  • 11. Data: 2016-08-23 20:15:40
    Temat: Re: Jaki akumulator
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    yuasa

    3 lata i ma już 300 000km

    Pozdr
    Robert

  • 12. Data: 2016-08-23 20:50:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RB" napisał w wiadomości
    >yuasa
    >3 lata i ma już 300 000km

    A inne przy takim przebiegu gorsze ?

    J.

  • 13. Data: 2016-08-23 21:42:51
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-23 16:52, Uncle Pete wrote:
    > Kiedy czytam, że każdy właściwie
    > akumulator, a nie jakiś tandetny padaka, przeciętnie wytrzymuje 4-5 lat,
    > to nie wiem, czy to ja mam szczęście, czy coś jest nie tak z elektryką w
    > tych samochodach.

    tez sie dziwie - xsara picasso, diesel, rocznik 2001 akumulator ma
    oryginalny, jeden problem w zeszlym roku - kobieta nie grzala swiec
    tylko krecila az zalapal i po kilku przejazdach do sklepu trzeba bylo
    ladowac - tak czy inaczej 15 lat (205kkm) mu juz stuknelo

  • 14. Data: 2016-08-24 01:04:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 23 Aug 2016 20:15:40 +0200, RB napisał(a):

    > yuasa
    >
    > 3 lata i ma już 300 000km

    Jak dużo jeździsz to akurat akumulator na tym nie cierpi.
    Sztuka to jest zrobić akumulator który przetrwa 3 lata przez które samochód
    przejechał 15000km skokami po kilka kilometrów w mieście.

  • 15. Data: 2016-08-24 08:21:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-23 o 14:05, Jacek pisze:
    > Miałem ostatnio Vartę Silver i padła po niecałych 5 latach.
    > Poprzednio miałem Magnetti Marelli i wytrzymał 4 i pół. Wcześniej miałem
    > najtańszego Jenoxa i wytrzymał 4, chociaż ostatnią zimę ledwo-ledwo.
    > Jaką markę aku byście polecali, żeby przekroczyć te magiczne 5 lat
    > trwałości?
    > Jacek

    Kup na allegro wolfa.
    zapłacisz ze 160zł z wysyłką a 2 lata będzie działac bez zająknięcia.
    Przy odrobinie szczęścia może i 3-4.

    Lewis

  • 16. Data: 2016-08-24 08:48:20
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    W dniu 2016-08-23 o 16:12, Axel pisze:

    > A ja pójdę niepopularnym tropem - Centra Futura wytrzymała mi 6 lat,
    > mimo kilkukrotnego rozładowania prawie do zera (alternator padał, nie
    > dając 'widocznych' objawów). Wcześniej kupowałem różne i żaden dłużej
    > niż 3-4 lata nie wytrzymał (poza fabrycznie wkładanymi, bo takie zawsze
    > powyżej 6 lat żyły). Więc chyba kupię Futurę, jak będzie w promocji w
    > Makro...

    Centra Plus
    Mam już 7 lat i działa jak nowa.
    Auto czasem ponad tydzień pod chmurką stoi nieużywane i nie ma problemów
    z odpaleniem - również zimą.

    Kupiony w sklepie zajmującym się tylko sprzedażą akumulatorów.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 17. Data: 2016-08-24 10:30:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przez trzy lata nie zrobilem az tyle co napisales. Tylko skokami w miescie. Siodmy
    rok idzie najtanszemu z marketu. Przez siedem lat z dwa razy wyjety zeby podladowac.
    Z mojej winy sie rozladowal. W ostatnia zime czuc bylo ze slabszy ale dawal rade.
    Podejrzewam ze w ta zime sie skonczy. Osiem lat bedzie mial.

  • 18. Data: 2016-08-24 10:51:27
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > IMO - wazniejsza prawidlowa eksploatacja.
    > Sprawdzic napiecia ladowania, naprawiac alternator od razu, nie
    > rozladowywac akumulatora, no i jezdzic autem regularnie, lub regularnie
    > doladowywac.

    Dokladnie tak jak piszesz. Kupwalem wczesniej aku z wyzszej polki i padaly
    jak muchy bo rzadko jezdzilem i aku sie rozladowywal za bardzo i za czesto,
    o doladowywaniu tez nie zawsze pamietalem. Teraz jezdze na nonamie juz 6 lat
    i zero problemow, ale robie prawie codziennie po 100km.

    A tak w ogole to aku markowe i noname-y sa produkowane w tych samych
    fabrykach. Kwestia przyklejenia znaczka zeby zroznicowac polki cenowe, aby
    Ci co chcą wydac wiecej mieli jakas satysfakcje ze kupili towar markowy :)

    pzdr

  • 19. Data: 2016-08-24 11:24:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "miumiu"

    A tak w ogole to aku markowe i noname-y sa produkowane w tych samych
    fabrykach. Kwestia przyklejenia znaczka zeby zroznicowac polki cenowe, aby
    Ci co chcą wydac wiecej mieli jakas satysfakcje ze kupili towar markowy :)
    ---
    Ziemniaki i obornik też mogą być od tego samego rolnika

  • 20. Data: 2016-08-24 11:31:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-08-24 o 01:04, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak dużo jeździsz to akurat akumulator na tym nie cierpi.
    > Sztuka to jest zrobić akumulator który przetrwa 3 lata przez które samochód
    > przejechał 15000km skokami po kilka kilometrów w mieście.

    Mi w takich warunkach, Centra Futura CA640 przeżyła ponad 5 lat. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl