  • 11. Data: 2017-08-22 11:18:18
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-21 o 15:50, RadoslawF pisze:

    > Używasz systemu pisanego przez idiotów dla jeszcze większych idiotów.
    >
    > 1. Wywal aktualizacje każdego programu którego nie używasz.
    > 1.1. Przemyśl czy musisz mieć zaktualizowane programy których używasz
    > rzadko.
    > 1.2. W starszych czwórkach była możliwość kasowania niepotrzebnego
    > softu, sprawdź może jest i u ciebie.
    > 2. Zastosuj jak radzono programy do instalacji softu na karcie.
    > 3. Jak program płacze że się nie zainstaluje bo ma za mało pamięci to
    > wysil szare komórki i sprawdź czy chodziło o RAM czy o ekwiwalent HD.
    >

    > Pozdrawiam

    Nic tu nie ma czego już bym nie zrobił. Nie tylko nie aktualizuję
    niepotrzebnych (instalowanych fabrycznie) programów, ale nawet je
    zdezaktywowałem. Jakieś tam "kioski google", "kanały HD" czy facebooki
    itp nie są mi do niczego potrzebne a z braku możliwości definitywnego (w
    mojej wersji Andka nie ma takiej opcji) odinstalowania wybrałem opcję -
    "zdezaktywuj".

    Tu nic nie ma do wysilania - komunikat jest jednoznaczny - chodzi o
    pamięć flash. " Brak miejsca w pamięci, odinstaluj niepotrzebne
    aplikacje i spróbuj ponownie".

  • 12. Data: 2017-08-22 11:19:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-21 o 22:27, Animka pisze:

> [...]
    > instalacyjne ( np. FF mam na SD Memory card)
    > Na device storage mam tylko pliki systemowe.
    > Wejdż w pamięć aplikacji i poubijaj te, które niepotrzenie sa aktywne
    > lub usuń. Ja np, często ubijam,zatrzymuję FF jak z niego nie
    > korzystam. jak mam z niego korzystać to sie uruchomi. Dane komórkowe
    > mam wyłączone, Bardzo rzadko korzystam w telefonie przez te dane.
    > Czasami jak nie jestem w domu.
    > Masz w telefonie folder Moje Pliki (to coż jak menadżer plików).
    > Przesłane pliki przez bluetooth zaraz z pamięci usuwam. Pliki są tam

    Chyba jednak nie tędy droga. Jedno że takie zabiegi nie zwiększą
    znacząco wolnego miejsca do instalacji nowych programów, a po drugie
    przecie czyszczenie pamięci np. w Yanosiku czy Operze nie ma
    najmniejszego sensu.

  • 13. Data: 2017-08-22 11:20:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-22 o 00:48, AL pisze:

    > link2sd - stosowałem kiedyś w telefonie syna (xperia M dual - miała
    > 4GB pamięci dla uzytkownika).
    > Na karcie SD zakładało się dwie partycje - jedna standard, druga
    > ex2/ext3 na poszerzenie pamięci wewnętrznej w telefonie.
    > Działało to sprawnie.
    > Telefon - o ile pamiętam - wymagał root'a.

    I o coś takiego właśnie chodzi. Tylko ten root,.. Już kiedyś
    próbowałem... Jest jakaś ogólna metoda na Androida aby mu nadać takie
    uprawnienia czy każdy telefon trzeba traktować indywidualnie? Bo na
    stronach Acera nie widzę gotowców do przeprowadzenia takiego zabiegu na
    moim telefonie..

  • 14. Data: 2017-08-22 14:55:52
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 22.08.2017 o 11:20, Trybun pisze:

> [...]
    > uprawnienia czy każdy telefon trzeba traktować indywidualnie? Bo na
    > stronach Acera nie widzę gotowców do przeprowadzenia takiego zabiegu na

    poszukaj - a nóż zadziała - są różne programiki robiące to per auto (np.
    Z-root). Wrzuć w google rootowanie telefonu i próbuj różnych opcji.

  • 15. Data: 2017-08-22 19:23:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-22 o 11:18, Trybun pisze:

    > Tu nic nie ma do wysilania - komunikat jest jednoznaczny - chodzi o
    > pamięć flash. " Brak miejsca w pamięci, odinstaluj niepotrzebne
    > aplikacje i spróbuj ponownie".

    Nie jest jednoznaczny. Taki sam dostaniesz jak nie będzie miejsca
    w RAM jaki w pamięci flash. Przerabiałem to kiedyś na tablecie
    z jednym giga RAMu i Androidem 4.x.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-08-23 00:06:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Aug 2017 19:23:42 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Nie jest jednoznaczny. Taki sam dostaniesz jak nie będzie miejsca
    > w RAM jaki w pamięci flash. Przerabiałem to kiedyś na tablecie
    > z jednym giga RAMu i Androidem 4.x.

    I na podstawie czego wywnioskowałeś, że ów komunikat akurat dotyczył
    RAM?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2017-08-23 10:06:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-23 o 00:06, Marek pisze:

    > I na podstawie czego wywnioskowałeś, że ów komunikat akurat dotyczył RAM?

    Na podstawie zajętości pamięci. RAMu było ze trzysta mega wolnego
    a ekwiwalent dysku miał wolnego kilka giga.
    Po wyczyszczeniu RAMu instalacja się powiodła.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-08-23 12:13:19
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-22 o 19:23, RadoslawF pisze:

    > Nie jest jednoznaczny. Taki sam dostaniesz jak nie będzie miejsca
    > w RAM jaki w pamięci flash. Przerabiałem to kiedyś na tablecie
    > z jednym giga RAMu i Androidem 4.x.
    >

    > Pozdrawiam

    Akurat ja nie mam problemu w rozróżnianiu jakiej i do czego brakuje
    pamięci w telefonie. Tu, w tym przypadku ewidentnie chodzi o miejsce na
    dysku.

  • 19. Data: 2017-08-23 12:14:09
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-22 o 14:55, AL pisze:

    > poszukaj - a nóż zadziała - są różne programiki robiące to per auto
    > (np. Z-root). Wrzuć w google rootowanie telefonu i próbuj różnych opcji.

    Nie da rady, trzy różne próby i trzy porażki. Będę miał trochę czasu to
    spróbuje przeprowadzić taką operację (zwiększenia pamięci wewnętrznej)
    bez roota.

  • 20. Data: 2017-08-23 13:14:52

    Wed, 23 Aug 2017 12:14:09 +0200, w
    <599d554b$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <c...@j...ru>
    napisał(-a):

    > Nie da rady, trzy różne próby i trzy porażki. Będę miał trochę czasu to
    > spróbuje przeprowadzić taką operację (zwiększenia pamięci wewnętrznej)
    > bez roota.

    Spróbuj Kingroota.
    Nie widzę szans na zwiększenie pamięci wewn. bez roota.