  • 11. Data: 2015-09-06 16:14:40
    Temat: Re: Mapa Europy (Bałkanów) offline
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 4 Sep 2015 21:18:08 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No wiesz, w Polsce troche sie zmienilo przez ostatni rok ... na
    >kluczowych trasach to wrecz sporo ...

    No i właśnie dziś dostałem info o aktualizacji mapy PL.

  • 12. Data: 2015-09-06 16:34:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Sep 2015 16:14:40 +0200, j...@i...pl napisał(a):
    > On Fri, 4 Sep 2015 21:18:08 +0200, "J.F."
    >
    > No i właśnie dziś dostałem info o aktualizacji mapy PL.

    No coz, za pozno, zeby sie przydalo w tegorocznym urlopie, za
    wczesnie, zeby sie przydalo za rok - tzn na pewno sie przyda, ale do
    zimy cos jeszcze otworza :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-09-06 22:00:25
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Dowolna Lumia i darmowy Here Drive.

    Here jest również na Androida, może działać offline, dla mnie wystarcza
    w zupełności i w zasadzie tego teraz tylko używam.

    Mapy można przeglądnąć z www:
    http://www.here.com/

  • 14. Data: 2015-09-07 10:29:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-04 21:18, J.F. wrote:

    >BeOnRoad to potrafi.

    IMO - nie potrafi. Ma tryb zablokowanego ekranu, gdy go nie rusza, i
    ma tryb automatyczny, w ktorym po ~15s wraca do duzego zooma, chyba
    nawet bez zwiazku z manewrem.

    A ja lubie AM, gdzie widze jak mnie prowadzi przez pare km trasy,
    przed manewrem jest zoom, a po manewrze powrot do poprzedniej skali ..

    J.

  • 15. Data: 2015-09-07 10:34:14
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 4 września 2015 17:40:07 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Cześć
    > Jest do ściągnięcia mapa Europy lub Bałkanów ale offline, z
    > rozdzielczością porównywalną z mapą papierową 1:100 tys.? Najlepiej z
    > interfejsem dającym się zainstalować pod linuksem. Ale w postaci zbioru
    > plików graficznych też może być.
    > Jakieś rady macie?
    >
    > --
    > Jacek

    No niestety ale podobnie jak koledzy, ewentualnie pod Androida mapy offline Sygic,
    polecam.

    Adam

  • 16. Data: 2015-09-07 19:22:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-07 10:29, J.F. wrote:
    > IMO - nie potrafi. Ma tryb zablokowanego ekranu, gdy go nie rusza, i ma
    > tryb automatyczny, w ktorym po ~15s wraca do duzego zooma, chyba nawet
    > bez zwiazku z manewrem.

    Byc może mamy inne potrzeby ale wczoraj kilka razy: dojazd do ronda,
    płynny zoom, manewr, oddalenie. Jazda przez las, skręt lewo potem prawo
    też zoomowalo i po manewrze odzomowało. IMHO działa całkiem sensownie,
    choć możliwe że masz na myśli lepsze zoomy. Prawdę mówiąc dziaal na tyle
    dobrze że nie miałem potrzeby nic zmieniać domyslnie.

    > A ja lubie AM, gdzie widze jak mnie prowadzi przez pare km trasy, przed
    > manewrem jest zoom, a po manewrze powrot do poprzedniej skali ..

    Ja też troche lubie AM głownie z powodu sentymentu, ale najnowsza wersja
    którą posiadam z HTC Diamond jest już lekko starawa :) a nowa jest
    absurdalnie droga z punktu widzenia braku istonych ficzerów lepszych niż
    darmowe nawigacje osm.

  • 17. Data: 2015-09-07 19:44:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-07 10:29, J.F. wrote:

> [...]
    >płynny zoom, manewr, oddalenie. Jazda przez las, skręt lewo potem
    >prawo też zoomowalo i po manewrze odzomowało. IMHO działa całkiem

    BeOnRoad ? Na Androida ? W jakiej wersji ... jak to sprawdzic,
    a jest 3.10.45 ?

    U mnie nie potrafi - tzn nie wiem czy przed manewrem czy po tych
    kilkunastu sek jest zoom, ale odzoomowania nie ma.

    J.

  • 18. Data: 2015-09-07 20:02:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-07 19:44, J.F. wrote:
    > BeOnRoad ? Na Androida ? W jakiej wersji ... jak to sprawdzic,
    > a jest 3.10.45 ?

    3.10.1.45

    > U mnie nie potrafi - tzn nie wiem czy przed manewrem czy po tych
    > kilkunastu sek jest zoom, ale odzoomowania nie ma.

    Może wymaga to jakiejś informacji na mapie i nie dziala wszędzie.

  • 19. Data: 2015-09-07 20:29:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-07 19:44, J.F. wrote:
    >3.10.1.45

    Ten sam - manager aplikacji podaje bez .1.

    >Może wymaga to jakiejś informacji na mapie i nie dziala wszędzie.

    Zdziwilbym sie, raczej kwestia ustawien. Ale ustawien tam malo.
    A - wiem, trzeba kliknac w ekran, potem ikonke ustawien, potem mape,
    lub alternatywnie - menu/ustawienia/wyglad/mapa,
    i na ekranie co sie otworzy znow kolka zebate w dolnym pasku.

    I tam jest automatyczna skala ... ale mam wlaczona :-)

    Wedle opisu - skala sie dobiera automatycznie w zaleznosci od
    predkosci.
    No coz, nie dziala to dobrze, cos ten automat nie dobrany do mojego
    gustu.

    Jeszcze drobiazg - pracuje w 2D. Moze w 3D lepiej, ale nie lubie.

    J.

  • 20. Data: 2015-09-07 21:21:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-07 20:29, J.F. wrote:
    > Ten sam - manager aplikacji podaje bez .1.

    About w BeOnRoad.

    > Jeszcze drobiazg - pracuje w 2D. Moze w 3D lepiej, ale nie lubie.

    Wydaje mi się że to 2d. Przy najbliższej okazji zerkne dokładniej jak to
    działa.