  • 21. Data: 2019-07-14 10:03:14
    Temat: Re: Nasza przyszłość
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2019 21:58:42 +0200, kk napisał(a):
    > https://www.youtube.com/watch?v=4Afk82PW_Y4
    >
    > Takie samochody?

    Ciekawe skad wiedzial, ze pieszy zamierza przejsc :-)

    Ale jak byly swiatla - ani myslal zwolnic :-)

    J.

  • 22. Data: 2019-07-14 11:31:41
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Duza czesc zycia ludzie spedzaja w pracy. W starym masterze mam wygodniejsze
    > siedzenie niz wielu w nowym samochodzie. Master z zalozenia mial sluzyc do

    Dla mnie najwygodniejsze siedzenia były w Lublinie. Przejechałem całą
    Polskę w poprzek jednego dnia i nie było żadnych problemów. Pomijam
    wszystkie inne aspekty tego auta :)
    Wojtek

  • 23. Data: 2019-07-14 15:04:56
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Ciekawe skad wiedzial, ze pieszy zamierza przejsc :-)

    Pieszy sie rozejrzał i nie gapił w smartfona.

    No i jeszcze te ręce w kieszeniach u obu pieszych -- czyżby ukryty nadajnik?

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2019-07-16 21:35:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-13 14:19, Grzegorz Tomczyk wrote:

    > 2 samochody w ruchu na całe miasto? Ciekawe. :]

    Otwórz sobie kilka okienek z tym filmikiem to będziesz miał więcej
    samchodów :-)

  • 25. Data: 2019-07-16 21:37:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-12 06:23, Marcin N wrote:
    > W dniu 2019-07-12 o 00:42, CTP pisze:

    > Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będą "inteligentne drogi", która będą
    > współpracować z "inteligentnym samochodem". Problem ostatniej mili
    > (czyli dojazdu pod dom) pozostanie jak dotychczas - w gestii kierowcy
    > biologicznego.
    >
    > Czyli: dojeżdżasz do inteligentnej drogi - tam pojazd przejmuje
    > kontrolę, rozmawia z drogą i innymi pojazdami (nie musi przy tym być tak
    > bystry, jak pojazdy próbujące jeździć po zwykłych drogach) - potem znowu
    > przejmujesz kontrolę w pobliżu celu.

    To się nazywa kolej :-)

  • 26. Data: 2019-07-16 21:41:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Ludzie nie kupują samochodów bo potrzebują tylko dlatego, że ich stać.
    Stać ich na te wygodne fotele.

  • 27. Data: 2019-07-16 21:44:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Przecież wszystko jest już współdzielone. Te twoje hulajnogi, skutery i
    samochody.

  • 28. Data: 2019-07-16 21:48:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-12 06:26, Marcin N wrote:

    > Mi się podoba. Samochód znaczy. Tylko po co przezroczyste drzwi? Czy
    > każdy musi widzieć moją krótką spódniczkę?

    I nie możesz się po jajkach podrapać

  • 29. Data: 2019-07-16 22:35:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ni chuja. Moja nie jest wspoldzielona. Sam przez miesiac zrobilem na niej 260
    kilometrow. W pradzie kosztowalo mnie to niecale 2 zlote.

  • 30. Data: 2019-07-17 21:15:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-16 22:35, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ni chuja. Moja nie jest wspoldzielona.

    Twoja w sensie, że hulajnoga, którą tak promujesz. Tylko, że Ty swoją
    musisz do sklepu wnosić a jakby była współdzielona to byś przed nim
    zostawił.

    > Sam przez miesiac zrobilem na niej 260 kilometrow. W pradzie kosztowalo mnie to
    niecale 2 zlote.

    Kogo obchodzą oszczędności na 260km miesięcznie :-)

    PO, zacznij kurwa proszę cytować