  • 201. Data: 2018-08-20 18:14:11
    Temat: Re: Jak znale?? up?yw pr?du w ?cianie?
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 20 sierpnia 2018 17:33:07 użytkownik a...@m...uni.wroc.pl napisał:

    > 30 metrow kabelka o srednicy 0.2 mm daje opor ok 150 omow.

    Jak daje, jak nie daje...

    30m/((0.2mm)^2*PI/4*58MS/m)=16.47?

  • 202. Data: 2018-08-20 18:32:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 17:33, a...@m...uni.wroc.pl pisze:
    > Wierzac wlascicelce
    > ze wczesniej nie bylo poboru, to najprawdopodobniej Ty jestes
    > bezposrednim sprawca.

    A może poboru nie było, bo jak nikomu nie wynajmowała to bezpieczniki
    były wyłączone.
    P.G.

  • 203. Data: 2018-08-20 20:07:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 15:33:06 +0000 (UTC), a...@m...uni.wroc.pl
    napisał(a):
    > Wiesz, przepraszam ze psuje serial w odcinkach. Ale policz sobie:
    > 30 metrow kabelka o srednicy 0.2 mm daje opor ok 150 omow. Czyli
    > prawie na pewno nie ma zadnej kradziezy tylko ordynarne zwarcie.

    Nie 150, tylko 16.
    no i gdzie ty widziales kabelek 0.2mm ? W chinskich lampkach ?

    Jak pisalem - 2km drutu 0.5 by pasowalo ... tu przypadkowe polaczenie,
    a uziemienie w "centrali" ?

    Odpowiada ten, kto tak polaczyl.

    J.

  • 204. Data: 2018-08-21 10:57:19
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Co by nie mowic, to oni odpowiadaja do mieszkania. A moze nawet tylko
    > do licznika.
    > Co ich obchodzi ze dalej ktos pokrecil wlasna instalacje.

    Pytanie czy wiedząc (tudzież twierdząc), że ucieka do tynku, nie powinni
    jakoś zareagować.

    Ja nie mam uprawnień SEP, nie muszę wiedzieć, że 300W w tynk jest
    niebezpieczne. On ma i IMO powinien.

  • 205. Data: 2018-08-21 10:58:13
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozna by sie do konkurencji przeniesc. Tyle ze:
    > -wlascicielka to musi zrobic,
    > -naprawiaja urzadzenia, a nie instalacje,
    > -naprawic bardzo latwo - odciac kabel i naprawione

    E tam, to nie rozwiąże mojego problemu :)

  • 206. Data: 2018-08-21 11:00:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    a...@m...uni.wroc.pl wrote:

> [...]
    > prawie na pewno nie ma zadnej kradziezy tylko ordynarne zwarcie.
    > Ze kabelek dlugi i cienki to nie wywala bezpiecznikow. Ciesz sie

    Coś mi ten opór nie pasuje...

    Tak czy inaczej ktoś ten kabel podłączył do gniazdka, ktoś zrobił
    pajęczynę i gdzieś ten kabel, niezależnie czy kradzież, czy zwarcie,
    idzie. Bardzo chciałbym dojść, gdzie.

    > Mozesz dochodzic kto odpowiada za zwarcie. Wierzac wlascicelce
    > ze wczesniej nie bylo poboru, to najprawdopodobniej Ty jestes
    > bezposrednim sprawca.

    Tylko znów... ja tam tylko mieszkam, nie dotykałem kabli w szachcie na
    klatce.

  • 207. Data: 2018-08-21 11:00:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > A może poboru nie było, bo jak nikomu nie wynajmowała to bezpieczniki
    > były wyłączone.

    To było moje pierwsze pytanie. Twierdzi że były włączone.

  • 208. Data: 2018-08-21 11:44:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Aug 2018 09:00:17 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    >Bardzo chciałbym dojść, gdzie.

    A nie masz komórki/piwnicy i może to jest pobrane z tego gniazda
    zasilanie do komórki przypisanej temu lokalowi (lub innemu :)?

    --
    Marek

  • 209. Data: 2018-08-21 13:30:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-21 o 10:57, Queequeg pisze:

    > Pytanie czy wiedząc (tudzież twierdząc), że ucieka do tynku, nie powinni
    > jakoś zareagować.

    Analogicznie z MPWiK: czy wiedząc, że komuś przecieka kran w łazience,
    albo że pływak w spłuczce nie zamyka wody, powinni jakoś zareagować?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 210. Data: 2018-08-21 13:38:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 10:57:21 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Pytanie czy wiedząc (tudzież twierdząc), że ucieka do tynku, nie powinni
    > jakoś zareagować.
    >
    > Ja nie mam uprawnień SEP, nie muszę wiedzieć, że 300W w tynk jest
    > niebezpieczne. On ma i IMO powinien.
    Od tego jest właściciel nieruchomości który ma obowiązek robienia systematycznych
    przeglądów instalacji
    Aczkolwiek teraz sam się zastanawiam czy taki obowiązek ciąży na właścicielu czy na
    mieszkającym(władajacym) danym lokalem.