  • 11. Data: 2019-04-01 21:10:55
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:950b1d80-08a9-41d4-b45c-91fb0cd5b50f@trust.no1.
    ..

    > Tak, choć pod inną ksywą.

    A spoko, rozkminiłem na samym początku.

    > --
    > https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

    A pani agent(ka), niby mądra kobieta, staje jak idiotka widąc, że coś jest
    nie tak, że psiak zachouje się nienaturalnie, nic z tym nie robi, co się
    srodze mści. Nie wychowała pieska, inaczej na jedno małe gwizdniecie, piesek
    wrócilby do nóg pani. Polecam Cesara Milana, bądź Victorię Stillwell...

    --
    link failure to news.atman.pl by data limit exceeded

  • 12. Data: 2019-04-07 10:07:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 31.03.2019 o 20:38, HF5BS pisze:

    > "HF5BS" <v...@i...pl> wrote in message
    > (...)
    > No tak, aż mi deklaracja charsetu uciekła, choć ją ustawiałem... Znów
    > jakiś wybierak przekłamał (awaria komputera centralnego, niektorzy z
    > bywalcow wiedzą, co się stało, chyba czeka mnie oliwienie, pół litra 21%
    > kosztuje śjakieś 7.50 PLN.Ale nie wiem, czy mi wolno.

    Starrrrrszy oficer grupowy melduje się na wezwanie komisji ;-)

    --
    Ślązak

  • 13. Data: 2019-04-07 14:11:17
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote in message
    (pozwolę sobie zamienić wątki miejscami, potrzebnemi do odpowiedzi...)

    > Starrrrrszy oficer grupowy melduje się na wezwanie komisji ;-)

    Obeeeecność potwierrfrfrfffrrrdzona :)

    (połówka "Barmańskiej", 21%)

    A co mi tam, na to konto, że może grupa znów się scali (przynajmniej
    obecnościowo na p.m.t (*1), ale fajnie było by się gdzieś grupowo spotkać
    przy browarku) i skurwiele spamerstwo nie znajdzie tu ciepłego gnazdka dla
    swych bełtań, to sobie jebnę butyłczochę, tylko inn smak wezmę, akurat jak
    seta spirytu, miejmy nadzieję, że mnie to nie zabije (ze względu na poważną
    chorobe)...

    (*1) - Cały czas chodzi za mną zrobienie nadajnika DTMF, ale nie tego, co w
    klawiaturach naszych telefonów, tylko z kodem R1/Nr5 (Wg specyfikacji CCiTT
    wygląda mi na to samo), R2, Nr4. Odjebałło mi też i chcę specyfikacje tychże
    (mam tez specyfikacje translacji nr4<=>R2 (nie ma z R1/Nr5, musi
    pośredniczyć przez R2). R1/Nr5<=>R2 teżż mam, przelożyć chcę to wszystko na
    polski.A co, dwie centrale którymś z tych kodw zrobię (takie na
    10-20numerów) i połączę... BTW - kojarzy ktoś, skąd da się (i jeśli w ogóle)
    zdobyć (i/lub) 1. Jakiś wybierak krzyżowy/kodowy(np. z K66, czy AKD791, to
    szwedzka produkcja), 2. jakiś wymierak obrotowy przynajmniej 10 pozycji, 3.
    jakiś przekaźnik wielokrotny minimum 10 ukladów styków istnieją takiedo
    Pentaconty, nawwet nie marzę o 4. - jakiś wybierak Strowgera, może być z
    dodatkowym polem, jak szukacz liniowy,
    ten dodatek określa zajęty przez wbierak poziom, wystarczą same mechanizmy
    z impulsatorami dla ruchu zarówno obrotowego (koniecznie), jak i
    podnoszącego (opcjonalnie), elektrykę/elektronikę dorobię sam. Sprężyny NR,
    N i S niezbędne. Maszynę sygnałową (bez mechanizmu krzywek, dorobię
    impulsator elektroniczny) widziałem na Allegro, za ok. 250 PLN, parametry
    doskonale pasują do zatosowania -
    https://allegro.pl/oferta/fabrycznie-nowa-niemiecka-
    przetwornica-wirowa-7710186373 -
    sami zerknijcie, idealne paametry do cetrali telefonicznej, co do napiecia
    wejściowego, to nie problem.)

