  • 31. Data: 2014-04-23 21:46:12
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-04-2014 17:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > Jak jestes nieptrzytomny to ten system nie zadziała.
    > Kwestia prawdopodobienstwa - przypadki sa na tyle rzadkie, że nikt nie
    > pomyslał o takim systemie.

    zadziala, ale tak ze kolo i tak wpadnie caly do tej wody i w rezultacie
    i tak sie utopi.

  • 32. Data: 2014-04-23 21:46:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-04-2014 16:30, Trybun pisze:

    > Z dużą dozą prawdopodobieństwa wyszedłby z tego wypadku bez
    > poważniejszych obrażeń.

    dwa dni sie topil.

  • 33. Data: 2014-04-23 22:03:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    Wednesday, April 23, 2014, 4:34:19 PM, you wrote:

    > Przepis który go zmusił do zapicia pasów. Inaczej kierująca autem
    > kobieta byłaby w stanie choć potrzymać nad wodą jego głowę, zapięte pasy
    > to uniemożliwiły.

    Dlaczego nie wypieła go z pasów?

    > W tym artykule istotnie nie ma, ale wg. innych źródeł śmierć nie
    > nastąpiła na skutek jakichś obrażeń spowodowanych wypadkiem a na skutek
    > podtopienia.

    Skoro nie miał innych obrażeń, to dlaczego sam się nie próbował
    ratować i nie wypiął z pasów?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-04-23 22:22:07
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-04-23 16:30, Trybun pisze:

    > Z dużą dozą prawdopodobieństwa wyszedłby z tego wypadku bez
    > poważniejszych obrażeń.

    bez zapiętych pasów nie wyszedł by, tylko wyleciał. Przez szybę.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 35. Data: 2014-04-23 23:14:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K ...@...c ...

    > zadziala, ale tak ze kolo i tak wpadnie caly do tej wody i w rezultacie
    > i tak sie utopi.

    W jaki sposób zadziała?
    Widziałeś kiedyś aby nieptrzytomny człowiek odcinał nożem pasy?

  • 36. Data: 2014-04-23 23:27:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *WOJO* napisał(-a):

    > Taki "system" już istnieje, nazywa się nóż. Taki zwykły, z łamanym
    > ostrzem w zupełności wystarczy.

    Jeżdżąc kiedyś jako pasażer z kolegą, zawsze przed trasą pokazywał mi
    gdzie jest nóż do cięcia pasów. Nie był to jakiś zwykły nóż, ale jakiś
    taki wydziwiony. Coś w tym rodzaju
    http://photos04.istore.pl/17752/photos/midi/7899340.
    jpg

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 37. Data: 2014-04-23 23:41:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:
    > Wszystkiemu winne te nieszczęsne zapięte pasy, to one uniemożliwiły
    > pomoc kierującej pojazdem. Pewnie wystarczyło unieść głowę ponad wodę.
    >
    > Punkt nr4.- Czy nie lepiej by było dać pasażerom i kierującym
    > pojazdami wolnej ręki w tej sprawie, i ostrzec również przed tym że
    > ich zapięcie może w pewnych okolicznościach doprowadzić do śmierci?

    oczywiscie ze można dac ludziom prawo wyboru...

    tylko że realnie pasy ratują życie, przypadków kiedy moga być problemem jest
    marginalnie mało...

    pomyśl chwile przed czym zabezpieczeją pasy...

    jeśli facet był neiporzytowny to sam by sobei głowy nie podniósł...

    pasy tak mocno nie trzymają aby sie nie dało osoby wysunąć na bok z pasa, to
    nei sa pasy 5 punktowe tylko zwykle 3 punktówki. Kobieta byłą w szoku i nie
    pomogła skutecznie uratować keirowcy do czasu przyjazdu pomocy...

  • 38. Data: 2014-04-23 23:43:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Co rodziny tego fryzjera, czy pasażera red. Zientary, który się
    > spalił w aucie "żywcem" na takie statystyki?

    jakby nei pasy to by sie żywce zabił przed spaleniem...

    jestes idiotą

  • 39. Data: 2014-04-24 00:10:15
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-04-2014 23:14, Budzik pisze:
    > Użytkownik K ...@...c ...

    > W jaki sposób zadziała?
    > Widziałeś kiedyś aby nieptrzytomny człowiek odcinał nożem pasy?

    otoz to szerloku, system zadziala i wrzuci nieprzytomnego calego do wody ;)

  • 40. Data: 2014-04-24 00:13:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Apr 2014, Budzik wrote:

    > Ta swołocz rozumie, ze w 99,9% te pasy pomoga ci uratować zycie i zdrowie.

    Ta wartość IMO jest wyssana z palca.
    W 90% jeszcze od wielkiej biedy bym uwierzył.

    pzdr, Gotfryd