  • 31. Data: 2014-04-23 00:57:08
    Temat: Re: Kuchenka indukcyjna i piekarnik
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1h2pf07f65mnh$.1w4tz0g3ppwxi$.dlg@40tude.net...
    > Podlacze sie pod temat - jak to sie podlacza ?
    > Cos pamietam watek, ze latwo to uszkodzic
    >
    > Moc 7kW, wiec raczej na 3 fazy, kabelki ma 4 - jeden ochronny, wiec
    > domyslam sie ze "w trojkat", mimo tego ze jeden kabelek niebieski.
    > A dokladniej to pewnie mostek 3f na wejsciu.
    > Instrukcja montazu nic o tym nie pisze, tylko jaka dziure wyciac w
    > blacie.

    Jakie kolory maja dwa pozostale kabelki?
    Bo niebieski to zero... wiadomo. Normalnie "faza" to brazowy...
    Ten ochronny, co wspomniales, to normalnie zielony z zóltym paskiem?

    Ja sadze ze podzielili grzalki po prostu miedzy dwie fazy...
    Pierkarnik i broiler jedzie na jednej fazie a plyta górna na drugiej.
    Bo jak sie w kuchni jednoczesnie gotowalo i pieklo w piekarniku to
    pewnie za duzo mocy na raz kuchnia pobieralaby (> 16A @ 230VAC).

    > Wtyczki nie ma ... przykrecona na stale ma byc, czy sa jakies
    > zgrabniejsze wtyczki i gniazdka 3f, bo kojarze tylko te
    > przemyslowo-budowlane.

    Moja "Amica" w Krakowie tez nie miala wtyczki...
    Przykrecona z obu stron do takiej plastikowej kostki wiszacej
    na drutach wychodzacych ze sciany - niezbyt "pro" to wyglada.
    Równiez zdziwilem sie jak chcialem kuchnie mamie odsunac przy
    porzadkach od sciany. Ale dzis nie pamietam ile drutów kuchnia miala.

  • 32. Data: 2014-04-23 01:05:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Ja sadze ze podzielili grzalki po prostu miedzy dwie fazy...
    > Pierkarnik i broiler jedzie na jednej fazie a plyta górna na drugiej.

    Broiler dopiero co pisał tutaj o jakichś termoregulatorach swojego
    pomysłu do gotowania rosołu. On jak ma fazę, to różne takie wypisuje.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2014-04-23 01:13:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Broiler dopiero co pisał tutaj o jakichś termoregulatorach swojego
    > pomysłu do gotowania rosołu. On jak ma fazę, to różne takie wypisuje.

    :-)))
    Wisisz mi za czyszczenie ekranu monitora osmarkanego ze śmiechu!

  • 34. Data: 2014-04-23 01:19:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > A dokladniej to pewnie mostek 3f na wejsciu.
    > Instrukcja montazu nic o tym nie pisze, tylko jaka dziure wyciac w

    Tu jest instrukcja do kuchenki podobnej do Amica u mojej mamy:
    http://partner.amica.com.pl/pliki/instrukcje/IOAK-66
    8.pdf
    Na stronach 9 i 10 jest w sumie sporo info o podlaczaniu jej...

    Swoja droga chetnie zamienilbym mamie to podlaczenie do sciany na
    jakies rozwiazanie z wtyczka - ktos wie jakich sie uzywa gniazd/wtyczek?

  • 35. Data: 2014-04-23 01:22:00
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 01:13:33 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message

    > :-)))
    >
    > Wisisz mi za czyszczenie ekranu monitora osmarkanego ze śmiechu!

    daj linka do programu co ekran monitora w lustro zmienia.

  • 36. Data: 2014-04-23 01:27:07
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-04-23 00:57, Pszemol pisze:

> [...]
    > Równiez zdziwilem sie jak chcialem kuchnie mamie odsunac przy
    > porzadkach od sciany. Ale dzis nie pamietam ile drutów kuchnia miala.

    Jeśli mówimy o starej Amice z żeliwnymi kółkami zamiast ceramicznej
    płyty, to ona ma tak:

    L1 - dwie płytki (1500+1000W)
    L2 - dwie płytki (1500+1000W)
    L3 - piekarnik (1500+500W)

    Neonówka pomarańczowa jest przypięta do L1, więc jeśli tej fazy brakuje
    to płytki z L2 będą grzać, a neonówka nie będzie świecić, co może być
    mylące.

    Neonówka czerwona (piekarnika) jest oczywiście z L3.

  • 37. Data: 2014-04-23 01:30:40
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-04-23 01:19, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > Swoja droga chetnie zamienilbym mamie to podlaczenie do sciany na
    > jakies rozwiazanie z wtyczka - ktos wie jakich sie uzywa gniazd/wtyczek?

    Takie:

    http://www.plcs.net.pl/index.php/katalog-automatyki/
    gniazda-i-wtyczki/gniazda-i-wtyczki-silowe/115-6-gni
    azdo-stale-16a-400v-3p+z+n-ip44.html

    nie ma sensu. Jak moi rodzice montowali kuchenkę el. też chcieli gniazdo
    i wybito im to z głowy, bo to strasznie dużo miejsca zajmuje za szafką.
    Przyłączyć na kostkę w puszce i zakryć deklem.

  • 38. Data: 2014-04-23 01:41:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message

> [...]
    > wybito im to z głowy, bo to strasznie dużo miejsca zajmuje za szafką.
    > Przyłączyć na kostkę w puszce i zakryć deklem.

    Takie gniazdo i wtyki znam... :-))) Myślałem że jest coś, hm..
    subtelniejszego :-)

  • 39. Data: 2014-04-23 01:45:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > płytki z L2 będą grzać, a neonówka nie będzie świecić, co może być mylące.
    >
    > Neonówka czerwona (piekarnika) jest oczywiście z L3.

    To jeszcze mi powiedz mistrzu co oznacza wykrzyknik na wyświetlaczu.
    Fazy jakiejś nie ma bo "korki" mamie w korytarzu wywaliło czy kuchnia
    się spitoliła? Zanim do niej pojadę chcę się przygotować na najgorsze ;-)
    W tym pdfie co znalazłem nic nie ma na temat wykrzyknika, pewnie jest
    pdf od innej kuchni Amica brzydal...

  • 40. Data: 2014-04-23 02:10:18
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-04-23 01:45, Pszemol pisze:
> [...]
    > się spitoliła? Zanim do niej pojadę chcę się przygotować na najgorsze ;-)
    > W tym pdfie co znalazłem nic nie ma na temat wykrzyknika, pewnie jest

    Nie wiem. W Amicach z żeliwnymi kółkami nikt o kompiuterze nie myślał.