eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDeawoo Lanos - problem chyba z elektroniką. › Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
  • X-Received: by 10.140.104.33 with SMTP id z30mr18499qge.24.1418747670445; Tue, 16 Dec
    2014 08:34:30 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.104.33 with SMTP id z30mr18499qge.24.1418747670445; Tue, 16 Dec
    2014 08:34:30 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no11848451igd.0!news-out.google.com!r1ni57qat.1!nntp.google.com!s7no8083536q
    ap.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 16 Dec 2014 08:34:30 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.53.155.164;
    posting-account=67yd9woAAAAHUu8VHyA7Js47M98NE3m3
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.164
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Tue, 16 Dec 2014 16:34:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675775
    [ ukryj nagłówki ]

    Motorek 1600, rok produkcji 1999. Tak się zastanawiałem, na jakiej grupie zadać
    pytanie, a że podejrzewam elektronikę, więc pytam tutaj.

    Do rzeczy:
    1) Przekręcam kluczyk, motorek odpala "na rys", po czym po 0.5-1 sekundzie gaśnie.
    2) Szybkie przekręcenie kluczyka do pozycji 'wyłączony' i natychmiastowa ponowna
    próba odpalenia motorka nie skutkuje nawet chwilowym jego odpaleniem. Po prostu
    rozrusznik kręci i nic..
    3) Natomiast przekręcenie kluczyka w pozycję 'wyłączony', odczekanie 5-10 sekund i
    powtórzenie czynności jak pkt.1 powoduje znów to samo jak w pkt.1 .
    4) Z kolei pozostawienie kluczyka w pozycji 'zapłon aktywny' i odczekanie 5-10 sekund
    daje efekt jak w pkt.2 .
    5) Kombinacja pkt.1 i 3, za n-tym razem kończy się sukcesem. Sruuu..., motorek
    zaskoczył, jademy... Podczas jazdy motorek zachowuje się zupełnie normalnie. Żadnych
    kaprysów dalej nie robi. Dopóki dziada zaś nie wyłączę.
    6)I nie ma znaczenia, czy motorek jest chłodny czy ciepły. Nie ma żadnej reguły, czy
    stoi na polu czy w garażu, po prostu ma swoje kaprysy.

    ===============

    Znajomy mechanik stawia na pompę paliwową, jednak odrzucam tą hipotezę na podstawie
    pkt. 2,3,4. Pkt.3 sugeruje czas rozładowania jakiegoś kondziora. Pkt.4 zdaje się
    potwierdzać tę hipotezę. Ino gdzie ta elektronika w ogóle jest w tym wozie i czy
    faktycznie prawidłowe wnioski wyciągam? Hmmm, no i jakiś kawałek schematu też by się
    przydał.

    Za wszelakie porady, z góry dziękuję !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: