    From: "Kaktus" <.@..pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jaki telewizor - proszę o radę
    Date: Fri, 26 Aug 2016 08:09:17 +0200

    Stary telewizor się zepsuł, pora na zakup czegoś
    nowoczesnego.
    Przypuszczam, że w moim przypadku przekątna ekranu
    powinna być 40-50 cali.
    Nie wiem czy wybrać plazmę, LED czy OLED.

    Z doświadczeń z ekranem komputerowym LCD
    i oglądaniem na nim TV poprzez kartę TV na komputerze
    wiem, że problem czerni jest istotny. W moim przypadku,
    gdy w pomieszczeniu jest ciemno, konieczne jest
    rozjaśnianie obrazu przez zmianę parametrów ekranu.
    Generalnie pomieszczenie nie należy do jasnych,
    więc tę kwestię muszę szczególnie brać pod uwagę.

    Odnośnie ceny, to do zaakceptowania jest każda cena,
    o ile odpowiada jakości otrzymanego efektu.

    Bardzo proszę o rady, zarówno co do tego co warto
    kupić, jak i co do tego czego zdecydowanie nie warto.
    Cenne będą dla mnie zarówno rady ogólne, jak i
    dotyczące konkretnych modeli.
    Liczę przede wszystkim na rady użytkowników i dlatego
    pytam na grupie.

    Dodatkową sprawą jest dla mnie możliwość nagrywania
    i przenoszenia zapisów na inne nośniki. Możliwość
    nagrania programu, którego nie można obejrzeć podczas
    emisji jest cenna, ale mnie chodzi także o możliwość
    zachowania wybranych programów, głównie popularno
    naukowych, na dłużej niż tylko do zapisania dysku
    dołączonego np. do dekodera.
    W tej kwestii także proszę o rady.

    Pozdrowienia