  • 11. Data: 2016-10-24 12:42:57
    Temat: Re: Kogoś pojebało do reszty?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 24.10.2016 o 11:06, elmer radi radisson pisze:

    > W miejscu gdzie nastepowala by ewentualna zawrotka, tak naprawde
    > schodza sie cztery torowiska tramwajowe, to o wiele bardziej komplikuje
    > ewentualne kolidowanie ruchu.
    >
    > - popatrz sobie na zdjecie satelitarne https://i.snag.gy/wJj5ec.jpg

    Nie komplikuje bardziej niż skręt w lewo.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 12. Data: 2016-10-24 12:43:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2016 o 11:30, elmer radi radisson pisze:

    > To procz tego co napisalem przed chwila, mozliwe ze dodatkowym
    > uzasadnieniem bedzie to zawracanie w tym miejscu stwarzaloby
    > jeszcze ryzyko czolowej kolizji przez ewentualnego marudera ktory
    > spotkalby sie z ruszajacymi samochodami - prostopadle masz trzypasmowa
    > droge jednokierunkowa wiec zawrotka niejako przebiegalaby pod prad.

    Za dużo kombinujecie - po prostu uznano, że konieczny jest bezkolizyjny
    skręt w lewo, więc dano zieloną bezkolizyjną w lewo. I teraz
    konsekwencje tego.

    Skoro jest bezkolizyjna, to musi być bezkolizyjna - jak dać również do
    zawracania, to też musi być bezkolizyjna czyli nie może być zielonej
    strzałki w prawo z JP2 w Solidarności skręt w prawo ważniejszy od
    zawracania - koniec wywodu;)

    Oczywiście trochę to na wyrost, ale przepisy są jakie są, Galas znany
    jest z faszystowskich interpretacji - swoją drogą ciężko mu się dziwić -
    jak potem w razie wypadku trafi się faszysta prawnik... Wniosek jest
    jeden - jak potrzebujesz zawrócić, to oceń czy jesteś za faszyzmem czy
    przeciw i rób swoje byle z wolna i ostrożna;)

    Shrek.

  • 13. Data: 2016-10-24 12:47:00
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > spotkalby sie z ruszajacymi samochodami - prostopadle masz trzypasmowa
    > droge jednokierunkowa wiec zawrotka niejako przebiegalaby pod prad.

    Pojechałeś po bandzie. Takich "czołowych zderzeń" powinny być chyba
    setki dziennie, bo jednak zawracanie na skrzyżowaniach jest całkiem
    popularne.
    Ponadto skrzyżowanie koło Feminy jest tylko jednym z wielu w tej (i
    innych) okolicy. Zakaz jest na całej długości Al. Solidarności i na
    całej długości Pana Jana. Pewnie na innych ulicach jest podobnie.

  • 14. Data: 2016-10-24 15:37:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-24 12:47, Wiesiaczek wrote:

    > Pojechałeś po bandzie. Takich "czołowych zderzeń" powinny być chyba
    > setki dziennie, bo jednak zawracanie na skrzyżowaniach jest całkiem
    > popularne.

    Tyle ze to jest jedno z najruchliwszych skrzyzowan w miescie, a
    sytuacja ze zbiegiem czterech torowisk tylko komplikuje to miejsce.
    Wiec nie wiem skad zdziwienie ze ogranicza sie tam ilosc
    kolizyjnych scenariuszy ruchu. Do tego zawrotka blokowalaby ruch
    na lewym pasie.

    > Ponadto skrzyżowanie koło Feminy jest tylko jednym z wielu w tej (i
    > innych) okolicy. Zakaz jest na całej długości Al. Solidarności i na
    > całej długości Pana Jana. Pewnie na innych ulicach jest podobnie.

    A ilez to jest skrzyzowan na lewobrzeznej czesci Al. Solidarnosci?
    Gdzie chcialbys zawrocic, przez torowisko?
    Mozesz przeciez pojechac do kolejnego przy Zelaznej i tam zawrocic.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2016-10-24 16:23:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-24 12:42, Wiesiaczek wrote:

    > Nie komplikuje bardziej niż skręt w lewo.

    Ale widzisz pewnie roznice, jak ruch moze zablokowac dwa torowiska,
    albo gdy ruch moze pojawic sie w miejscu gdzie torowiska sa cztery,
    prawda?

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2016-10-24 17:00:27
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 24.10.2016 o 16:23, elmer radi radisson pisze:

    > Ale widzisz pewnie roznice, jak ruch moze zablokowac dwa torowiska,
    > albo gdy ruch moze pojawic sie w miejscu gdzie torowiska sa cztery,
    > prawda?

    Nieprawda.
    Nie ma takiej możliwości, bo do skrętu w lewo jest oddzielna faza
    świateł i torowiska (oba) są wtedy zamknięte.
    W tym samym czasie nic nie przeszkadza, żeby samochody równocześnie
    zawracały.

  • 17. Data: 2016-10-24 17:21:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > świateł i torowiska (oba) są wtedy zamknięte.
    > W tym samym czasie nic nie przeszkadza, żeby samochody równocześnie

    nie są zamknięte bo jest skręt z JPII od centrum w Solidarności i
    odwrotnie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-10-24 17:51:39
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 24.10.2016 o 15:37, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > Gdzie chcialbys zawrocic, przez torowisko?
    > Mozesz przeciez pojechac do kolejnego przy Zelaznej i tam zawrocic.

    Skąd mam wiedzieć, gdzie nie będzie zakazu zawracania?
    A jeśli dopiero w Kutnie?
    Próbowałem skręcić w JP (z lewego pasa to logiczne) i dupa, kolejne
    skrzyżowania z zakazem.

  • 19. Data: 2016-10-25 11:05:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-24 17:51, Wiesiaczek wrote:

    > Skąd mam wiedzieć, gdzie nie będzie zakazu zawracania?
    > A jeśli dopiero w Kutnie?
    > Próbowałem skręcić w JP (z lewego pasa to logiczne) i dupa, kolejne
    > skrzyżowania z zakazem.

    I rozumiem ze dlatego ze nie wiesz, to ma nie byc tych zakazow albo
    niemozliwych zawrotek (nawiasem mowiac, slownie dwoch)?
    Trudno, nastepnym razem bedziesz wiedzial i napewno sobie poradzisz.
    Po prostu nie ma sie co dziwic ze na bardzo ruchliwej arterii sa takie
    miejsca.

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2016-10-25 11:32:38
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.10.2016 o 11:05, elmer radi radisson pisze:

    > I rozumiem ze dlatego ze nie wiesz, to ma nie byc tych zakazow albo
    > niemozliwych zawrotek (nawiasem mowiac, slownie dwoch)?

    Nawet jeśli będzie jeden zakaz równie bezsensowny to ma go nie być.
    Ale wątpię, czy rozumiesz.

    > Trudno, nastepnym razem bedziesz wiedzial i napewno sobie poradzisz.
    > Po prostu nie ma sie co dziwic ze na bardzo ruchliwej arterii sa takie
    > miejsca.

    Chyba ochujałeś?!
    To ja mam przez głupotę jakiegoś debila-urzędasa codziennie nadkładać
    kilka kilometrów po mieście w korkach?!
    Aby na pewno dobrze się czujesz?