    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gaśnice - jak zamontować, żeby nie zabiła
    Date: Thu, 19 Oct 2017 13:09:43 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Mam lekki dylemat i w zasadzie to problem. Ponieważ marketowe gaśnice do
    kiepów wielkości mojego kubka z kawą nie nadają się do niczego poza
    wożeniem na sztukę, nabyłem gaśnice 2kg. Kompromis pomiędzy maksymalną
    pojemnością a miejscem w pionie w bagażniku.

    Jak zamontować gaśnicę tak, by w razie pozaru dało się ją użyć a
    przedtem ją wyjąć. Jak ją zamontować, by w momencie kolizji czy
    dachowania nie wystrzeliła do przedziału pasażerskiego trafiając kogoś w
    głowę. Wieszaczki dostępne ogólnie i przeznaczone do gaśnic zdają się
    być przeznaczone jedynei do wieszania na ścianach a nie w warunkach
    przeciążeń.

    Idealnie by było mieć gaśnicę pod nogami (pod fotelem) ale tam wchodzi
    tylko ta do kiepów...