował sam dla siebie...

    Shrek.

  • 17. Data: 2015-08-02 20:12:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    t...

    .net...

> [...]
    > rady zapewnić drożności, to jest "za darmo" - po operator ZTCW za każdy
    > samochód dostał pieniądze w pełnej wysokości z poadtków które w to miejsce
    > trzeba będzie podnieść.
    >
    > Czyli operator już wie że w jego interesie jest niezapewnienie wymaganej
    > jakości obsługi, bo wtedy przychodzi dobra ciocia premier z kartą
    > kredytową
    > bez limitu i stawia wszystkim.
    >
    > Bo gdyby warunkami koncesji było albo zapewnienie przepustowości, albo
    > zakaz pobierania opłat, to wtedy zapewniam Cię - do bramek nigdy by nie

    Ale opłaty nie idą do kieszeni operatora, tylko państwa, więc o czym mowa?

  • 18. Data: 2015-08-02 20:18:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Ale opłaty nie idą do kieszeni operatora, tylko państwa, więc o czym mowa?

    ROTFL

  • 19. Data: 2015-08-02 20:58:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >A co w tym złego?

    Poza tym, że nazwałeś to pudrowaniem syfa to nic.

  • 20. Data: 2015-08-02 21:00:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...