  • 11. Data: 2014-10-15 08:06:41
    Temat: Re: Jak zrobić laser pointer?
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 14.10.2014 o 22:05, rageofhonor pisze:
    > Jak można zrobić laser pointer na tyle mocny by mógł zapalić papier
    > zapałki, przebijać balony.

    Kup gotowy od chińczyków, czerwony 100mW powinien zapalić czarny łepek
    zapałki.

  • 12. Data: 2014-10-15 08:10:17
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale będą leciały do cukru czy innej przynęty. A tam czekają kV...
    > Choć jak do pułapek z octem i ludwikiem nie lecą, to nie wiem, co
    > im tam włożyć.

    > Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Jak farba na suficie znosi
    > podwyższoną temperaturą?
    >
    > Poważniejsze laserowe 'działa' na komary namierzają komara słabym
    > laserem (w ten sposób go 'słyszą' i po częstotliwości identyfikują
    > czy to gatunek na liście do odstrzału) i tylko na moment odpalają
    > artylerię.
    >
    > http://www.ted.com/talks/nathan_myhrvold_could_this_
    laser_zap_malaria#

    > Na malarię się może nie przydać, ale zabawka ciekawa:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Mosquito_laser

    > Zaraz, sikasz WD40 nad piwem? To nie wpływa na drożdze gorzej,
    > niż owocówki? ;-)

    Przy rozlewie i przelewaniu na cichą fermentację. Nawet się nie zauważy
    kiedy franca wleci tam gdzie nie powinna. Nikt by przecież nie pryskał WD40
    nad otwartym piwem. 1 muszka wystarczy by smak piwa z owocowego zmienił sie
    na smak przypominający drożdżowy.

    Z farbę nie powinno byc problemu bo to by było tylko punktowe działanie
    temperatury i to bardzo krótko. Gorzej gdy sie próbuje miotaczem ognia z
    dezodorantu bo można wtedy sowodować pożar.

    Ocet z ludwikiem to długotrwały proces i nie ma gwarancji że się wszystkie
    złapią. Mało efektywny przy moich okazach. Bo część siedzi na suficie i nie
    interesuje się przynentą. Też już przerabiałem.

    Tylko zastanawiam się czy laser z nagrywarki DVD która już błędnie zapisuje
    się nada.
    Ewentalnie myślałem by jakoś przerobić czerwony wskaźnik laserowy ale to mi
    się wydaje trudniejsze niż zrobienie lasera z nagrywarki DVD.

  • 13. Data: 2014-10-15 08:14:02
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kup gotowy od chińczyków, czerwony 100mW powinien zapalić czarny łepek
    > zapałki.

    Problem w tym że jest wiele podróbek na rynku które nic nie zapalą bo mają
    lewe oznaczenie.

  • 14. Data: 2014-10-15 08:36:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysiadają i wtedy można je łatwo dorwać.
    > Patent z miotaczem ognia jest dobry lecz nie spisuje się gdy są na
    > suficie. Przerabiałem jednak tylko na gazie do zapalniczek i puszcze po
    > dezodorancie.
    > Nie przypuszczam by leciały do lampy UV dlatego najprościej by je laserem
    > załatwić gdy siedzą na suficie. Czerwonym laserem bez problemu je
    > namierzam jednak ten laser nie ma mocy by je spalić.
    > Muszki to niestety zmora piwowara i problem w tym że już 2 warki mi nie
    > wyszły jak powinny przez to dziadostwo. Dlatego jestem na nie tak wkurzony
    Po powodzi ileś lat temu walczyłem z plagą komarów za pomocą odkurzacza. Po
    zgarnięciu bractwa z sufitu zatykałem wlot do ssawki aby nie powylatywały
    przypadkiem.
    P.G.

  • 15. Data: 2014-10-15 08:42:51
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 15.10.2014 o 08:14, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Problem w tym że jest wiele podróbek na rynku które nic nie zapalą bo
    > mają lewe oznaczenie.

    Na DX są komentarze pod produktami, więc może da się odsiać badziew.

  • 16. Data: 2014-10-15 08:53:42
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:m1l4l0$fj8$1@srv.chmurka.net...

> [...]
    >>
    > Po powodzi ileś lat temu walczyłem z plagą komarów za pomocą odkurzacza.
    > Po zgarnięciu bractwa z sufitu zatykałem wlot do ssawki aby nie
    Potwierdzam odkurzacz. U mnie wykorzystywany również wobec muszek
    owocowych.
    ZZ

  • 17. Data: 2014-10-15 09:35:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Oct 2014 08:06:41 +0200, Zbych <a...@o...pl> wrote:
    > Kup gotowy od chińczyków, czerwony 100mW powinien zapalić czarny
    łepek
    > zapałki.

    Nie wiem czy nie za słaby, muszka może odskoczyc jak poczuje rosnące
    ciepełko.
    Lepiej 2W:

    http://www.youtube.com/watch?v=7SInHGPCHeU&feature=y
    outube_gdata_player

    --
    Marek

  • 18. Data: 2014-10-15 11:37:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej napisał:

    > Świetne! Tylko szkoda, że na końcu przesadzili likwidując kota
    > i "undesired planet". Gdyby nie to, na pewno dostaliby wiele
    > zamówień. Z drugiej strony - ja mam takiego upierdliwego sąsiada...

    Ta końcówka może być wręcz zabezpieczeniem przed poważnymi oskarżeniami,
    że jak to, oferują coś publicznie, a to nie ma prawa działać. Czyli że
    naciągacze. Można jednak sądzić, że na numer telefonu, który przewija
    się przez cały film, parę osób zadzwoniło. Ludzie nie obejrzą nawet do
    końca -- i już chcą to mieć. Tak to wszystko działa, te reklamy.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2014-10-15 13:26:20
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Po powodzi ileś lat temu walczyłem z plagą komarów za pomocą odkurzacza. Po
    > zgarnięciu bractwa z sufitu zatykałem wlot do ssawki aby nie powylatywały
    > przypadkiem.

    Z odkurzacza z filtrem wodnym nie wylecą...

    Ja próbowałem tego:

    http://img1.stylowi.pl//images/items/o/201305/stylow
    i_pl_inne_pulapka-na-komary-kwejkpl_7343323.jpg

    Ale nic się nie złapało :(

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 20. Data: 2014-10-15 14:36:06
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 15.10.2014 08:10, rageofhonor wrote:

> [...]
    > WD40 nad otwartym piwem. 1 muszka wystarczy by smak piwa z owocowego
    > zmienił sie na smak przypominający drożdżowy.

    Pewien jesteś, że zakażenie jest przez muszki? Internety
    mówią o tym, że jest szansa, że popsuje, ale mała.

    IMHO szans nie ma.

    Może pająki zainstaluj?

    pzdr
    bartekltg