  • 21. Data: 2015-11-28 16:17:38
    Temat: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 13:03, J.F. pisze:

    > Jesli zdrowo kreci, to aku dobry. I rozrusznik dobry i kable dobre.
    >
    > No, mozna by jeszcze pro forma napiecie w czasie tego krecenia
    > sprawdzic - u mnie spada gdzies do 10V, moze przy 9.5 nadal dobrze
    > kreci, ale komputer juz odmawia.

    Chwilowo nie mam pomocnika, a ze statycznych pomiarow
    nie jestem w stanie ocenić zdolności rozruchowych.

    > Nie tylko internet - skoro sie dawkowalo wiecej i na pompie, to widac
    > pomagalo troche.

    No tak, ale to chyba w odwrotna stronę jest - tzn zimny jest szczelniejszy,
    a wtedy opór mu nie przeszkadza i kręci aż furczy a raczej nie kręci, bo
    nie musi -
    odpala od dotknięcia.

    > Za nowego tez musial krecic :-)

    Raczej myślałem o tym, że niewielki spadek zdolności
    rozruchowych akumulatora powoduje słabsze kręcenie - niby można powiedzieć,
    że zdrowo kręci, ale może jest to poniżej jakiejś wartości obrotów,
    która nie powoduje odpowiedniego dawkowania przez komputer.
    No i pompa też nie daje tyle co kiedyś.
    Nie znam się na tym - niech fachowcy naprawiają.
    Dzwoniłem też do ASO - oni widzą kilka przyczyn, ale zaczynają od
    wymiany akumulatora - jaki by nie był, to na pewno wymienić nie
    zaszkodzi :-).

  • 22. Data: 2015-11-29 10:39:25
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 28 Nov 2015 11:12:32 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >A już najlepiej to podszkolić angielski i poczytać fora gdzie nie ma
    >polskich filozofow od siedmiu boleści.

    Tylko są angielscy czy niemieccy ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2015-11-29 16:45:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Tylko są angielscy czy niemieccy ;)

    Nie ważne kto jest. Ważne kogo nie ma ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 24. Data: 2015-11-29 18:01:10
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 29 Nov 2015 16:45:57 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Nie ważne kto jest. Ważne kogo nie ma ;)

    To ja już wolę czytać filozofów polskich, niż niemieckich w oryginale
    :P

  • 25. Data: 2015-11-30 09:27:49
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 23:50, cef pisze:

    > Nie, nie - za forumy samochodowe dziękuję.
    > Miliony wątków o byle czym,
    > moderatorzy, łowcy pomukow,

    Z ciekawości.

    Co to są te pomuki?

  • 26. Data: 2015-11-30 09:42:40
    Od: Redi <s...@n...please>

    > Co to są te pomuki?

    Też się chwilę zastanawiałem, ale wydaj mi się, że chodzi o przycisk
    "pomógł". Na niektórych forach tak jest, że jak ktoś odpisze w temacie i
    info jest pomocna, to można pod postem kliknąć "pomógł" i odpowiadacz
    dostaje jakieś tam forumowe punkty.

  • 27. Data: 2015-11-30 10:53:45
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Też miałem takie przypadki w W202.
    Sprawdź czujniki położenia wału, wałka rozrządu i zrób test przelewowy
    wtryskiwaczy. U siebie wymieniałem obydwa czujniki i regenerowałem
    wtrysk. Oczywiście usterki oddalone od siebie w czasie, ale objawy
    identyczne. Zimny odpalał, gorący odpalał, a jak postał troszkę i
    temperatura silnika była w okolicach 40-60 stopni Celsjusza, nie chciał
    odpalać. jak się schłodził poniżej 40, palił bez problemu.

    charwel

  • 28. Data: 2015-11-30 17:30:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 10:53, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Też miałem takie przypadki w W202.
    > Sprawdź czujniki położenia wału, wałka rozrządu i zrób test przelewowy
    > wtryskiwaczy. U siebie wymieniałem obydwa czujniki i regenerowałem
    > wtrysk.

    Całkiem inne auto :-).

    PS
    Na razie pada mi chyba akumulator,
    bo zacząłem mierzyć go co chwilę i
    muszę sporo nakręcić km, żeby pokazał 12,5V
    na zaciskach, po krótkiej jeździe z kilkoma rozruchami
    jest 11,5V więc jutro podjadę sprawdzić go opornicą
    i pewnie do wymiany.

  • 29. Data: 2015-11-30 17:36:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 09:42, Redi pisze:

> [...]
    > "pomógł". Na niektórych forach tak jest, że jak ktoś odpisze w temacie i
    > info jest pomocna, to można pod postem kliknąć "pomógł" i odpowiadacz

    Tak, dokładnie o to mi chodziło.

  • 30. Data: 2015-11-30 18:13:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-30 o 17:30, cef pisze:

> [...]
    > na zaciskach, po krótkiej jeździe z kilkoma rozruchami
    > jest 11,5V więc jutro podjadę sprawdzić go opornicą

    Klemy i zaciski czyste?

    Bo akumulator-zdechlak ma napięcie, ale nie ma prądu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam