  • 21. Data: 2019-01-06 20:14:13
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > a ja się przy takich uwagach zastanawiam, czy to jest próba kopnięcia
    > kogoś bo ma się do tego prawo, czy postawa życiowa. no bo jakby Czarek
    > umierał i potrzebował do przeżycia jakiś organ, a dawca z błędem
    > ortograficznym napisał oświadczenie o tym że chce być dawcą organów, to
    > Czarek weźmie czy kierując się życiowymi zasadami umrze z honorem?
    > bo do dyskusji o ekranach/telefonach nie wnosi nic

    Wiesz, ale to nie usprawiedliwia piszących z błędami.

  • 22. Data: 2019-01-06 20:35:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-06 o 19:33, ToMasz pisze:

> [...]
    > Czarek weźmie czy kierując się życiowymi zasadami umrze z honorem?
    > bo do dyskusji o ekranach/telefonach nie wnosi nic

    Z drugiej strony - w internecie jest tyle treści, często
    bezwartościowej, ale nie sprawdzisz tego na pewno, dopóki nie
    przeczytasz, a nie przeczytasz tego wszystkiego. Zatem dobrym
    odsiewaczem treści jest to, aby ignorować treści osób, które zostały
    siłą przyuczone do pisania i gdyby nie obowiązkowa szkoła, to byłyby
    analfabetami.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2019-01-06 23:31:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > odsiewaczem treści jest to, aby ignorować treści osób, które zostały
    > siłą przyuczone do pisania i gdyby nie obowiązkowa szkoła, to byłyby
    > analfabetami.

    W zasadzie macie racje. tylko że ja nie robię maniany typu precz z
    ortografią, piszę jak słyszę, tylko napierdzielam 250 znaków na minutę
    i mam w dupie dwie pierwsze duże litery i spacje. No ale jak chcecie.
    ToMasz

  • 24. Data: 2019-01-07 09:04:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-06 o 23:31, ToMasz pisze:

> [...]
    > ortografią, piszę jak słyszę, tylko  napierdzielam 250 znaków na minutę
    > i mam w dupie dwie pierwsze duże litery i spacje. No ale jak chcecie.

    Rób jak chcesz, tylko to świadczy o tym, że masz sieczkę w mózgu
    połączoną z adhd, więc z dużym prawdopodobieństwem można zignorować to,
    co piszesz.

    Albo jak syn przyjdzie z pałą ze szkoły, i nawet nie będziesz miał
    podstaw, aby go skrytykować, bo ci wytknie, że sam nie radzisz sobie z
    wiedzą z podstawówki :)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-01-07 09:54:34
    Od: z <...@...pl>

    Zaczynacie mnie męczyć.
    Prawie jak Stokrotka ;-)

  • 26. Data: 2019-01-07 21:28:25
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2019-01-05 o 20:31, z pisze:
    > Upatrzyłem sobie używanego Galaxy S6 lub S7 i czytam że wyświetlacze
    > Amoled potrfią się wypalić.
    > Nigdy czegoś takiego nie zauważyłem w Nokii N8 czy Lumii 1020.
    > Co to ma być?
    > Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę
    > wypalonych)

    Od kilku lat korzystam z Samsunga I9001 jako nawigacji (telefon ma ok 10
    lat). Jak przejdę do ekranu głównego to dalej w tle widać główne
    przyciski z nawigacji :-)

    Pozdrawiam
    DanW

  • 27. Data: 2019-01-08 00:16:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Amoled potrfią się wypalić.
    > Nigdy czegoś takiego nie zauważyłem w Nokii N8 czy Lumii 1020.

    Norma. AMOLED się wypala. LCD niebardzo (znaczy z trudem).

    > Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę
    > wypalonych)

    Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 28. Data: 2019-01-08 00:24:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > Czarek weźmie czy kierując się życiowymi zasadami umrze z honorem?
    > bo do dyskusji o ekranach/telefonach nie wnosi nic

    Nie. Jeśli ktoś ignoruje podstawy pisowni, to najczęściej ignoruje inne
    sprawy. Taki "KTOŚ" nie jest autorytetem, tym bardziej, że nie chce sie
    poprawić i tkwi w swoim debiliźmie, broniąc go :) Nie przeprosi, będzie
    jebał innych i bronił swojej ortografii.

  • 29. Data: 2019-01-08 00:26:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-06 o 23:31, ToMasz pisze:
    > No ale jak chcecie.

    *CHCEMY LEPIJ :)

  • 30. Data: 2019-01-08 08:07:14

    W dniu 2019-01-08 o 00:16, LordBluzg(R) pisze:
    > Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

    Miałem trzy amoledy: N8 Lumia 1020 i jak się okazało Galaxy S2.
    Wszystkie kupowałem jako używane a sprzedawałem powiedzmy jako 4-5
    letnie. Żaden nie był wypalony.

    Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)