  • 14. Data: 2019-04-08 17:18:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote:

    > Starrrrrszy oficer grupowy melduje się na wezwanie komisji ;-)

    Zawsze, całe życie, byłem przekonany, że Ty jesteś Slaski a nie Śląski :)

  • 15. Data: 2019-04-08 17:20:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > A co mi tam, na to konto, że może grupa znów się scali (przynajmniej
    > obecnościowo na p.m.t (*1), ale fajnie było by się gdzieś grupowo spotkać
    > przy browarku)

    Foty ze spotkania w Harendzie w, bodajże, 2002, nadal mam :) Byłem ja (17
    lat i ze 30 kg temu), Ty, PiotRek, Rico, Alex Boroń, Sosna, *chyba* Maciej
    Bębenek i jeszcze kilka osób, których nie jestem w stanie poznać ze zdjęć
    (jedna w garniturze, zdaje się że pracowała w TP).

  • 16. Data: 2019-04-08 17:23:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > A spoko, rozkminiłem na samym początku.

    Bo to nie tajemnica, celowo nie ukrywałem nagłówków.

> [...]
    > wrócilby do nóg pani. Polecam Cesara Milana, bądź Victorię Stillwell...

    W filmach nie wszystko jest pokazane tak, jak w życiu. W innych odcinkach
    panią agentkę porwało UFO i wszczepiło jej implant.

    Z drugiej strony: http://www.szyk.jcom.pl/osobie.html

  • 17. Data: 2019-04-08 17:50:11
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Foty ze spotkania w Harendzie w, bodajże, 2002, nadal mam :) Byłem ja (17
    > lat i ze 30 kg temu), Ty, PiotRek, Rico, Alex Boroń, Sosna, *chyba* Maciej

    Wszystkich kojarzę :) Maciek też OIDP był.

    > Bębenek i jeszcze kilka osób, których nie jestem w stanie poznać ze zdjęć
    > (jedna w garniturze, zdaje się że pracowała w TP).

    Szczupły w okularach? Heh, mialbym nie pamiętać? Sztorcował mnie o
    kalkulator do zdjęcia smoka w Nokii. Artur chyba Szymański (moja pamięć do
    nazwisk bywa ulotna...) Nazwisko może umknęło, ale osobę rozpoznam:)

  • 18. Data: 2019-04-08 17:51:24
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Zawsze, całe życie, byłem przekonany, że Ty jesteś Slaski a nie Śląski :)

    To tylko ogonki w pliterkach... Ale to Tom, żywy Tom we własnej osobie!! :))

  • 19. Data: 2019-04-09 11:43:35
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 08.04.2019 o 17:50, HF5BS pisze:

    > Szczupły w okularach? Heh, mialbym nie pamiętać? Sztorcował mnie o
    > kalkulator do zdjęcia smoka w Nokii. Artur chyba Szymański (moja pamięć
    > do nazwisk bywa ulotna...) Nazwisko może umknęło, ale osobę rozpoznam:)

    Mowa o Arturze Szymańskim we własnej osobie, wtedy pracowniku śp.
    TP-INTERNET, obecnie adminuje u mnie.

    --
    Ślązak

  • 20. Data: 2019-04-09 11:45:28
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 08.04.2019 o 17:18, Queequeg pisze:

    > Zawsze, całe życie, byłem przekonany, że Ty jesteś Slaski a nie Śląski :)

    Ślązak zez krainy podziemnej pomarańczy :)

    --
    Ślązak