  • 21. Data: 2019-06-15 02:31:37
    Temat: Re: Cofanie między barierki na styk
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pablo Eldiablo" <p...@g...com> wrote in message
    news:66a60c46-79d0-40b8-ae94-30126c43d3c9@googlegrou
    ps.com...
    > Wyjrzyj przez lewe i cofaj trzymając wystarczająco krótki dystans.

    No właśnie tak myślałem aby zrobić.

  • 22. Data: 2019-06-15 04:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ale że mam cudze barierki podnieść? To bym je o 10cm szerzej rozstawił

    Na czas wjazdu postaw sobie dodatkowe chorągiewki :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 23. Data: 2019-06-15 07:35:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    5cm, nadwozie nie jest proste, wyjrzenie nie jest wygodne

  • 24. Data: 2019-06-15 07:36:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-15 04:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Na czas wjazdu postaw sobie dodatkowe chorągiewki :)

    Wychodzić z samochodu?

  • 25. Data: 2019-06-15 08:11:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-15 02:31, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Sugerujesz że odstęp między barierkami zmienia się w czasie
    > przejeżdzania między nimi i z tego powodu musisz obserwować
    > obie strony auta aby Cię barierka nie zaskoczyła?? :-))

    To nie est Seicento, w ogóle nie widzę możliwości wychylenia się, siedzę
    jak w bolidzie F1. I nadwozie nie jest proste na wysokości barierki. Jak
    mi się kiedyś będzie chciało to może trochę się nad tym pobujam, ale
    normalnie spieszy mi się, wjeżdżam na lusterka i wychodzę. Tylko dlatego
    tam parkuję, że zawsze wolne jest. Niekiedy udaje mi się wjechać wgłąb
    wzdłuż barierek za ostatnim samochodem. Gdybym jeździł Twizy to
    mieściłbym się w wielu wolnych miejscach.

    > To chyba niewłaściwie sobie te barierki wyobrażałem - możesz
    > je nam narysować albo fotkę jakąś wysłać? Bardzo jestem ciekaw.

    Heh, zajrzałem na StreetView i ... w 2014 nie było jeszcze barierek. Tak
    jak myślałem, że to tylko po to jest by ludzie nie robili skrótów tamtędy.

  • 26. Data: 2019-06-16 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Wychodzić z samochodu?

    Jezeli umiesz postawic nie wychodzac to nie.

    BTW czy to jest konkurs na najgłupsze pytanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 27. Data: 2019-06-16 22:46:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-16 19:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Jezeli umiesz postawic nie wychodzac to nie.
    >
    > BTW czy to jest konkurs na najgłupsze pytanie?

    Nie, na nagłupszą odpowiedź.

  • 28. Data: 2019-06-17 05:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Nie, na nagłupszą odpowiedź.

    Nie ma sensu sie meczyc.
    PLONK na jakis czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 29. Data: 2019-06-17 10:34:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2019 05:59, Budzik pisze:

    > Nie ma sensu sie meczyc.
    > PLONK na jakis czas.

    E, za mało uroczyście. Musisz się bardziej starać,
    za jakiś czas. No i bardziej po polsku, przy okazji.

    "Symptomy trollowania
    [...]
    - ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll
    uroczyście obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się
    w filtrze trolla, przy czym bardzo często i tak tego
    nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem tylko
    próbuje udawać, że je filtruje)". (Wiki)

  • 30. Data: 2019-06-17 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > E, za mało uroczyście. Musisz się bardziej starać,
    > za jakiś czas. No i bardziej po polsku, przy okazji.

    Nie "za jakis" a "NA JAKIS".
    Reszta... pewnie na wszelkich twarzoksiazkach pare łapek byś zaliczył. A
    tu... dupa!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?