  • 191. Data: 2014-07-21 16:24:20
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 Jul 2014 03:03:10 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Czym prędzej tym się nie da spierdalać. To nie samochód.

    Dlatego wiezli na lawecie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 192. Data: 2014-07-21 16:27:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 Jul 2014 16:05:26 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >A nie gorzelnia która ten ogłupiacz, dla nich zrobiła?

    Zapytaj się prokuratora, który postawił zarzuty sprzedawczyni ze
    sklepu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 193. Data: 2014-07-21 17:46:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Niezależny, jak już w jakimś poście napisałem złożony z sędziów z Indii,
    > Brazylii i RPA, na dzień dzisiejszy chyba to jedyne
    > niezaangażowane/niezależne kraje.

    Jeszcze Bialorusi, Kuby i Korei Pln ... :)

  • 194. Data: 2014-07-21 17:48:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Przelot nad terytorium Polski ze wschodu na zachód, samolotu typu
    > B737, kosztuje przewoźnika około 2500 EUR (wg cen z 2010 roku). To są
    > pieniądze, które zarabia PAŻP.

    Hmmm, calkiem sporo.

  • 195. Data: 2014-07-21 18:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Ostatnie wydarzenia na Ukrainie, mogą spowodować że postrzeganie,
    > (przez normalnych, zwykłych ludzi z zdolnością do samodzielnego
    > myślenia i wyciągania wniosków)

    Super, znaczy kazdy kto ma inne zdanie niz ty, to głupek bez zdolnosci do
    samodzielnego myslenia...
    Skonczysz juz z tymi tekstami?

    > Putina zacznie si e również poprzez
    > pryzmat przyzwoitości i zrównoważenia.. Napradę jego stoicki spokój i
    > brak reakcji wobec tego obłędnego szczekotu USA i ich satelitów może
    > być sporym zaskoczeniem.

    A co ma zrobić?
    Miał taki piekny plan ktory zepsuli mu jego niekompetentni pomagierzy.

    > Niezależny, jak już w jakimś poście napisałem złożony z sędziów z
    > Indii, Brazylii i RPA, na dzień dzisiejszy chyba to jedyne
    > niezaangażowane/niezależne kraje. Nowy Proces Norymberski, gdzie to
    > strony konfliktu osądzają i skazują swoich byłych wrogów, nikomu, poza
    > satysfakcją dla terrorystycznego imperialisty nic nie da.

    I na czym ten sąd bedzie sie opierał, skoro na razie trwa zacieranie
    sladów?

  • 196. Data: 2014-07-21 18:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Pytanie było czysto retoryczne, mimo wszystko nie dopuszczam myśli że
    > mam do czynienia z absolutnym tumanem.

    MIMO WSZYSTKO też mam taką mała nadzieję...

    > Mam znacznie mniejszą pewność od tego że Rosja bierze udział w tym
    > powstaniu na wschodniej Ukrainie, niż tego że na Majdanie aż się roiło
    > od agentów światowego terrorysty i ich płatnych pomagierów.
    > Tak nawiasem - wszyscy mówią o bojownikach prorosyjskich, i jest
    > pewnie w tym ziarno prawdy,

    Ziarno? copacabane byś usypał...

    > ale z drugiej strony - czy Rosja jest
    > również proDLR,

    proDLR?

    > przecież w czasie po referendum nie było na tym
    > terenie prawie wcale żołnierzy ukraińskich, a więc ruski mógł zająć
    > teren, praktycznie bez jednego wystrzału.

    Ze co? Znaczy dobry Rosjanin to taki co moze cos ukrasc a tego nie robi?
    Znaczy mógł zabić a tylko w pysk strzelił?

    > A więc dlaczego tak
    > bezmyślnie powtarzasz za jankesami czy brytolami te ich namięknięte
    > zawiścią/nienawiścią horrendalne bzdury?

    Sam jestes pełen zawiści...

    > Myślę że dopiero teraz do premiera Holandii dotarły wytyczne zza
    > oceanu. Stąd ten ton agresji.

    Widze, ze wszystko podciągniesz sobie pod swoje wymyslone tezy.
    Wujek Puitin jest dumny...
    Zginęło 200 obywateli Holandii a ty sądzisz, ze potrzeba było wytycznych z
    Ameryki, zeby przedłożyc honor nad interesy?

  • 197. Data: 2014-07-21 18:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A nie gorzelnia która ten ogłupiacz, dla nich zrobiła? Arabowie już małe
    > dzieci traktują na tych samych prawach co dorosłych i jakoś świat u nich
    > nie zawala.

    Zgodnie z twierdzeniami niektorych, winny jest kazdy kto choć raz kupił
    kiedykolwiek flaszkę...

  • 198. Data: 2014-07-21 18:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Być może, zresztą takie zmiany kursu, czy pułapu o niczym nie świadczą.
    > Z całą pewnością można wykluczyć międzynarodowy spisek w sprawie tej
    > katastrofy. Możliwe są 3, a właściwie 4 opcje - 1/ Awaria pokładowa, w
    > wyniku ktorej samolot spadł na ziemię, 2/ pomyłkowe zestrzelenie przez
    > obronę powietrzną DRL, 3/ w pełni świadome zestrzelenie przez stronę
    > Ukraińską, 4/ świadome zestrzelenie przez jednostkę US AIR FORCE. Tak,
    > tą wersję też należy brać pod uwagę, w zagadkach kryminalistycznych
    > rozpatrywany jest przede wszystkim motyw...

    Mozliwych opcji jest duzo wiecej:
    - zielone ludki
    - sztuczna mgła, azot.

    A teraz skup się na tych prawdopodobnych...

  • 199. Data: 2014-07-21 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Przelot nad terytorium Polski ze wschodu na zachód, samolotu typu
    > B737, kosztuje przewoźnika około 2500 EUR (wg cen z 2010 roku). To są
    > pieniądze, które zarabia PAŻP.

    Czyli to raczej nie sa kwoty, ktore powodowałyby decyzje dotyczące nie
    zamykania nieba.

  • 200. Data: 2014-07-21 18:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie wiem, nie pamiętam, gdzieś przeczytałem, bądź widziałem.

    Tak, tak, doskonale pamietam jak napisałes kiedys:
    " w dupie mam to, czy jestem wiarygodny na newsach..."

    > Z tymi
    > trupami to już na pewno próba spłycania, być może prawdziwej informacji.

    Próba spłycania? Jaja sobie robisz? Jakies okrągłe słówka na BZDURE
    bedziesz stosował, zeby pomniejszyc ten szczyt absurdu?

    > Coś takiego jak kabaret odgrywany przez Macierewicza w sprawie Zamachu
    > Smoleńskiego.

    Uff, pocieszające, że tłumaczenia rosyjsko -separatystyczne traktujesz na
    poziomie wiarygodnosci Macierewicza.
    Tylko w takim razie - czego bronisz, skoro wiesz, ze bzdury opowiadają?