  • 21. Data: 2018-11-04 13:52:30
    Temat: Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-03 o 22:44, Pszemol pisze:

    > A co to za problem zdjąć koło?

    Strata czasu a bywa że i suchego ubrania jak deszcz leje.

    > Lepsze to niż wcisnąc rękę za żarówkę w Fiacie Panda :-)

    Nie jeździłem ale ciasnota w okolicach żarówki to częste zjawisko.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-11-04 14:00:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2018-11-04 o 13:34, Irek.N. pisze:
    > Mam premium z BMW, nigdy nie miałem tak awaryjnego samochodu.

    Volvo się mści, zazdrosne jest;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2018-11-04 14:16:51
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-11-04 13:34, Irek.N. wrote:

    > Żartujesz?
    > Mam premium z BMW, nigdy nie miałem tak awaryjnego samochodu. Na dodatek
    > ASO zupełnie nie ogarnia napraw i trzeba samemu dochodzić.
    Hehe, siostra postanowiła podarować sobie odrobinę luksusu i kupiła w
    salonie nówkę X3 do wożenia bachorów do szkoły. Ściągany z Niemiec do
    Stanów. Przez 5 lat dwa razy stanął jej w polu, a za trzecim razem
    stracił moc i zaczął szarpać na milę od chaty, tak, że koleżanka
    dowiozła ją i dzieciaki. To ostatnie zdarzenie przesądziło o
    przyspieszonej sprzedaży tego autka i siostra stwierdziła, że nigdy
    więcej BMW. No i od czerwca jeździ jakimś SUV-em Lexusa (bleh, ależ on
    jest brzydki z przodu).

  • 24. Data: 2018-11-04 14:29:54
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.
    > ps. ostatnio 2 miesiące spędził w serwisie, tak się starają.

    Pewnie Trójka?, która akurat jest wyjątkiem od reguły. A widział ktoś
    kiedy zepsute Porsche?

  • 25. Data: 2018-11-04 15:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > Odrazam to auto - kupujcie Japończyki: proste i łatwe w naprawie
    > - jeśli się w ogóle psują, bo z moim nie miałem dużo problemów.

    Przyjezdz do Polski.
    Regeneracja plus wymiana = jakies 300zł. Z faktura.

    Ale pamietam jak chwaliłes tu amerykanskie ceny wymiany oleju i
    rozrzadu...
    No to na czyms musza zarabiac :)

    A to ze auta sa tak projektowane to niestwty prawda - coraz wiecej gówien
    pod maska, coraz mniej miejsca.

    Z mojej branzy:
    - ducato 2.0 2012 - nie ma gdzie reki włozyc pod maska
    - ducato 2.3 2012 - bez szału ale duzo lepiej
    - master 2.5 zarówno II jak i III - mozna sie gonic wokół silnika. :)

    Ja zawsze mowiłem, ze kazdy kto kupuje nowe auto, powinien sprzedawcy
    kazac na miejscu wymienic zarówke. Najlepiej w garniturze.
    Jak sie nie da to do widzenia.

    Ale o czym tu gadac jak w PL 80% nowych kupuja firmy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 26. Data: 2018-11-04 16:38:36
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 3 listopada 2018 20:41:56 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > A ile więcej byłbyś gotów zapłacić kupując nowy samochód, za to żeby któryś
    > tam kolejny właściciel mógł szybciej (taniej/samodzielnie) wymienić część
    > którą trzeba wymienić zazwyczaj po kilkunastu latach używania samochodu?

    A ile wiecej mozna dostac za auto w ktorym wiadomo ze sie naprawia tanio i szybko
    kontra to ktore naprawy sa masakryczne?

    Ujawnie: Zerknij sobie powornanie na tojoty kontra jakis dodge czy chryslery w usa.
    Tojoty trzymaja cene jak PO koryta. Chryslera to nie chce nikt kto ma rozum.

    Wiec to nie tylko jest kwestia ceny przy odsprzedazy ale i tego ilu ludzi wogole tego
    grata bedzie chcialo.

    A odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz na kazdej stronie dealerów wyzej wymienionych
    samochodow.

    Porownaj, tojote, forda, chryslera, dodge czy fiata. Mysle jednak ze odpowiedz sam
    dobrze znasz tylko pytasz aby podtrzymac konwersacje :)

  • 27. Data: 2018-11-04 16:41:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Teraz dwoma leciwymi koreańcami. Powiadam Ci - oaza spokoju i
    > bezawaryjności w stosunku do auta brata - czyli podobnego Passata jak
    > Twój, tylko trochę mniejszy silnik.

    Ucza sie od swojej japońskiej konkurencji.
    A co masz konkretnie?

  • 28. Data: 2018-11-04 16:41:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.
    > ps. ostatnio 2 miesiące spędził w serwisie, tak się starają.

    Od zaleca niemieckie premium ze względu na przyjemność jazdy rekompensującą
    wysoką awaryjność.
    Jak masz kupić Passata czy Golfa to już lepiej kupić japończyka.

  • 29. Data: 2018-11-04 16:41:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Pewnie Trójka?, która akurat jest wyjątkiem od reguły. A widział ktoś
    > kiedy zepsute Porsche?

    Może nie widziales bo statystycznie mało tych aut w stosunku do fiatów czy
    volkswagenów.

  • 30. Data: 2018-11-04 16:41:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    JDX <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    > przyspieszonej sprzedaży tego autka i siostra stwierdziła, że nigdy
    > więcej BMW. No i od czerwca jeździ jakimś SUV-em Lexusa (bleh, ależ on

    Mysle ze era niemieckiej dominacji na rynku samochodowym dobiega konca.
    Japońce dadza im w dupe. A Tesla wbije ostatni gwóźdź do trumny.

    Rozważamy właśnie wymianę obu leciwych aut i bierzemy pod uwagę właściwie
    tylko dwie opcje: Honda/Acura lub Toyota/Lexus.
    Właśnie ze względu na wciąż dużą awaryjność podobną do aut niemieckich
    również Tesla się nie kwalifikuje.