eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dieselgate VW ciag dalszy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 21. Data: 2017-06-14 21:16:30
    Temat: [OT] Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a taki pogląd: "ja to jestem tak słabym programistą, że nie ogarniam
    ideałów politechniki warszawskiej z której zostałem prawie wyrzucony,
    ale to by było bardzo ciekawe, gdyby po zmianie firmware nagle się
    polepszyło i wszystkie wskaźniki znowu by wzrosły"?

    pogadajmy trochę o tym: co taki komputer pokładowy mierzy i czym steruje?

    wtryskiwaczami, zapłonem i sondą lambda? niby co tu można poprawić
    softwareowo?


  • 22. Data: 2017-06-14 21:59:25
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Bolko <s...@g...com>


    > Juz zapomniales jak to z oponami bylo ?
    ????


  • 23. Data: 2017-06-14 23:05:47
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Wed, 14 Jun 2017 10:43:34 -0700 (PDT), p...@g...com
    >
    ienia
    > faktu, że mnie wcale boleć nie będzie jak diesle z aut "cywilnych" zupełnie
    > znikną. Podobnie jak mnie nie będzie martwić zniknięcie benzynowców. :P

    I co? Konik i sianko? Czy wiesz może coś o dostepnych
    antygrawitacyjnych latadłach? Elektryczne? Trzysta km zasiegu? Ostatnio
    zrobiłem 1300km w jeden dzień i nie jest to rekord. Daj coś w zamian i
    to teraz.
    Wojtek


  • 24. Data: 2017-06-15 07:20:20
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: p...@g...com

    Problem jest tylko w centrach dużych miast więc nie dramatyzujmy. Car Sharing,
    elektryki, rowery i da radę zejść poniżej radaru. Ale monitoring powinien już działać
    bo może być tak jak w Niemczech że Umweltzone jest ale smog pozostał :-)


  • 25. Data: 2017-06-15 08:18:44
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 08:04, Myjk pisze:

    > Także abstrahując od koncernowego cwaniactwa, to i tak te nowe auta z
    > "zepsutym" sterowaniem są o niebo zdrowsze niż stare trupy, albo nowsze z
    > powycinanymi DPFami, jeżdżące u nas.

    Dałeś się wyruchać i teraz szukasz uzasadnienia, że jednak cie nie
    wyruchano, a nawet jeśli to z dużą ilością wazeliny:P

    Shrek


  • 26. Data: 2017-06-15 12:25:05
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: p...@g...com

    USA chroni swoich obywateli przed niemieckimi oszustwami a UE umywa rączki i chowa
    głowę w piasek. To się nazywa sprawiedliwość :-)


  • 27. Data: 2017-06-15 12:49:16
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 12:25, p...@g...com pisze:
    > USA chroni swoich obywateli przed niemieckimi oszustwami a UE umywa rączki i chowa
    głowę w piasek. To się nazywa sprawiedliwość :-)

    Bo UE nie miała na celu chronić obywateli, a swoich producentów - żeby
    nagle nie okazało się, że ktoś nowy potrafi wyprodukować samochód i
    sprzedawać w UE.

    Shrek


  • 28. Data: 2017-06-17 16:20:24
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 14 Jun 2017 09:16:50 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Czy nowe diesle podpadające pod "dieselgate" wydzielają więcej PMów
    >niż stare trupy bez DPFów?

    PM nie powinny, bo norma jest tu bardzo restrykcyjna. Za to mogą np.
    CO2, bo tego OIDP normy Euro nie określają, i często gęsto te
    superhiper diesle CR z DPF emitują więcej CO2 niż stary turboklekot na
    pompie VP.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 29. Data: 2017-06-17 16:45:57
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:
    > On Wed, 14 Jun 2017 09:16:50 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    >
    >> Czy nowe diesle podpadające pod "dieselgate" wydzielają więcej PMów
    >> niż stare trupy bez DPFów?
    >
    > PM nie powinny, bo norma jest tu bardzo restrykcyjna. Za to mogą np.
    > CO2, bo tego OIDP normy Euro nie określają, i często gęsto te
    > superhiper diesle CR z DPF emitują więcej CO2 niż stary turboklekot na
    > pompie VP.

    Zaraz, moment, więcej CO2 jest dobrze!

    To znaczy że w spalinach jest mniej CO i sadzy.


  • 30. Data: 2017-06-17 17:41:36
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 17 Jun 2017 14:45:57 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >To znaczy że w spalinach jest mniej CO i sadzy.

    Musi być mniej. To czy jest to inna sprawa.


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: