  • 81. Data: 2019-02-17 13:43:12
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 13:27, Pszemol pisze:

    > Owszem. Wpłacałem, potem zmądrzałem i wypłaciłem .
    > I co z tego?

    No to ci wyżej napisałem - sprzedaj trupa dołóż z tego co ci oddali i
    kup coś fajnego, zamiast się z tym użerać. Jest tyle fajnych bryk w
    stanach a ty się użerasz z jakimś pasatem.

    Shrek

  • 82. Data: 2019-02-17 14:04:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No i slusznie, po co mu klopoty.
    >
    > Nawiasem mowiac - w niemieckich hotelach maja "key safe" - jak pokoj
    > zarezerwowany a przyjezdasz pozno w nocy, to obsluga zostawia klucze
    > w schowku i wysyla kod otwarcia sms

    No sprytne...

    > Bylo wczoraj kupic nowe auto :-)

    Na usprawiedliwienie podam że zajęty byłem, nie było czasu :-)

    > Po opisie sadzac, to tak z 70%.
    > Podnies auto pokrec kolem - moze cos poczujesz/uslyszysz

    > I dlatego koledzy dobrze radzili :-)
    >
    > A jak jeszcze slysze sniezyca ... mnie by sie nie oplacalo zachorowac
    > :-)

    E... no to przecież nie zamierzam tego robić w czasie śnieżycy na parkingu
    :-)))
    Aż taki poje....y na punkcie naprawy tego auta samodzielnie nie jestem.

  • 83. Data: 2019-02-17 14:06:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:q4bksv$7o6$8@node1.news.atman.pl...

    > No to ci wyżej napisałem - sprzedaj trupa dołóż z tego co ci oddali i kup
    > coś fajnego, zamiast się z tym użerać. Jest tyle fajnych bryk w stanach a
    > ty się użerasz z jakimś pasatem.

    A wiesz, że ta przedpłata na Teslę to było zaledwie $1000?
    Jakie to "fajne" auto kupię za $1000 + $300, bo więcej niż
    $300 za Passata na szrocie nie dostanę? :-)))
    Nawet ten Jaguar opisany obok na tym szrocie wystawiony
    za $2500 a trzeba pewnie w niego sporo kasy włożyć :-)))
    Za $1300 nic fajnego nie kupisz... nawet w Stanach, nic z tego.

  • 84. Data: 2019-02-17 14:17:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 06:37:58 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Na parkingu nie ma kanału...
    > A "wyszarpywać" cokolwiek leżąc na plecach pod autem to można sobie
    > tylko łokcie pobijać... nie? No i rozmach ciut za mały...

    Nie, musisz najpierw kolo zdjac i piate rozpiac, a potem latwiej.

    Pewnie na YT jest film.

    J.

  • 85. Data: 2019-02-17 14:31:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 14:06, Pszemol pisze:

> [...]
    > za $2500 a trzeba pewnie w niego sporo kasy włożyć :-)))
    > Za $1300 nic fajnego nie kupisz... nawet w Stanach, nic z tego.

    Nie wiedziałem, że ten pasat, to aż taki złom. A co z twoim accordem?

    No i do tesli zamierzałeś dopłacić, skoro nie bierzesz a samochodu i tak
    potrzebujesz... Ponoć mustangi to u was to nic nadzwyczajnego, to drogie
    nie powinno być a funu znacznie więcej niż niemieckim pasatem, który
    główny atut niemieckości, czyli solidność gdzieś pod drodze zgubił;)

    Shrek

  • 86. Data: 2019-02-17 14:52:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiedziałem, że ten pasat, to aż taki złom. A co z twoim accordem?

    Nie aż taki tylko po prostu nikt nie kupuje aut rocznik 2004 - chętnych
    brak, więc pewnie skończyłoby się na szrocie. A tam za każde auto dają
    tylko 200-300.

    Co z Accordem? A poszło na ujeżdżanie orzez latorośl. I już jest fajnie
    poobijany z wielu stron :))

> [...]
    > nie powinno być a funu znacznie więcej niż niemieckim pasatem, który
    > główny atut niemieckości, czyli solidność gdzieś pod drodze zgubił;)

    Ta niemiecka solidność to chyba tylko sławna jest na tle lanosów i
    polonezów.
    W USA niemieckie auta się kupuje dla przyjemności jazdy i każdy wie, że ta
    przyjemność okupiona jest większa awaryjnością od nudnych ale niezawodnych
    japońców.

    Jednak ten watek nie jest o kupowaniu/wybieraniu auta - jak bede
    potrzebowal Twojej pomocy w tej decyzji to wtedy zapytam. Tutaj rozmawiamy
    o trzęsawce i próbach jej usunięcia.

  • 87. Data: 2019-02-17 14:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jak pyta ta sama co chwila, to paru dyskutantów doszło do wniosku, że
    > raczej nie warto już w ten samochód inwestować. Ich prawo i mieli
    > również prawo wyrazić takie zdanie w dyskusji.

    Mysle ze nie w tresci odpowiedzi jest problem tylko w stylu i tonie.
    Co innego doradzic ze naprawa jest nieopłacalna, co innego przegadywać od
    szrota i zagladac w czyjs portfel radzac zeby kupił jakas "fajna fure".

    To troche tak jakby mi ktos napisał ze multipla jest brzydka... Od razu
    sie piesci zaciskają... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 88. Data: 2019-02-17 17:07:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
> [...]
    > Co innego doradzic ze naprawa jest nieopłacalna, co innego przegadywać
    > od szrota i zagladac w czyjs portfel radzac zeby kupił jakas "fajna fure".

    Nie wiesz, że Polacy oceniają wzajemnie swoją zasobność po roczniku
    i modelu samochodu? :-) To jest jedyny sposób jaki znają...
    A że są tacy co lubią na narty i wycieczki wydawać więcej niż na
    samochód to się im trochę statystyki psują...

    > To troche tak jakby mi ktos napisał ze multipla jest brzydka... Od razu
    > sie piesci zaciskają... ;-)

    ha ha :-)

  • 89. Data: 2019-02-17 17:08:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, musisz najpierw kolo zdjac i piate rozpiac, a potem latwiej.
    >
    > Pewnie na YT jest film.

    Z tą wymianą półosiek poczekam do wiosny...
    Na razie spróbuję metodą Zenka coś tam towotu dodać pod gumy.
    Zobaczymy czy to pomoże...

  • 90. Data: 2019-02-17 18:28:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Po tym co napisałeś, robota nie do zrobienia na parkingu pod domem
    > :-D

    Zobacz jak to robią mastahy. Dasz radę, pis of kejk ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=kgXhfYND98g
    https://www.youtube.com/watch?v=8bTGA4z876A

    --
    Piter