  • 31. Data: 2018-08-04 13:24:17
    Temat: Re: Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz" <t...@t...pl> wrote in message
    news:5b63352c$0$688$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ń" <ń@ń.ń> napisał w wiadomości
    > Czy z tego mam domniemywać, że połówki przełamanej płyty można jakoś
    > skleić
    > i odczytać treśc? Jeśli tak, to jak to się robi? Pytam z ciekawości.

    Dokładnie tak samo pomyślałem :-)))))

  • 32. Data: 2018-08-04 14:04:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <N...@o...pl> wrote in message

    > dobra niszczarka do papieru da radę. ale jak masz obawy - nie ryzykuj. ale
    > na 100% każda mikrofalówka da radę zniszczyć totalnie każdą płytyę cd.
    > tyle że potem czeka Cię wietrzenie. chociaż jakbyś wszystkie zamknął we
    > wmiarę szczelnym worku, upiekł i wywalił z workiem - kto wie?

    https://www.facebook.com/GeniusClub.KeliNetwork/vide
    os/1661619247291012/?hc_ref=ARRKd3m7Qf9_39Ppe5H9afvZ
    iYfiWr4Nz2Cxj5Dzldb5ZpSuR84XbvZOLn_5gfR3KDY

  • 33. Data: 2018-08-04 14:59:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-04 o 10:45, collie pisze:

    > Mizoginia charakterystyczna jest dla kryptogejów.
    >

    > Przychodzi syn do ojca i mówi:
    > -Tato, jestem gejem.
    > -Czym?
    > -Gejem.
    > -A masz luksusowy jacht?
    > -Ależ tato, to nie o to cho....
    > -A masz astona-martina albo przynajmniej jaguara?
    > -Tato, nie rozumiesz...
    > -Jak nie rozumiem? A złotego rolexa masz?
    > -Tato przecież wiesz, że nie mam.
    > -No to widzisz, ty zwykły pedał jesteś, a nie jakiś gej.

    LOL

    --
    animka

  • 34. Data: 2018-08-04 18:15:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.08.2018 o 12:03, m pisze:

    > Ale raz na 1000 lat zdarzy się Animce coś napisać z sensem i to właśnie
    > nastąpiło teraz.
    Tak, jeśli płyt jest 10. ja kiedyś miałem ze 400 i mało na której były
    "sharewary". Jak Tomek ma coś około tej ilości to rysowanie gwoździem
    może potrwać.
    Co do Animki. ja jej parę razy tłumaczyłem co i jak źle robi. nigdy JEJ
    nie krytykowałem, ale być może jej wypowiedzi. a to znaczna różnica.
    istnieć musi ( i ma do tego niezbywalne prawo) ale pisać publicznie na
    klawiaturze już nie. gdyby jej ni w pięć ni w dziesięć trafiało się
    sporadycznie - cieszylibyśmy się że jest tu jakaś kobieta. ale dała nam
    się poznać z zupełnie innej strony. w tym wątku niemalże sugeruje że tak
    skrupulatne niszczenie wskazuje na pedofilie, a innego kolege nazwała
    pedałem? A padł jakiś argument? nie. jeszcze nigdy nie padł sam z
    siebie, z jej ust (klawiatury)

    ToMasz

  • 35. Data: 2018-08-04 20:27:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-04 o 18:15, ToMasz pisze:

> [...]
    > skrupulatne niszczenie wskazuje na pedofilie, a innego kolege nazwała
    > pedałem? A padł jakiś argument? nie. jeszcze nigdy nie padł sam z

    Głupi się urodzileś, może jesteś opóźniony w rozwoju, co wskazuje na
    twoje "pisanie".

    --
    animka

  • 36. Data: 2018-08-04 20:49:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Głupi się urodzileś, może jesteś opóźniony w rozwoju, co wskazuje na
    > twoje "pisanie".

    skąd wiesz o moich upośledzeniach, i... "co wskazuje na moje pisanie" bo
    na serio nie wiem.

    ToMasz

  • 37. Data: 2018-08-04 21:22:18
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-08-04 o 20:49, ToMasz pisze:

    > skąd wiesz o moich upośledzeniach, i... "co wskazuje na moje pisanie"
    > bo na serio nie wiem.
    >
    > ToMasz

    Gdy (jej też) brakuje rzeczowych argumentów, zaczynają się inwektywy, w
    dodatku bez cienia uzasadnienia, ani też pokrycia w faktach

  • 38. Data: 2018-08-04 21:43:55
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-04 o 13:24, Pszemol pisze:
    > "Tomasz" <t...@t...pl> wrote in message
    >
    > Dokładnie tak samo pomyślałem :-)))))

    Płyta, normalna, niezniszczona, da się czytać z dużą szybkością, i o to
    w jej pełnym, kolistym układzie chodzi. Natomiast bywają dane, mogące
    mieć wartość miliardów dolarów! No, choćby i setek tysięcy. To nic nie
    stoi na przeszkodzie, aby taką przepołowioną płytę czytać, np. pod
    mikroskopem, z użyciem lasera off course. Punkt, po punkciku. Wiem co
    mówię, bawiłem się w ciemni fotograficznej, z użyciem "powiększalnika"
    laserowego. Bit po bicie da się odczytać, acz, co chyba jasne, będą luki
    w tym odczycie. Jednak zdecydowana większość będzie jak najbardziej do
    rozkminienia. A gdy już ma się tą większość, to, np. pozyskując dane z
    innych źródeł, można coś tam do kupy poskładać. A czasem ważne jest
    nawet i to, żeby wiedzieć, *czego szukać*!
    Jednak dane szczególnie wrażliwe powinno się szyfrować, nawet gdy krążka
    nie spuszczamy z oka. A takie zaszyfrowane zapisy, gdy są luki, nawet
    niezbyt duże, złamać się już raczej nie da.

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 39. Data: 2018-08-04 23:57:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > skąd wiesz o moich upośledzeniach, i... "co wskazuje na moje pisanie" bo
    > na serio nie wiem.

    Ty nic nie wiesz.
    Nie chcę już z Tobą "rozmawiać".

    --
    animka

  • 40. Data: 2018-08-05 09:32:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.08.2018 18:15, ToMasz pisze:

    > w tym wątku
    > niemalże sugeruje że tak skrupulatne niszczenie wskazuje na pedofilie, a innego
    > kolege nazwała pedałem? A padł jakiś argument? nie.

    Może akurat ma dane z pierwszej - że tak powiem - ręki, jak to kobieta,
    tylko niezręcznie jej mówić o tym wprost, publicznie? Delikutaśna jest,
    jak to kobieta. A jeśli już mowa o argumentach: padł jakiś argument,
    że nie rozpoczynasz zdania wielką literą, tak jak Cię pani od polskiego
    uczyła? No widzisz.