  • 21. Data: 2014-04-23 17:26:06
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: tá´Ź

    Trybun wrote:

    > Punkt nr4.- Czy nie lepiej by było dać pasażerom i kierującym pojazdami
    > wolnej ręki w tej sprawie, i ostrzec również przed tym że ich zapięcie
    > może w pewnych okolicznościach doprowadzić do śmierci?

    Nie, dopóki służba zdrowia jest państwowa, bo niektórzy inteligentni
    inaczej nie rozumieją, czym jest prawdopodobieństwo i -- podobnie jak Ty
    -- uogólniają na podstawie jednostkowych przypadków.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2014-04-23 17:50:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Punkt nr4.- Czy nie lepiej by było dać pasażerom i kierującym pojazdami
    > wolnej ręki w tej sprawie, i ostrzec również przed tym że ich zapięcie
    > może w pewnych okolicznościach doprowadzić do śmierci?

    Wbrew pozorom kazdy rozsadny człowiek to wie...
    A ze Ciebie to dziwi...

  • 23. Data: 2014-04-23 17:50:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Jesteś specem od rekonstrukcji wypadków?

    Oj, nie tylko...
    Nie znasz Trybuna?

  • 24. Data: 2014-04-23 17:50:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > Taki "system" już istnieje, nazywa się nóż. Taki zwykły, z łamanym
    > ostrzem w zupełności wystarczy.

    Jak jestes nieptrzytomny to ten system nie zadziała.
    Kwestia prawdopodobienstwa - przypadki sa na tyle rzadkie, że nikt nie
    pomyslał o takim systemie.

  • 25. Data: 2014-04-23 17:50:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Co rodziny tego fryzjera, czy pasażera red. Zientary, który się spalił
    > w aucie "żywcem" na takie statystyki?

    Do kazdego coś innego.
    Jeden miał pecha, drugi zachował się jak osioł...

    > Jeżeli jakaś swołocz cie zmusza do zapinania pasów, a na skutek tego
    > zapięcia ktoś traci życie to niech ten dyktator chociaż przeprosi za
    > swoje bezmyślne ukazy.

    Ta swołocz rozumie, ze w 99,9% te pasy pomoga ci uratować zycie i zdrowie.
    A w tym jednym przypadku mamy przypadki gdzie jest odwrotnie ale tez takie,
    w ktorych ktos przezył dzieki pasom, ale potem zginął, bo tych pasów nie
    odpiął.
    Zreszta - nie mam zamiaru się cofac do sredniowiecza i dyskutować o takich
    absurdalnyh sprawach.
    Na scieki tez sie denerwujesz? Kiedys wylewano przeciez na ulice! A pewnie
    zdarzyło sie nie raz, że ktoś zginął bo się w łazience poślizgnął...

  • 26. Data: 2014-04-23 19:10:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-23 13:54, Użytkownik Trybun napisał:
    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    >
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    >
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?

    Ja bym powiesił projektanta który sobie ubzdurał takie głębokie rowy
    na poboczach a do towarzystwa miejscowego dyrektora odpowiedzialnego
    za utrzymanie dróg. Za to że tam było tyle wody i za to że odebrali
    projekt z tak głębokimi rowami.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-04-23 19:31:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.04.2014 13:54, Trybun pisze:
    > Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
    >
    > http://slupca24.pl/?p=17880
    >
    > Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
    > Człowieka?
    Pytasz serio, czy politycznie?
    1. niema przymusu zapinania pasów bezpieczeństwa. Siedzę przed kompem i
    nie mam pasów. Dziecko "bryka" mi po aucie, bez fotelika i bez pasów.
    _DOPIERO_ gdy chcę własnym autem jeździć po _publicznych_ drogach,
    wtedy muszę się stosować do pewnych współnych przepisów. przeczytaj
    jeszcze raz. JAk chcę (...) to muszę.
    2. Sądzę że mógłbyś dostac zezwolenie na jazdę bez pasów, dla siebie,
    rodziny, znajomych, ale pierwszym nieodłącznym wymogiem byłoby świadome
    i dobrowolne zrezygnowanie z leczenia finansowanego przez nfz.

    ToMasz

  • 28. Data: 2014-04-23 19:38:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 Apr 2014 19:10:47 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Ja bym powiesił projektanta który sobie ubzdurał takie głębokie rowy
    >na poboczach

    Te jeszcze nie są takie głębokie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-04-23 19:59:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jak jestes nieptrzytomny to ten system nie zadziała.
    > Kwestia prawdopodobienstwa - przypadki sa na tyle rzadkie, że nikt nie
    > pomyslał o takim systemie.
    A, to Wy byście katapultę chcieli i w dodatku podłączona do monitora oddechu
    kierowcy i wszystkich pasażerów?
    To sorry - moja wyobraźnia faktycznie tego nie ogarnęła.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 30. Data: 2014-04-23 20:19:27
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 19:31:10 +0200, ToMasz napisał(a):

    > 2. Sądzę że mógłbyś dostac zezwolenie na jazdę bez pasów, dla siebie,

    ... i tylko dla siebie. Wystarczy mieć orzeczenie lekarskie o
    przeciwwskazaniu do używania pasów. ;>

    > rodziny, znajomych, ale pierwszym nieodłącznym wymogiem byłoby świadome
    > i dobrowolne zrezygnowanie z leczenia finansowanego przez nfz.

    A takiej opcji prawo nie przewiduje ;>