  • 81. Data: 2014-07-19 08:12:36
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Generalnie zabijanie innych ludzi nie jest moralne. Tak ze i
    > strzelanie do wojskowych samolotów też nie jest moralne jeśli giną w
    > nich ludzie. Jest jedno odstępstwo od tej reguły, jest nim prowadzenie
    > działań wojennych. Instynkt samozachowawczy to bardzo silny instynkt.
    > Każe zabić każdego kto chce mnie zabić.

    Ale jak się jest najmenikiem to wystarczy się wycofać lub zrezygnować z
    pracy... Nie trzeba się bronić bo jak się nie bedzie najemnikiem to nikt
    nie bedzie cię atakował...

    > Najemnik rozumie w
    > najprostszej formie jaka istnieje. To osobnik walczący po którejś
    > stronie konfliktu nie z pobudek ideologicznych a finansowych.

    To dlaczego chcesz winić kraj kraj pochodzenia a nie pracodawce?

  • 82. Data: 2014-07-19 09:54:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > nie bedzie cię atakował...

    > To dlaczego chcesz winić kraj kraj pochodzenia a nie pracodawce?

    Jeśli to kraj pochodzenia wywołał aferę, finansuje pracodawcę i kieruje
    jego działaniami, to jak najbardziej TRZEBA.

  • 83. Data: 2014-07-19 11:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jeśli to kraj pochodzenia wywołał aferę, finansuje pracodawcę i kieruje
    > jego działaniami, to jak najbardziej TRZEBA.

    Pamietasz o co pytał kogutek?
    Polska chyba nie finansuje Rosji...

  • 84. Data: 2014-07-19 11:00:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 23:33, masti pisze:
> [...]
    .pl...

    > a niepodległe to Białoruś i republika Naddniestrzańska?

    Pewnie sobie nawet nie wyobrażasz że Białoruś mogła sobie pozwolić na
    nie uznanie Osetii Południowej, Abchazji itd. Czy Polskę było stać na
    wstrzymanie się od głosu przy zagrabianiu przez te obłudne świnie Kosova
    Serbom? Pewnie ze względu na bliskie kontakty z Rosją pełnej
    suwerenności nie ma, ale sporo tańsze kopaliny z Rosji rynek zbytu
    swoich towarów, i otwarty rynek pracy, i -... uwaga.. nikt Białorusinów
    nie postrzega na terenie Rosji jako intruzów.
    A cóż to za kraj, ta Republika Naddniestrzańska? Pewnie enklawa na
    terenie Mołdawii w mieszkańcom nie po drodze do bycia podnóżkiem dla
    podbojów świata przez USA?

  • 85. Data: 2014-07-19 11:01:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-19 01:32, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 18 Jul 2014 14:46:41 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Ale co do Kuby, to juz nie jest takie pewne ?
    >
    > J.

    I co ty porównujesz?, USA to śmiertelny wróg Kuby, a więc prośba rządu
    kubańskiego o pomoc wojskową była czy jest jak najbardziej zasadna. Co
    dla jankesa kiedykolwiek znaczyły jakieś pakty, układy czy porozumienia?
    Maja to w nosie, i właśnie m.in z tego powodu są największym, (jedynym
    na dzień dzisiejszy) zagrożeniem dla wolności i suwerenności nie tylko
    Kuby ale wszystkich narodów świata.

  • 86. Data: 2014-07-19 11:02:11
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 22:56, k...@g...com pisze:
> [...]
    i swoich dzieci a pospolitymi przest�pcami.

    > Na razie wersja amerykańska jest pierwsza, jedyna, oficjalna i nikt jej nie
    podważa. Mogę uznać że jest prawdziwa co nie znaczy że jak pojawią się inne fakty to
    nie mogę zweryfikować stanowiska. Według tej wersji rakietę wystrzelili separatyści.
    Pojawia się pytanie czy odpowiedzialni za to są Rosjanie? Po stronie separatystów są
    najemnicy. Podobno sporo ich. Ten co mu się przypisuje zestrzelenie to też najemnik.
    To Rosjanin który wcześniej ponoć był najemnikiem w Jugosławii. Czy jak by się
    okazało że najemnikiem który nacisnął przycisk odpalający rakietę jest Polak. To by
    znaczyło że Tusk jest winny śmierci ludzi z samolotu?

    Tak tak, już w zatokach Tonkińskiej, czy Małej Syrcie, że o broni
    masowego rażenia w saddamowskim Iraku nie wspomnę, pokazali ile ich
    wersje wydarzeń są warte. Kto normalny daje się na ten ich kłamstwa
    jeszcze nabierać?

    Powiem tylko oględnie, Kwaśniewski także nie miał prawa przepraszać w
    imieniu Polski za Jedwabne. I żeby nie było, nie jestem jakimś antysemitą.

  • 87. Data: 2014-07-19 11:03:15
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 19:43, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Czyli te fakty to śa takie sobie bajdurzenia... No to wszystko jasne.

    Na razie fakty wyglądają tak że nawet nie wiemy czy to nie był
    najnormalniejszy wypadek lotniczy, bez udziału osób drugich. Odezwy USA
    w tej sprawie znaczą mniej więcej tyle co szczekanie psa. Przyjadą
    eksperci, i gdy będą to eksperci z przwdziwego zdarzenia, ocenią czy czy
    był wybuch czy nie, wtedy zaczniemy spekulować kto mógł być sprawcą tego
    zamachu. Ważne żeby nie dopuszczać do materiałów samych przedstawicieli
    USA czy OBWE, ponieważ od zawsze wykazują się stronniczością w podobnych
    sprawach. Śledztwo powinien prowadzić ktoś z Indii, Brazylii czy RPA.

  • 88. Data: 2014-07-19 11:09:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 18 Jul 2014 17:43:55 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Inna sprawa, dlaczego te samoloty tam latały, skoro było wiadomo, ze
    >separatyści mają BUK?

    Bo obszar nie został uznany za niebezpieczny i Ukraina go nie
    zamknęła. Inna sprawa że część linii lotniczych tamtędy od dawna nie
    latała.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 89. Data: 2014-07-19 11:10:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 18 Jul 2014 16:35:52 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >To tylko jedna z możliwości w wyniku której samolot z prawie 300 osobami
    >na pokładzie wylądował bez wyciągniętego podwozia...

    Ale ten samolot nie był anonimowy. I nie zrobił sobie "rajdu" tylko
    leciał wg planu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 90. Data: 2014-07-19 11:37:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 16:44:20 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Chcieli ale nie wyszło. Rosjanie odpuścili. Jak by nie odpuścili to nie
    > jest wykluczone że nas by nie było. Teraz Kuba powoli przechodzi na
    > gospodarkę rynkową. Z informacji jakie posiadam są na etapie jak w
    > Polsce za Wilczka. Z tym że my mieliśmy korzenie w postaci prywatnego
    > rzemiosła i rolnictwa a oni tego nie mają.

    jasne. Jest taka wolność, że nawet mogą sobie kupić samochód. całe 40.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?