  • Data: 2014-10-23 09:49:45
    Temat: Discovery a Pajero
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    chce kupić jakiegoś większego SUVa.

    Wybór padł na Discovery lub Pajero

    Lata 2000-2003

    Od razu mówie ze Pajero co mam na oku ma wymieniony bak na plastikowy, zregenerowaną
    pompe wtryskową i nowe zawieszenie. Podwozie zakonserwowane wiec nie wiem jak
    korozja...

    Z kolei Discovery ma wywaloną pneumatyke tylnej osi.

    Oba to diesie (3,2 i 2,5)

    LR ma automatyczną skrzynie.

    Co da więcej frajdy z jazdy i będzie mniej awaryjne.
    Nie zamierzam jeździć w ciężkim terenie.

    Ma ktoś doświadczenia z tymi autami?
    Jak z korozją w LR i z dostępnością części i ich cenami?

    MOże ma ktoś namiar na jakiś dobry serwis na górnym śląsku od Pajero i LR.