  • 141. Data: 2014-04-27 00:38:30
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jan Komosa j...@b...pl ...

    > Budziku, dlaczego używasz słów wobec mnie uważanych za obelżywe,
    > wulgarne i nieprzyzwoite?

    Robię to niezwykle rzadko.
    Ale tym razem moim zdaniem sobie zasłużyłeś.
    Od politycznych głupot jest specjalna grupa.

    > Może to właśnie Ty (z pełnym szacunkiem)

    Znaczy podkreślasz, dlaczego "Ty" napisałes z dużej litery? A co w tym
    takeigo specjalnego? Ot, zwykła grzeczność. Powiedziałbym wręcz że inaczej
    nei wypada...

    > doprowadziłeś do tego, o czym
    > pisałem wcześniej i co spotkało tamtego pechowca - zakreślając
    > niewłaściwy kwadracik?

    Piekne. Odwracając - gdybym był choć odrobinę siłą sprawczą, to ten
    kwadracik uratowałby równiez życie wszystkim tym, których pasy uratowały?
    A ci co przeciw, to mordercy?

    > Może czujesz się winnym - stąd ten napastliwy ton?

    Napastliwy?

    > Dołączam różne wyrazy,
    > Jan

    nikt ci nie broni.

  • 142. Data: 2014-04-27 00:38:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jan Komosa j...@b...pl ...

    > No nie ma (jeszcze), bo projekt został utrącony w sejmie.

    tak źle, tak niedobrze...

  • 143. Data: 2014-04-27 06:00:53
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-04-27 00:33, Jan Komosa wrote:

    > Skąd u Ciebie tyle nienawiści?

    Jeśli nie rozumiesz dlaczego wzbudziłeś agresję wśród grupowiczów, to
    oznacza, że jesteś idiotą. "Polityczni szczekacze" z innych opcji
    politycznych są na tyle inteligentni, żeby tutaj nie spamować.
    Pl.misc.samochody to jedna z ostatnich polskich grup dyskusyjnych, która
    żyje i nie jest zawalona politycznym łajnem. Twoją nieporadną agitkę
    można porównać do sikania na pustyni do cysterny z wodą.

    --
    Tengu

  • 144. Data: 2014-04-27 07:47:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Komosa" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ljh42t$fqk$...@n...task.gda.pl...

    > Budziku, dlaczego używasz słów wobec mnie uważanych za obelżywe, wulgarne
    > i nieprzyzwoite?

    PLONK

  • 145. Data: 2014-04-27 12:52:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 19:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Zapewne jest jakas statystyczna prawda w tym :)
    > Ale jeżeli był wypadek, a ktos zapiety pasami zginął to przeciez nie
    > mówimy, ze zabiły go pasy.

    Nie. Choc czasem w aucie paru pasazerow, niektorzy bez pasow,
    wylecieli, przezyli ... albo nie przezyli...

    > Pasy zabijają wtedy, kiedy jest jakies zdarzenie, człowiek nie moze sie
    > wydostac z samochodu i przez to ginie.
    > Np. pechowo zepsuty samochód na torach. A to juz sa bardzo spektakularne
    > przypadki.
    > do tego mamy niejednoznaczne sytuacje pod tytułem: przezył wypadek ale pasy
    > nie pozwoliły mu wyjsc z samochodu i sie utopił badz splonął badz ktos w
    > niego wjechał etc. Te przypadki wymagałyby głębszej analizy bo przeciez nie
    > wiemy czy bez pasów w ogole przezyłby wypadek.

    A nikt jej nie prowadzi.

    > Ale tak po prostu? Bez zadnego pozaru etc? To jak w takiej zwykłej sytuacji
    > pas miałby zabic?

    A kogo to interesuje ? Winny jest, nie zachowal zasad bezpieczenstwa w
    ruchu drogowym, bo by w ogole do zdarzenia nie doszlo. Tyle bedzie w
    akcie oskarzenia.

    > Ale to mowisz a propos czego?

    A propos winnego.

    > Samochód to tylko rzecz.

    Ale czy oni to odrozniaja ?

    J.

  • 146. Data: 2014-04-27 13:19:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-04-26 22:18, Jan Komosa wrote:

    > No nie ma (jeszcze), bo projekt został utrącony w sejmie.

    To po co wypisujesz dyrdymaly?

    --

    memento lorem ipsum

  • 147. Data: 2014-04-27 13:23:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie. Choc czasem w aucie paru pasazerow, niektorzy bez pasow,
    > wylecieli, przezyli ... albo nie przezyli...

    A odwrotnych sytuacji nie ma?
    Przykładowo dwóch jechało, jeden w pasach i przezył a drugi bez i zginał?

    > A nikt jej nie prowadzi.

    Ale w jakim celu?

    > A kogo to interesuje ? Winny jest, nie zachowal zasad bezpieczenstwa w
    > ruchu drogowym, bo by w ogole do zdarzenia nie doszlo. Tyle bedzie w
    > akcie oskarzenia.

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie...

    > A propos winnego.

    Ale my rozmawiamy o drugim "winnym"...
    Nikt nie twierdzi, ze pasy powodują wypadki...

    > Ale czy oni to odrozniaja ?

    Do pewnych rzeczy sie dorasta. Z innych się wyrasta :)

  • 148. Data: 2014-04-29 23:20:58
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 27.04.2014 06:00, Tengu pisze:

> [...]
    > żyje i nie jest zawalona politycznym łajnem. Twoją nieporadną agitkę
    > można porównać do sikania na pustyni do cysterny z wodą.

    Może i nie rozumiem toku myślenia osób, wśród których wzbudziłem agresję
    , ale w przeciwieństwie do niektórych tu osób - ja myślę - śmieszne dla
    mnie jest zastanawianie się, jak pokazuje ta dyskusja, co jest lepsze -
    tak parafrazując - wisząc głową w szambie w dół - odcinanie się z pasa
    nożyczkami czy finką harcerską???

    I czy nie lepiej decydować samemu o tym co się robi niż przekazać swoje
    zdrowie i/lub życie w ręce Kaczyńskiego/Pawlaka/Millera/Tuska czy
    jakiegoś innego Kononowicza?

    Zauważ, że najgłośniej protestowały adresy IP (pewnie wiesz co to),
    które z podstawowym myśleniem i wyciąganiem wniosków mają podstawowe
    problemy - prześledź tą dyskusję jeszcze raz, i/lub wcześniejsze wątki -
    i może będziesz w stanie wyciągnąć wnioski samodzielnie, bez niczyjej
    pomocy.

    P.S.
    A tak poza tym, też mnie obraziłeś, tak też samemu postawiłeś się w
    odpowiedniej grupie intelektualnej.

    Pozdrawiam,
    Kazik

  • 149. Data: 2014-05-04 10:22:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-24 12:52, Trybun pisze:
    > to znam podstawowe prawa fizyki, trochę więcej niż podstawę zachowania
    > ludzi w chwilach krytycznych.

    "I" trochę więcej, miało być.

  • 150. Data: 2014-05-04 10:22:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-24 15:35, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > I z jednego przypadku czy dwóch chcesz wyciagać ogólne wnioski? Oj, braki w
    > wykształceniu się kłaniają. Logika, panie, logika!

    Nie zmienia to faktu że rodziny tych którzy poginęli w tych przypadkach
    mogą mieć uzasadnione pretensje do dyktatora który ofiarą nakazał zapiąć
    pasy. Właśnie logika - gdzie jest ten szczur któremu się wydaje że może
    szafować życiem i zdrowiem innych?