  • 21. Data: 2016-10-25 12:09:46
    Temat: Re: Kogoś pojebało do reszty?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiesiaczek wrote:

    > Nawet jeśli będzie jeden zakaz równie bezsensowny to ma go nie być.

    bo jaśnie pan zawraca wszędzie i tak ma być

    > Ale wątpię, czy rozumiesz.

    Ty jak widać nie rozumiesz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2016-10-25 12:24:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Oct 2016 11:32:38 +0200, w <nun8rn$m87$1@node1.news.atman.pl>,
    Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał(-a):

    > Chyba ochujałeś?!
    > To ja mam przez głupotę jakiegoś debila-urzędasa codziennie nadkładać
    > kilka kilometrów po mieście w korkach?!
    > Aby na pewno dobrze się czujesz?

    A nie prościej po prostu włączyć nawigację?

  • 23. Data: 2016-10-25 12:41:19
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.10.2016 o 12:24, r...@k...pl pisze:

    > A nie prościej po prostu włączyć nawigację?

    I co? Pozwoli mi ona zawrócić koło domu czy dalej będę musiał jeździć
    bez sensu w korkach po mieście (generując dodatkowe zakorkowanie)?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 24. Data: 2016-10-25 12:50:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Oct 2016 12:41:19 +0200, w <nuncsf$qhc$1@node1.news.atman.pl>,
    Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał(-a):

    > I co? Pozwoli mi ona zawrócić koło domu czy dalej będę musiał jeździć
    > bez sensu w korkach po mieście (generując dodatkowe zakorkowanie)?

    Zapewne znajdzie jakiś szybszy sposób :)

  • 25. Data: 2016-10-25 14:37:52
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.10.2016 o 12:50, r...@k...pl pisze:

    > Zapewne znajdzie jakiś szybszy sposób :)

    Rower?

    Zostawiłbym samochód po drugiej stronie ulicy, ale abonament mieszkańca
    pozwala parkować bezpłatnie tylko w określonych miejscach i druga strona
    odpada, muszę zawrócić na swoją stronę.

  • 26. Data: 2016-10-25 15:04:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-25 11:32, Wiesiaczek wrote:

    > Chyba ochujałeś?!

    Waszmość niezmiernie uprzejmyś, galanterię doceniam.

    > To ja mam przez głupotę jakiegoś debila-urzędasa codziennie nadkładać
    > kilka kilometrów po mieście w korkach?!

    Rozumiem ze debiutujesz na tej trasie, ale planujesz recydywę?
    Na szczescie jest jeszcze komunikacja miejska i z tramwaju
    w chwilę dotrzesz wszędzie bez żadnej zawrotki. Ewentualnie,
    jednak otrzesz perliste krople z czola i dopatrzysz się
    że możesz zawinąć w JPII przy Anielewicza. Wystarczy tylko
    użyć wpierw skrętu w prawo. Na Andersa też z pewnością
    byś sobie poradził. Niestety w tym całym wywodzie pełnym
    żalu nie padło dokąd właściwie chcesz "codziennie" zawracać
    więc chcąc nie chcąc nie pomożemy.

    Ale naprawdę, w tej okolicy samochód jest tylko kulą u nogi.
    Czekam na kolejny wątek że nie da się nigdzie zaparkować ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2016-10-25 19:04:30
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.10.2016 o 15:04, elmer radi radisson pisze:

    > Waszmość niezmiernie uprzejmyś, galanterię doceniam.

    > Rozumiem ze debiutujesz na tej trasie, ale planujesz recydywę?

    Nie debiutuję, tylko zakaz dopiero zauważyłem. Przedtem zawracałem tam
    spokojnie nie wadząc nikomu.
    Teraz nie wiem, czy ja nie zauważałem znaku czy go tam po prostu nie
    było? Stawiam na to drugie i dlatego jestem wkurwion niemiłosiernie.

    > Na szczescie jest jeszcze komunikacja miejska i z tramwaju
    > w chwilę dotrzesz wszędzie bez żadnej zawrotki.

    Odpada. Nie stać mnie na komunikację miejską a cenię sobie wygodę.
    Mam niedaleko Feminy garsonierę i nie będę woził baby na randkę
    tramwajem, nie uważasz?

> [...]
    > że możesz zawinąć w JPII przy Anielewicza. Wystarczy tylko
    > użyć wpierw skrętu w prawo. Na Andersa też z pewnością

    No właśnie o to pytam, dlaczego mam zwiedzać Warszawę, w tym ulicę
    Anielewicza gdzie nie mam żadnej potrzeby do załatwienia?

    Niestety w tym całym wywodzie pełnym
    > żalu nie padło dokąd właściwie chcesz "codziennie" zawracać
    > więc chcąc nie chcąc nie pomożemy.

    Mam Abonament Mieszkańca miedzy kinem Femina a ul. Orlą i tam właśnie
    sobie parkuję.

    > Ale naprawdę, w tej okolicy samochód jest tylko kulą u nogi.

    Mnie nie przeszkadza, a kulę to mi ten pieprzony inżynier ruchu swoimi
    zakazami przyczepia.

    > Czekam na kolejny wątek że nie da się nigdzie zaparkować ;).

    Nie mam problemu:)

  • 28. Data: 2016-10-25 20:03:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiesiaczek wrote:

    > Nie debiutuję, tylko zakaz dopiero zauważyłem.

    może przesiądź się na taksówkę jak masz problemy ze znakami?

    >Przedtem zawracałem tam
    > spokojnie nie wadząc nikomu.

    czyli jakieś 10 lat temu

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2016-10-26 00:52:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Nie debiutuję, tylko zakaz dopiero zauważyłem.

    może przesiądź się na taksówkę jak masz problemy ze znakami?
    ---
    ... albo dajmy na to na ławkę. Ławka też jest do siedzenia

  • 30. Data: 2016-11-04 16:57:22
    Od: Sebastian <shs7307_bez_tego_@a_tu_adres_gmail.com>

    On 2016-10-20 09:26, masti wrote:

    > o Budapeszt w Warszawie.
    > Tam prawie nigdzie nie można nawet skręcać w lewo :)

    Można, ale przez 3 skręty w prawo. Co często jest ładnie oznakowane. I
    ma duży sens. :)

    A faktycznie w Warszawie ktoś bardzo nie lubi zawracania. Jak się
    wjedzie do innego miasta nagle widać różnicę (uwaga, sygnalizacja
    świetlna ze strzałką tylko w lewo zabrania też zawracania!)