  • 21. Data: 2015-08-02 21:53:05
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Sens to by miało zwolnienie z opłat godzin poza szczytem - właśnie po
    > to żeby zachęcić kierowców do rozłożenia w czasie obciążenia.

    Jak zwykle ci co nauczyli sie syfa leczyc pudrem przy ogolnym zadowoleniu
    gawiedzi...

    A mozna było podejsc do tematu bardziej ogólnie i ustanowić standard
    autostrady.
    W przepisach okreslic, ze autostrada musi spełniac nie tylko standardy
    techniczne ale równiez maksymalny czas oczekiwania na bramkach. Powiedzmy 3
    minuty.
    Jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy to operator ma obowiązek otworzyc
    bramki i upłynnić ruch.
    ---
    Nie prościej w ogóle ich nie montować ?

  • 22. Data: 2015-08-02 23:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > parę razy już próbowano. z marnym skutkiem. Też nie wiem jakie są te
    > umowy bo są od lat utajnione.

    Ale wracajac do drugiej czesci mojej wypowiedzi - uwarunkowania biznesu
    czasem sie zmieniają, wiec nie widze w tym nic dziwnego gdyby dookreslono
    standard autostrady płatnej o maksymalny czas postoju na bramkach.
    To nie jest zmiana ktora w jakis drastyczny sposób wpływa na ten biznes.

  • 24. Data: 2015-08-02 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nie prościej w ogóle ich nie montować ?

    W jakim sensie?
    Bo oczywiście ze łatwiej, tylko ze ktos jednak chce pobierac kase za
    przejazd...

  • 23. Data: 2015-08-02 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Poza tym, że nazwałeś to pudrowaniem syfa to nic.

    Rozumiem ze na merytoryczna dyskusje a propos samego podejscia do tematu
    otwierania bramek nie mam co liczyc?
    Beda tylko docinki i polsłówka?

  • 25. Data: 2015-08-02 23:06:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > standard autostrady płatnej o maksymalny czas postoju na bramkach.
    > To nie jest zmiana ktora w jakis drastyczny sposób wpływa na ten biznes.

    zależy co jest w tych umowach koncesyjnych zapisane. może byc np. że w
    razei zmian w prawie państwo zrekompensuje straty. Ale nie wiem gdybam
    Były już próby podejścia do tematu chociażby przy pomysle przejścia na
    winiety i nic.
    Bardzo jestem ciekaw jakie tam sa zapisy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2015-08-02 23:07:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nie prościej w ogóle ich nie montować ?

    W jakim sensie?
    Bo oczywiście ze łatwiej, tylko ze ktos jednak chce pobierac kase za
    przejazd...
    ---
    Dyskutując o pobieraniu nie ma sensu rozważać w ogóle ich otwierania

  • 27. Data: 2015-08-03 00:52:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-02 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Rozumiem ze na merytoryczna dyskusje a propos samego podejscia do tematu
    > otwierania bramek nie mam co liczyc?
    > Beda tylko docinki i polsłówka?

    Nadal nie widzisz sprzeczności i śmieszności w swoim 1. poście?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-08-03 07:35:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >i potrafisz zmienić te gówniane umowy z operatorami, które zostały
    >zawarte na samym początku?

    Ale jest z tym jakiś kłopot? Krwią podpisane czy co?

  • 29. Data: 2015-08-03 08:09:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 20:18, masti pisze:

    > ROTFL

    Nie ma co ROTFLować - na A1, o której mowa, tak się właśnie dzieje.
    Dopiero budżet płaci operatorowi wynegocjowaną *stałą* stawkę.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 30. Data: 2015-08-03 08:11:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-03 o 07:35, Ghost pisze:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Ale jest z tym jakiś kłopot? Krwią podpisane czy co?

    Kłopot może być, bo do zmiany umowy potrzeba woli dwóch stron. A umowy
    podpisuje się atramentem. Jeszcze masz coś wartościowego do napisania? ;)

    --
    Liwiusz