  • 91. Data: 2014-07-19 11:38:18
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 15:40:31 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Pierwsze słyszę żeby Krym po II Wojnie Światowej należał do Turcji.

    a skąd taki wniosek?

    > Ale
    > to że nie słyszałem nie znaczy że tak nie jest tylko że nie słyszałem.
    > Za to słyszałem ze w czasie II Wojny Światowej ZSRR straciło mnóstwo
    > żołnierzy w walkach o Krym. Jesteś pewny że trójka dała Krym Turcji?

    jestem pewien, że nie dała. To wynika z dużo starszych traktatów. Trojka
    to nie wyrocznia.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-07-19 11:58:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Saturday, July 19, 2014, 11:09:17 AM, you wrote:

    > Bo obszar nie został uznany za niebezpieczny i Ukraina go nie
    > zamknęła. Inna sprawa że część linii lotniczych tamtędy od dawna nie
    > latała.

    Był zamknięty do wysokości 9750 metrów, czyli tam, gdzie może latać
    lotnictwo wojskowe i małe samoloty. Oznacza to, że samoloty lecące
    wyżej były bezpieczne przed lekkimi rakietami i artylerią klasyczną.

    Nikt się nie spodziewał, że Ruscy podrzucą swoim przyjaciołom BUKa z
    załogą :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 93. Data: 2014-07-19 12:23:21
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 08:12:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > Ale jak siďż˝ jest najmenikiem to wystarczy siďż˝ wycofaďż˝ lub zrezygnowaďż˝ z
    >
    > pracy... Nie trzeba siďż˝ broniďż˝ bo jak siďż˝ nie bedzie najemnikiem to nikt
    >
    > nie bedzie ciďż˝ atakowaďż˝...

    > To dlaczego chcesz winiďż˝ kraj kraj pochodzenia a nie pracodawce?

    Nie winię Rosji za zestrzelenie tamtego samolotu. Przecież Putin im nie kazał
    strzelać do cywilnych samolotów. Skąd Ci się wzięło że chcę winić kogoś innego niż
    mordercę co nacisnął przycisk? Najemnik zaciąga się żeby zarobić. Jego nie interesuje
    kto wygra. Jak zrezygnuje to nie zarobi. Dla najemnika zabijanie to praca.

  • 94. Data: 2014-07-19 12:28:12
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 11:37:27 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jasne. Jest taka wolność, że nawet mogą sobie kupić samochód. całe 40.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Kiedyś nie mogli kupić samochodu a teraz mogą. jak to nie jest poluzowanie smyczy to
    kurwa co to jest? Był na onanecie artykuł i ktoś te samochody po zawyżonych cenach
    kupuje.

  • 95. Data: 2014-07-19 12:34:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 03:28:12 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Kiedyś nie mogli kupić samochodu a teraz mogą. jak to nie jest
    > poluzowanie smyczy to kurwa co to jest?

    i gdzie ty tam widzisz ustawę Wilczka?

  • 96. Data: 2014-07-19 12:37:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 11:38:18 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To ja się powinienem zapytać dlaczego oddałeś Krym Turcji? Najpierw piszesz o
    tureckim Krymie a potem się dziwisz. Wychodzi że trójka to była wyrocznia. Poza tym
    dlaczego w każdym innym przypadku trójka nie jest według Ciebie wyrocznią a w
    przypadku Krymu i terenów na Ukrainie opanowanych przez separatystów jej
    postanowienia mają być przestrzegane.

  • 97. Data: 2014-07-19 12:40:48
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 12:34:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Mogą zakładać małe firmy usługowe, restauracje itp. Jak to nie jest krok ku
    gospodarce rynkowej to co to jest? Dałeś dupy z tureckim Krymem teraz z Kubą
    kombinujesz jak koń pod górę.

  • 98. Data: 2014-07-19 12:52:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 03:40:48 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Mogą zakładać małe firmy usługowe, restauracje itp. Jak to nie jest krok
    > ku gospodarce rynkowej to co to jest? Dałeś dupy z tureckim Krymem teraz
    > z Kubą kombinujesz jak koń pod górę.

    specjalistą od kombinowania to ty tu jesteś.

    "podpisany 230 lat temu między Imperium Osmańskim, a Rosją układ Kuczuk -
    Kainarij (ros. ?????-?????????????? ???????) głosi, że ,,mieszkańcy
    półwyspu mają prawo do samostanowienia". Co ciekawe, umowa z 19 kwietnia
    1783 nadal obowiązuje. Widnieje pod nią podpis carycy Katarzyny Wielkiej,
    która uznaje roszczenia Turków do Krymu. Ziemie te mają zachować
    niezależność i nie mogą być przekazywane osobom trzecim... ,,W 1991 roku po
    rozpadzie ZSRR i powstaniu niepodległej Ukrainy, Turcja, opierając się na
    traktacie Kuczuk - Kainarij otrzymuje prawo do powrotu na Krym. Jednakże
    turecki rząd kierowany przez Turgut Özala, biorąc pod uwagę geopolityczne
    zmiany w północnej Turcji i zmiany w ogólnej sytuacji gospodarczej na
    świecie, nie był w stanie obronić interesu Turcji. Turcja uzyskała
    wówczas jedynie zapewnienie praw Tatarom krymskim, żyjącym w mniejszości
    na półwyspie" - pisze gazeta. Jeśli sytuacja na Ukrainie skomplikuje się,
    Krym może ogłosić niepodległość. A wówczas, zgodnie z prawem
    międzynarodowym, Turcy mogą powiedzieć: ,,przejmujemy kontrolę nad
    Krymem"."
    http://wolnemedia.net/polityka/turcja-moze-przejac-k
    rym-jesli-oglosi-
    niepodleglosc/

  • 99. Data: 2014-07-19 15:20:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > No widzisz. A ja jak zostałem oszukany to te słuzby sie pofatygowały.
    > Tylko co z tego? Policja sprawdziła homologację i nic wiecej nie potrafili
    > zrobic pomimo tego, ze tłumaczyłem jak krowie na rowie, ze weszło mi do
    > baku, nie pamietam dokładnie ale cos koło 10 litrów wiecej niz wchodzi pod
    > korek.

    Jeśli przy tankowaniu 40-50 litrów weszło 10 litrów "więcej"
    to znaczy że pompa przekłamuje 20-25%. Brzmi to trochę
    nieprawdopodobnie i zbyt łatwe jest do sprawdzenia...

    Bardziej prawdopodobne jest że Tobie się coś pomyrdało, sorki.

  • 100. Data: 2014-07-19 18:29:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-07-19 11:10, jerzu pisze:
    > On Fri, 18 Jul 2014 16:35:52 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    Człowiek raz na jakiś czas przegląda grupę i od razu za jednym zamachem
    kilku kretynów notorycznie zaśmiecających wiadomości ląduje w KF. Na
    wszystkich grupach te same zasrańce zaśmiecają. :(
    Pocieszające jest, że to praktycznie tylko kilkanaście świń.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl