    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [OT] 4x4 UAZ
    Date: Mon, 23 Jul 2012 10:24:15 +0200

    Tak lekko na marginesie...

    sfiksowało mnie i chce sobie kupić zabawkę do dłubania...

    założenia:
    - tanie(zakup + naprawa)
    - proste
    - rzucające się w oczy
    - łatwo modyfikowalne
    - 4x4
    - niekoniecznie niepsujące się
    - niekoniecznie ekonomiczne

    no i myślę że UAZ się w te kryteria idealnie wpasowuje...
    (konstruktywna krytyka mile widziana)

    szukał bym egzemplarza z dobrymi blachami i przeniesieniem napędu, w
    miarę oryginalnego, choć niekoniecznie musi mieć sprawny silnik,
    elektrykę - to i tak pójdzie na szrot. Wiek.. - pełnoletni.
    Kusi mnie wstawienie tam jakiejś V6.

    Na czasie mi nie zależy, chce się naczytać, może mi przejdzie..
    Zakup planowany najwcześniej na zimę, za samochód chciałbym dać nie
    więcej niż 5k, na swap pewnie pójdzie drugie tyle. Na inne pierdoły
    trzecie tyle.

    Bawi się ktoś z Was czymś takim? Próbuję znaleźć jakieś ciekawe
    artykuły, aby się naczytać zanim kupie jakieś g*^$o. Jednak wszystko co
    google znajduje to kilka wzmianek na jakiś blogach + fpizdu filmików na
    youtube z ubłoconymi samochodami. Zapewne kopalnia wiedzy będzie na
    jakiś forach 4x4 gdzie trzeba się rejestrować, ale tych for jest trochę
    a zakładać konto na każdym mi się nie chce. Do rzeczy - możecie polecić
    jakieś konkretne, gdzie jest ciekawy zasób materiału na temat UAZ'ów, a
    szczególnie manuale dotyczące swapa, dodawanie bajerów w postaci
    wspomagania itp..

    Pozdrawiam
    Rafał