    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
    Date: Tue, 20 Jun 2017 10:22:38 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    W niedzielę rano dostałem fotkę z fotoradaru na modlińskiej w DC i
    drapię się w głowę do dzisiaj czy dostałem za prędkość czy za czerwone
    światło. Mijając tablicę uwaga fotoradar akurat zaczynałem zmianę pasa i
    lampiłem się w lusterka (przyspieszając jednocześnie) i na dwoje babka
    wróżyła - jak skończyłem manewr to dostałem błyskiem i albo za prędkość
    (nie mam pojęcia ile tam jest ograniczenia - niby droga międzynarodowa
    ale lubią stawiać FR przy większych ograniczeniach) a miałem ok 100 na
    liczniku, może mniej albo za czerwone światło (w lusterku nagle wszyscy
    zwolnili lub się zatrzymali - więc może przejechałem skrzyżowanie na
    czerwonym lub ciemno pomarańczowym).

    Ponieważ zachodzę w głowę za które wykroczenie dostanę mandat to mam
    pytanie na wypadek ew. pecha:)

    Czy po odebraniu prawa jazdy na 3m nie mogę jeździć niczym mechanicznym
    czy tylko pojazdami na które było prawko?
    Czy po odebraniu prawka mogę jeździć skuterem do 50ccm albo jednośladami
    do 125ccm?