  • 91. Data: 2014-04-24 16:38:29
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > A co tu powiedzieć o tych co to pielęgnują potężne drzewa rosnące na
    > poboczach dróg? Mało tego - niektórzy nawet sadzą nowe...

    wzdłuż drogi powinny być szerokie na kilka metrów pasy piasku...

  • 92. Data: 2014-04-24 17:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Nie nie - jakis odsetek zabily.
    >
    > I w tym momencie mamy nakaz zabojczy w skutkach ... czyli najprosciej
    > jakby kierowca sam decydowal.

    To zalezy co to znaczy "najprosciej"...

  • 93. Data: 2014-04-24 17:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Ale koszty leczenia moga nawet spasc :-)

    Jakos tego nei widze...

    > No coz, jak sami spowoduja wypadek, to w sporej czesci "za swoje".

    Bedzie sie leczył za swoje?

    > Jak kto inny spowoduje wypadek ... tez sie czesciowo na nich samych
    > koszta rozkladaja.

    Bo?

    > Ale mozna zostawic sprawe ubezpieczycielowi - zawsze obnizy
    > odszkodowanie - jednym za niezapiete pasy, drugim za zapiete, ale za
    > to bedzie taniej :-)

    Na koncu to i tak połamany delikwent, przyuty do wozka bedzie sie leczył w
    NFZ...

    > Gdzies tam na koncu jest kodeks karny - wole odpowiadac za polamanie
    > delikwenta niz za usmiercenie ...

    No to lepiej zeby pasy miał zapiete...
    Bo duzo wieksze prawdopodibenstwo jest ze go zabijesz bo nie miał pasów niz
    ze go zabijesz bo miał pasy. Duzoooooooo wiekszeeeee...

    Nie rozumeim, czemu miałoby służyć oddanie tej decyzji w rece ludzi?
    Przeciez wsiadajac do samochodu nie da sie zdecydowac czy dzis pasy mnie
    uratują czy dzis mnei zabija.
    Wiec wszystko odnosi sie do prawdpodpobienstwa.

  • 94. Data: 2014-04-24 17:14:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    i puchowe poduszki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2014-04-24 19:17:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Nie, dopóki służba zdrowia jest państwowa,

    Ale finansowana prywatnymi ubezpieczeniami. Płacisz za to osobiście.

    > bo niektórzy inteligentni
    > inaczej nie rozumieją, czym jest prawdopodobieństwo i -- podobnie jak Ty
    > -- uogólniają na podstawie jednostkowych przypadków.

    To nie on opierał się na uogólnieniu tylko Ty i tylko Tobie to uzasadnienia
    tego uogólnienia potrzeba prawdopodobieństwa.

  • 96. Data: 2014-04-24 19:18:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wbrew pozorom kazdy rozsadny człowiek to wie...

    To nawet ostrzegać nie potrzeba :-)

    > A ze Ciebie to dziwi...

    Gdzie tak napisał ?

  • 97. Data: 2014-04-24 19:20:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    >..
    > 2. Sądzę że mógłbyś dostac zezwolenie na jazdę bez pasów, dla siebie,
    > rodziny, znajomych, ale pierwszym nieodłącznym wymogiem byłoby świadome i
    > dobrowolne zrezygnowanie z leczenia finansowanego przez nfz.

    Od NFZ ?

  • 98. Data: 2014-04-24 20:55:41
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.04.2014 o 16:44 masti <g...@t...hell> pisze:

    > i producent samochodów, który zrobił auto, które mogło mieć wypadek, i
    > wykonawcę i zarządcę drogi, producenta paliwa itd. itp.
    Zarządca drogi jest winien bo drzew nie posadził :) tak to auto
    zatrzymałoby się na drzewie, jakby dobrze walneła czyli centralnie przodem
    to pasy by mu uratowały życie.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 99. Data: 2014-04-24 22:02:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jemu to jest obojetne.
    > Wazne, ze ma jakiegos wroga, na którego moze naciskac, ze mu wolnosc
    > zabiera.
    > to pewnie ten sam wróg, co mu kazał kupic telewizor na ktory go nie
    > stać...

    i radio

  • 100. Data: 2014-04-24 22:02:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Dać ludziom wybór, Prowadzić samochody mogą tylko ludzie dorośli, a więc
    > tacy którzy maja świadomość co dla nich jest lepsze - jazda z pasami czy
    > bez nich. Nikt do nikogo o nic nie będzie miał pretensji.

    A gokarty ?