  • 21. Data: 2019-04-09 22:58:19
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > To tylko ogonki w pliterkach... Ale to Tom, żywy Tom we własnej osobie!! :))

    Tak, Toma kojarzę... ale Slaskiego ;)

    Jeśli o starej gwardii mowa, to jakiś czas temu odnowiłem IRCowy kontakt z
    Bylinkiem (Robert Bylinowicz) i futszaK-iem. Bylinek nawet zagląda czasem
    na newsy. Może warto im przypomnieć o istnieniu p.m.t... :)

  • 22. Data: 2019-04-10 12:03:41
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Tak, Toma kojarzę... ale Slaskiego ;)

    Ja od początku z pliterkami...

    > Jeśli o starej gwardii mowa, to jakiś czas temu odnowiłem IRCowy kontakt z
    > Bylinkiem (Robert Bylinowicz) i futszaK-iem. Bylinek nawet zagląda czasem
    > na newsy. Może warto im przypomnieć o istnieniu p.m.t... :)

    Dawaj ich tuaj, zanim te chuje a-la markrainsun zarzygają nam grupę
    solutions manualami...

  • 23. Data: 2019-04-10 21:46:59
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 22:58:20 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Jeśli o starej gwardii mowa, to jakiś czas temu odnowiłem IRCowy kontakt z
    > Bylinkiem (Robert Bylinowicz) i futszaK-iem. Bylinek nawet zagląda czasem
    > na newsy. Może warto im przypomnieć o istnieniu p.m.t... :)

    Dzień dobry, zastałem Jolkę?

    Gof, próbujesz reaktywować umierające technologie?;)

  • 24. Data: 2019-04-10 22:45:26
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    Dzień dobry, zastałem Jolkę?

    Gof, próbujesz reaktywować umierające technologie?;)

    ===========

    Ja probuję reaktywowac grupę,Gof służypomocą.
    Z tej strony - Sławek ex. SP5SJT (wielu starszych bywalców kojarzy), w nicku
    moj nowy znak, po zmianie, skoro inni zmieniają, to ja nie mogę? I mają
    zagwozdkę niektorzy, coż to za okolicznościowka jestem.
    Tu stacja (kur...wa, nie lubię tego określenia przy wołaniu) Henryk
    Franciszek pięć Barbara Stanisław, pracujaca z okolicznoci zaasiadnięcia jej
    operatora przy radiu:P)
    (nie strowger, ale każdy pewwnie chętnie zobaczylby na żywo System
    Automatyczny Lars Magnus Ericsson) -
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLwf9041rWgOYy
    TsQFgq5bb6hurxES3gpr
    I mały bonusik: https://www.youtube.com/watch?v=6ffRLiLVVKg

    PS Adam -pamietam o sprawie, odezwę sie po powrocie ze szpitala.

    --
    (sygnatura nieczynna z powodu awarii zasilacza)

  • 25. Data: 2019-04-11 12:24:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    > Dzień dobry, zastałem Jolkę?
    >
    > Gof, próbujesz reaktywować umierające technologie?;)

    Co poradzę na to, że te nowe są o kant d... rozbić? :P

    Atari sobie w weekend zorganizowałem, a co ;)

  • 26. Data: 2019-04-11 12:26:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > Z tej strony - Sławek ex. SP5SJT (wielu starszych bywalców kojarzy), w nicku
    > moj nowy znak, po zmianie, skoro inni zmieniają, to ja nie mogę? I mają
    > zagwozdkę niektorzy, coż to za okolicznościowka jestem.

    Tak, dlatego sobie zmieniłem imięnazwisko na Queequeg. Kto wie ten wie, w
    sumie kto nie wie, ten może się łatwo dowiedzieć, ale Google już tak łatwo
    nie zaindeksuje i nie da na talerzu po wpisaniu imienianazwiska.

    > PS Adam -pamietam o sprawie, odezwę sie po powrocie ze szpitala.

    Jasne. futszaK wspominał, że zbieracie się, żeby się spotkać. Możnaby
    jedno i drugie połączyć :)

    Wracaj do zdrowia!

  • 27. Data: 2019-04-11 12:53:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 12:24, Queequeg pisze:
    > (...)
    > Atari sobie w weekend zorganizowałem, a co ;)

    A którego?

    Jakby coś, to nowy magnetofon w sklepie do małej Atarynki kosztuje mniej
    od używki z Allegro.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 28. Data: 2019-04-11 13:38:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > A którego?

    800XE

    > Jakby coś, to nowy magnetofon w sklepie do małej Atarynki kosztuje mniej
    > od używki z Allegro.

    Mówisz? Ja Atari nie kupowałem, tylko wyciągnąłem z szafy, w której leżało
    przez ostatnie 20 lat :)

    Konektor SIO już zamówiony, będę je podłączał do raspberry (sio2pi,
    sio2bsd) i z niego ładował "gryprogramy".

  • 29. Data: 2019-04-11 18:19:52
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Co poradzę na to, że te nowe są o kant d... rozbić? :P
    >
    > Atari sobie w weekend zorganizowałem, a co ;)

    O, właśnie sobie przypomniałem, że muszę swojego 65XE przywrócić do łask,
    ani razu bowiem nie włączyłem go, jak dostałem go w prezencie. A ma coś,
    czego nie mam w komodorku - 4 generatory, i cóż, że ze Sz...wroć, i coz, że
    tylko 8-bitowe? powinny wystarczyć, Kanon D-Dur chcę wpalcowac po swojemu...
    A jest 4-glosowy, a Komoda ma tylko 3 głosy...
    A tak z ciekawoości, ktory model obrabiasz, 800XL, 130XE, czy któregoś ST?

  • 30. Data: 2019-04-11 18:26:33
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Jasne. futszaK wspominał, że zbieracie się, żeby się spotkać. Możnaby
    > jedno i drugie połączyć :)

    M.in. po to zainicjowałem pytanie,spotkać się gdzies pzy piwerku, myslę, ze
    jakieś male da się żłopnąć...

    > Wracaj do zdrowia!

    Ciśnieniomierz już kupiony, wypróbowany, specjalnie taki kupiłem, co mierzy
    od razu przy pompowaniu. Cukromierz też jest, mogę się kontrolować.
    Musze ozdrowieć, by móc przybyć na spotkanie. Na razie mam się dobrze i
    wyglądam, jak bym nie dopił na drugą nóżkę :) (zataczam się nieco)
    Przeczytam etykietki od leków i zobaczę, czy do C2H5OH mam bezwzględne, czy
    względne przeciwwskazania, aby sobie znów nie nagrabić.