  • Data: 2020-05-02 00:03:22
    Temat: Giętarka SAM
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie znalazłem firmy, która ugięłaby mi ceownik aluminiowy 8x8x1 [mm] w
    okrąg fi~600 mm.
    Sam muszę to ugiąć. Czy żółte łożyska zrobić z kołnierzem? Czy wystarczy
    kołnierz na czerwonym?
    Żółte dać bliżej siebie aby występowała większa siłą potrzebna do
    ugięcia (obawiam się, że kręcąc czerwoną będzie się ślizgać).

    Czy na jakość ugięcia ma wpływ równomierność posuwu? Pewnie kluczem będę
    kręcił i na jednostajność raczej nie mogę liczyć.

    3a-meble.com.pl/image/public/eafa6174-8bf4-11ea-9cf5
    -525400d183e6_hd_gietarka.jpg

    Robert