    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Subject: NFC - jak to działa. Można wyłączyć?
    Date: Thu, 18 Jan 2018 11:06:50 +0100

    Nigdy nie miałem telefonu z NFC. Teraz rozważam zmianę iPhone 5S na
    iPhone SE. 5S nie ma NFC, więc nie ma problemu. SE ma NFC. Jestem ciekaw
    jak to działa w praktyce. Czy NFC jest cały czas aktywne, czy też
    uszyszkodnik ma możliwość skutecznego i rzeczywistego wyłączenia NFC?
    Ostatnio Apple nasila tendencję do utrudniania użyszkodnikowi wyłączenia
    BT, WiFi, żeby cały czas mieć możliwość zbierania danych na jego temat.