  • 21. Data: 2016-12-05 18:02:06
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Od kazdego samochodu oczekuje sie tylko jednego. Ze dowiezie tych co w srodku z
    punktu A do punktu B. Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie
    osobowym?

    Dziś oczekujemy od samochodu, że nie tylko dowiezie Cię z punktu A do B,
    ale zrobi to szybko, bezpiecznie, skutecznie i wygodnie.
    Samochód z napędem 4x4 nawet na asfalcie lepiej trzyma się drogi niż
    zwykły, co przekłada się i na szybkość średnia i na bezpieczeństwo. Do
    tego w ciężkich warunkach: śnieg, błoto dojedzie dalej niż zwykły.
    Od pojazdów typu SUW właśnie tego oczekujemy, nawet jego reklama o tym
    wspomina.

    Pozdrawiam
    WW

  • 22. Data: 2016-12-05 18:11:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nareszcie jakis konkretny argument za napedem na cztery kola. Zachwalaja w reklamie.

  • 23. Data: 2016-12-05 18:16:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No i co Ci z tego szpanerskiego ruszenia spod swiatel jak z reguly musisz skonczyc
    przyspieszac przy piecdziesieciu na godzine?

  • 24. Data: 2016-12-05 18:31:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i co Ci z tego szpanerskiego ruszenia spod swiatel jak z reguly musisz skonczyc
    przyspieszac przy piecdziesieciu na godzine?

    A po co jeść zupę, skoro kończysz po jednym talerzu,
    po co do kina, skoro po jednym seansie, po co do łóżka, skoro i tak
    skończysz;)

    Bo lubię. Znaczy w dupie mam tak naprawdę szpan. Po prostu lubię.

    Shrek

  • 25. Data: 2016-12-05 19:09:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lubienia sie nie czepiam bo lubienie czegos nie musi miec nic wspolnego z logika.

  • 26. Data: 2016-12-05 20:09:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie osobowym?

    zaciąłeś się?
    bo on ma wiele zastosowań. np. jazdę po górach.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-12-05 20:31:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Po gorach albo sie chodzi albo wspina. Do dostepnych dla ludzi miejsc w gorach
    budowane sa drogi zeby normalnym samochodem dojechac. Czasami zdarza sie ze jest
    zalecenie lub obowiazek jechania z zalozonymi lancuchami. Jesli nie przejada
    zwyczajne osobowe z zalozonymi lancuchami to i nie przejedzie wycudowany nawet jak
    lancuchy zalozy. I nie dlatego ze moze nie dac rady a dlatego ze droga bedzie
    zablokowana przez te co nie przejechaly. A na gorskiej drodze raczej poboczem
    pojechac sie nie da bo z jednej strony skaly a z drugiej dziura na trzysta metrow.
    Naped na cztery kola zawsze byl zarezerwowany dla okreslonego typu samochodow.
    Osobowe majace byc uzytkowan w miastach i na asfaltowych drogach pomiedzy miastami w
    tym typie sie nie mieszcza.

    bo ty tak zarządziłeś. To jak tam z twoim trabantem?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2016-12-05 21:30:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Dec 2016 18:02:06 +0100, w <o246ig$2vqb$1@adenine.netfront.net>, WW
    <w...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zwykły, co przekłada się i na szybkość średnia i na bezpieczeństwo. Do
    > tego w ciężkich warunkach: śnieg, błoto dojedzie dalej niż zwykły.

    Próbuję sobie przypomnieć, kiedy to napęd na 2 koła przeszkodził mi w
    dojechaniu tam gdzie chcę i nie mogę sobie przypomnieć.

    > Od pojazdów typu SUW właśnie tego oczekujemy, nawet jego reklama o tym
    > wspomina.

    To nie jest SUW, co więcej -- nie ma pojazdów SUW.

  • 30. Data: 2016-12-05 22:05:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Jak ktos lubi zuzywac minimum litr paliwa wiecej to latem na autostradzie moze
    sobie jechac na napedzanych dwoch osiach.

    Poza nielicznymi samochodami naprawdę terenowymi typu GAZ, Honker itp.
    to we współczesnych samochodach 4×4 podczas jazdy po autostradzie
    napędzana jest jedna oś. W zależności od modelu, ale typowo powyżej 40
    km/godz. napęd na drugą oś jest odłączany.