  • 11. Data: 2016-12-05 16:05:03
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-12-05 o 14:51, J.F. pisze:

    >Do tego to wystarcza mi C5'tka z hydro. Zawias w max. wysoką pozycję
    >i jazda na wysokie krawężniki, czy moja polna droga do domu.

    A co jest tansze w zakupie i utrzymaniu - 3008 czy C5 hydro ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-12-05 16:05:44
    Temat: Re: Po jedzie prbnej Peugeot 3008
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 15:37, abn140 pisze:
    > Jakie to C5 masz?
    > Te 'pierwsze'?

    C5 2005r, czyli to drugie (bądź pierwsze po FL).. z RHR'em pod maską
    (2,0HDI 136KM, fabrycznie bez DPF)...

  • 13. Data: 2016-12-05 16:08:55
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 16:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup

    > A co jest tansze w zakupie i utrzymaniu - 3008 czy C5 hydro ? :-)
    >
    > J.

    W zakupie?? Moje C5 z 2005r. kosztowało mnie 12k PLN... Włożyłem 2,5k
    PLN zaraz po zakupie i na tą chwilę leję ON, zmieniam olej oraz filtry.
    A do tego cieszę się komfortem...

    Za nowsze c5 (X7) tak 6 letnie to trzeba te ok. 30k PKN wytargać z
    portfela. 3008 pewnie też kupi za to, ale za to C5 jest większa i sporo
    bardziej komfortowa...

  • 14. Data: 2016-12-05 16:09:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Jak ktos jest lesniczym to mu nadlesnictwo kupuje odpowiedni
    >samochod.

    A zonie tez kupi ?

    > Kupowanie samochodu z napedem na 4 kola w przypadku gdy jest szansa
    > uzycia go raz na cztery lata mija sie z celem. Co innego jak ktos ma
    > kaprys.

    No ... summa summarum nie kupilem, bo jak piszesz - przydaje sie raz
    na 4 lata, a paliwo przepala codziennie.

    >Z wyjatkiem jakis rajdow samochodow terenowych nie ma gdzie uzyc
    >takiego samochodu.

    Wystarczy, ze ktos narty lubi, albo ma domek na zadupiu.
    Takiej absolutnej potrzeby nie ma, bo jakos sobie radzil do tej pory z
    oska i inni sobie radza ... ale o ile przyjemniej sie nie meczyc i
    popatrzec na innych z gory.

    Jeszcze jest zachowanie na zwyklej drodze, ponoc lepsze, ale nie mam,
    to sie nie wypowiem.

    J.

  • 15. Data: 2016-12-05 16:51:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 15:59:57 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Mozesz wytlumaczyc po co naped na 4 kola w samochodzie osobowym?

    Jak byłem w USA to szef miał auto 5+ litra tysiąćpińset koni itd itp.
    Do tego opony całoroczne opony.
    Efekt jak popadał deszcz (o śniegu nie mówie)
    to problem był ruszyć na dwóch kołach.
    Ale przy czterech dawał rady.

    a z innej bajki:
    https://www.youtube.com/watch?v=lGGfYkvTIBc

  • 16. Data: 2016-12-05 17:13:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Mozesz wytlumaczyc po co naped na 4 kola w samochodzie osobowym?

    trabant też dowiezie Cię z punktu A do punktu B. to po co ci lepszy?
    A już takie fanaberie jak dach czy ogrzewanie są zupełnie zbędne

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-12-05 17:26:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie osobowym?

  • 18. Data: 2016-12-05 17:29:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam pod filmem napisali ze ma cztery skrecane kola a nie za naped jest na cztery
    kola.

  • 19. Data: 2016-12-05 17:31:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Slowo kluczowe to szef. Wczesiej napisalem ze jak kogos stac to dla kaprysu moze
    miec.

  • 20. Data: 2016-12-05 17:56:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie osobowym?

    Ja bym chcał mieć coś koło 250KM i wtedy napęd na 4 łapy się przydaje,
    żeby szpanersko ze świateł ruszyć;)

    NIe dla każdego samochód służy tylko do jazdy z A do B. Ja na przykład
    lubię jeżdzić. I lubię duże przyspieszenia. Możesz mówić, że to kaprys,
    możesz tłumaczyć rzekomą długością kutasa, kryzysem wieku średniego, jak
    sobie chcesz. Ale niektórzy po prostu lubią samochody i je prowadzić.

    Shrek