  • 31. Data: 2019-01-08 09:56:13
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-08 o 08:07, z pisze:

    > Miałem trzy amoledy: N8 Lumia 1020 i jak się okazało Galaxy S2.
    > Wszystkie kupowałem jako używane a sprzedawałem powiedzmy jako 4-5
    > letnie. Żaden nie był wypalony.

    Widocznie nie swieciłeś nimi cały czas na jednej apce albo niezauwazyłeś
    wyświecenia (nie zawsze widać na pierwszy rzut oka).

    W Samsungu masz test serwisowy *#0*# i mozesz nim sprawdzić.
    http://lifehacking.pl/tajne-kody-telefony-komorkowe/

    > Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)

    Raczej kiedyś się tak nie świeciło jak teraz, gdzie tel potrafi być
    właczony 16h np nawigacja czy jakaś gra.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 32. Data: 2019-01-08 15:42:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-01-05 o 20:31, z pisze:

    >Norma. AMOLED się wypala. LCD niebardzo (znaczy z trudem).

    LCD nie, podswietlenie tak, ale tego nie widac na pierwszy rzut oka
    :-)

    Mam S4, wypalen nie widac ... no ale tez wyswietlacz nie pracowal
    jakos dlugo,
    to co mialoby sie wypalic.
    No, janosik na nim stosunkowo dlugo wyswietlal ...

    >Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

    Jest teoria i praktyka :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-01-08 18:01:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.01.2019 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Raczej kiedyś się tak nie świeciło jak teraz, gdzie tel potrafi być
    > właczony 16h np nawigacja czy jakaś gra.

    uwaga. ważna informacja.
    w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
    swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
    JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie
    jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może
    być pianistą, malarzem, piłkarzem. To że nie dba o pisownie
    jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i chęci
    tkwienia w debiliźmie.
    Lepiej Ci teraz?

    ToMasz

  • 34. Data: 2019-01-08 18:13:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:

    > w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:

    Jako słaby człowiek powinienem się cieszyć z porażki bliźniego...
    Ale...

    NIEEEEE jednak jestem słaby ;-)

  • 35. Data: 2019-01-09 00:36:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:
    [...]

    > uwaga. ważna informacja.
    > w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
    > swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
    ^^^^^^^^^^^^^
    "niezauwazyłeś", nawet przepisać nie umiesz :)

    > JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie
    > jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może
    > być pianistą, malarzem, piłkarzem.

    Jestem pianistą :)
    Mylisz znaki diakrytyczne (dopuszczone w netykiecie) z zasadami pisowni
    :) Podobnie jakbyś pomylił łysego faceta z łysą kobietą :)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    > To że nie dba o pisownie
    > jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i
    ^^^^^^^^^^^^^
    LEKCEWAŻENIU! KURWA!

    > chęci tkwienia w debiliźmie.
    > Lepiej Ci teraz?

    AltGr mi czasem nie bangla, znaczy bangla ale jest opóźniony :] Tobie
    bangla (sama z siebie) spacja i oba Shifty łącznie z Caps Lockiem masz
    popsute :) Znaki przestankowe masz uszkodzone. Sporo. Kolega J.F.
    przyznał się że ma upośledzenie i specjalnie wdusza spację przed
    pytajnikiem (przyspieszony:). Nie widziałem jednak, żeby wkleił
    certyfikat od lekarza ale pewnie nawet nie był na wizycie. Wie, że jest
    upośledzony i dobrze mu z tym :) Ja mam 40% utratę słuchu ale
    "wycyganiłem" zaświadczenie od lekarza na 2 czerwone kropki w głośności
    TV i żona się w końcu odpimpała :) Wzrok mam OK ale mi go ranisz :)

    P.S.
    Wulgaryzmy/Netykieta. Nie muszę ich używać ale lubię. Ostrzegam nickiem :)

  • 36. Data: 2019-01-09 00:37:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [..]

    https://obrazki.elektroda.pl/43_1265386572.jpg :)

  • 37. Data: 2019-01-09 13:41:01
    Od: z <...@...pl>

    Kupiłem S7 SM-G930F
    Z Plusa
    i...... programy testujące nie są zgodne czy to nie podróbka
    Phone info Samsunga - OK

    Antutu w teście pokazuje prawidłowy wynik 169000
    ale twierdzi że mam tylko 3,5 Giga RAM a nie 4
    25 Giga dysku zamiast 32.

    CPU Identyfier to samo

    Antutu Officer że "High Copy"

    Tak ma być?

  • 38. Data: 2019-01-09 14:53:25
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 13:41, z pisze:
> [...]
    > Phone info Samsunga - OK
    >
    > Antutu w teście pokazuje prawidłowy wynik 169000
    > ale twierdzi że mam tylko 3,5 Giga RAM a nie 4

    U mnie jest tak samo, co by sugerowało, że chyba tak ma być. Albo obaj
    mamy podróbki (tylko moja z Playa ;-)

    > CPU Identyfier to samo
    >
    > Antutu Officer że "High Copy"

    Z ciekawości zainstalowałem - niestety nie rozumiem po chińsku, więc nie
    przebrnąłem przez komunikat z reklamą. Ale z komentarzy do aplikacji
    wynika, że nie jest ona nadzwyczajnie wiarygodna.

    > Tak ma być?

    Obstawiam, że tak.

  • 39. Data: 2019-01-09 17:49:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > LEKCEWAŻENIU! KURWA!

    Ty widzisz błąd w pisowni, ja widzę błąd w spojrzeniu na życie. Ja się
    przyznaję do błędów, staram się je poprawiać. Na przykład w ten sposób
    że uruchamiam słownik, który poprawia ewidentne ortografy, ale nie
    poprawia spacji. Ty masz wiedzę o ortografii 7 razy taką jak ja, ale
    jednak tej funkcjonalności nie uruchomiłeś, albo zrobiłeś to i olałeś.
    Bo mnie czerwony kolor w Twoim poście nie tyle że ranił oczy, ale rozbawił.
    Problem jest gdzie indziej. W Twoim braku szacunku dla osób które
    popełniają błędy ortograficzne. Przemyśl to 2 razy.
    ToMasz

  • 40. Data: 2019-01-09 18:33:53

    Zrobiłem kilka fotek. Szału nie ma.
    Wiem... jestem rozwydrzony jakością Lumii 1020 :-)