  • 301. Data: 2014-08-03 22:59:29
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Bardzo prawdopodobne.

    Bo?

    > Dużo, dużo bardziej niż to że setki ludzi tankujących oprócz Ciebie
    > na tej stacji nie zauważyło błędu ~10% który insynuujesz (87/80).

    A jaki procent błedu byłby twoim zdaniem trudno zauwazalny?
    Pamietaj ze gro ludzi nie tankuje do pełna...

    > To się robi okresowo na każdej stacji, każdy dystrybutor się testuje.

    No i?
    W czaisem iedzy testami się nie psują?
    A jak sie zrobi test i okazuje sie, ze jest zepsuty to co z klientami
    ktorzy kupili od awarii do testu?

  • 302. Data: 2014-08-04 04:58:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > A jak bład wystapił tylko jeden raz?
    > Albo w jakis konkretnych okolicznosciach ktorych nie bede w stanie
    > powtorzyc?

    Coś Ci rura mięknie i zaczynasz kombinować jak koń pod górkę...

    > Alez chciałem. Ale nie zalezało na tym nikomu innemu.
    > A teraz... To bylo kilka lat temu... Teraz to sobie wiesz co możesz...

    Acha... czyli "dawno i nieprawda"? :-)

    > To był tylko przykład.
    > Prawdziwego przekłamania dokładnie juz nie pamietam.
    > Ale jest gdzies w archiwum news.

    Acha :-))) Zrób teraz wszystko aby się okazało że przetestować
    się nie da, że na 100% mówiłeś prawdę i że nic Ci się nie zdawało.

    Chyba wyczerpaliśmy temat...

  • 303. Data: 2014-08-04 07:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Coś Ci rura mięknie i zaczynasz kombinować jak koń pod górkę...

    Bo?
    Ja kombinuje jak koń pod górkę? A kto tu o krzywych stacjach mówił z
    podziurawioną nawierzchnia i ogólnie krzywiznami jak w górach? O
    "prawdopodobnyc" sytuacjach w ktorych przejechałem autem kilkaset tysiecy
    km a nie wiem ile do baku wchodzi etc?
    Jeżeli ja kombinuje jak kon pod górke to musze Ci pogratulowac, bo Ty juz
    jestes w Himalajach kombinowania!

    > Acha... czyli "dawno i nieprawda"? :-)

    Tak, dawno i nieprawda, obecnie na tej stacji nic takiego się nie zdarza.
    Ale czy to dowodzi, ze taka awaria nie mogła się zdarzyc?

    > Acha :-))) Zrób teraz wszystko aby się okazało że przetestować
    > się nie da, że na 100% mówiłeś prawdę i że nic Ci się nie zdawało.

    Zrób wszystko? Jakis kompleks?

    > Chyba wyczerpaliśmy temat...

    Czyli nie dowiem się, co się dzieje, jak wspomniane przez Ciebie testy
    pokaza ze dystrybutor źle odmierza? Tak myslałem...

  • 304. Data: 2014-08-04 15:29:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Aug 2014, Pszemol wrote:

    > Jesteś pewny że musi? Musi Cię wysłuchać, ale jeśli to co powiesz
    > nie przekona policjanta to musieć go nic nie zmusisz...
    > Przekonaj się sam - opowiedz mu historię o tym, jak leżało Ci na
    > biurku 100 tysięcy dolarów po czym w ułamku sekundy przyleciało
    > UFO i ukradło Ci z biurka te pieniądze... Sądzisz że zrobią sprawę? :-))

    Sądzę że tak. Podatkową.
    Zgłoszą do skarbówki, żeby przetrzepali skąd te 100 k$ było :D

    pzdr, Gotfryd

  • 305. Data: 2014-08-04 16:20:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Aug 2014 16:54:03 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Jesteś pewny że musi? Musi Cię wysłuchać, ale jeśli to co powiesz
    > nie przekona policjanta to musieć go nic nie zmusisz...

    Musiec to musi, tylko ze w ramach sprawy moze sie ograniczyc do
    umorzenia po miesiacu, albo i po paru dniach z braku wystarczajacych
    dowodow, czy uznania ze sprawa powinna byc w trybie cywilnym.

    Moze cie tez zniechecac, zakwalifikowac jako wykroczenie, postraszyc
    odpowiedzialnoscia za falszywe zeznania itp.

    > Przekonaj się sam - opowiedz mu historię o tym, jak leżało Ci na
    > biurku 100 tysięcy dolarów po czym w ułamku sekundy przyleciało
    > UFO i ukradło Ci z biurka te pieniądze... Sądzisz że zrobią sprawę? :-))

    W koncu zniklo 100 tys.
    Sam opowiedz .... ryzykujesz pobyt w szpitalu psychiatrycznym :-)

    J.