  • 201. Data: 2018-04-29 06:18:45
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-04-2018 o 18:07, Marek S pisze:

    > hahaha
    >
    > Yanosik czasem dobrze zadziała. Zdarza mu się :-)

    Ja tam nie zauważyłem szczególnych problemów.
    Wczoraj znwou ładnie ominął bokiem (po drodze z Poznania na Górny Śląsk
    przez DK1) korek przed Częstochową i w samej Częstochowie.

  • 202. Data: 2018-04-29 06:25:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-04-2018 o 11:14, kk pisze:

    > :-)
    >
    > Przez cały czas mówię o następcy Here.

    Czyli konkretnie o czym?

  • 203. Data: 2018-04-29 22:12:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-29 o 06:25, Cavallino pisze:

    > Czyli konkretnie o czym?

    "Mapy"

  • 204. Data: 2018-04-29 22:29:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-04-2018 o 22:12, kk pisze:

    > "Mapy"

    Mapy to jest chyba następca Here Maps, a nie Here Drive?
    To się w ogóle nadaje do nawigacji?

  • 205. Data: 2018-04-30 07:13:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-29 o 22:29, Cavallino pisze:

    > Mapy to jest chyba następca Here Maps, a nie Here Drive?

    Raczej obu bo Here Maps o ile kojarzę nie umiał nawigować

    > To się w ogóle nadaje do nawigacji?

    Jak kompas się nadaje to to chyba też

  • 206. Data: 2018-04-30 08:24:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-04-2018 o 07:13, kk pisze:

    > Raczej obu bo Here Maps o ile kojarzę nie umiał nawigować

    Nie miał nawigacji głosowej.
    Niemniej - ten nowy program to badziew, działa gorzej (nawet teraz) niż
    Here Maps.
    Np. ma problemy z lokalizacją, podczas gdy Here wskazuje ją zawsze od
    razu i bezbłędnie.
    Tak jakby nie używał samego gps, tylko czegoś jeszcze.

  • 207. Data: 2018-04-30 15:16:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Apr 2018 18:07:32 +0200, w <pc268h$dp4$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Tymczasem zdobywam nowe doświadczenia z NE. Zdecydowałem się na roczną
    > subskrypcję bo naprawdę pozytywne zbieram doświadczenia - poza

    Myślę, że zostaniesz na dłużej niż rok :)

  • 208. Data: 2018-04-30 15:19:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Apr 2018 18:07:32 +0200, w <pc268h$dp4$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Po nauczeniu się ciągu dziwnych operacji potrzebnych do
    > uruchomienia ulubionej trasy nie mogę nic złego powiedzieć o niej.

    PS. Ale jakiej ulubionej trasy? :) Wybierasz punkt docelowy z ulubionych i
    czekasz aż wyznaczy trasę. Ewentualnie dostaniesz jeszcze wybór trasy jeżeli
    taką opcję zaznaczyłeś w ustawieniach i trasa alternatywna jest dostępna.

  • 209. Data: 2018-04-30 20:59:08
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-30 o 15:16, r...@k...pl pisze:

    > Myślę, że zostaniesz na dłużej niż rok :)

    Ba! Już w tej chwili cienia wątpliwości nie mam ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 210. Data: 2018-04-30 21:12:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-30 o 15:19, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > taką opcję zaznaczyłeś w ustawieniach i trasa alternatywna jest dostępna.

    Być może jeszcze błądzę i wyważam otwarte drzwi. Zrobiłem coś takiego:

    1. Na jeden z pulpitów wrzuciłem sobie widget'a NE a w nim ulubione trasy.

    2. Klikam na jakąś - i od razu pojawia się wytyczona trasa - mogę
    jedynie wybrać "nawiguj". Brak jest możliwości wyboru
    najszybsza/ekonomiczna etc.

    3. Przerywam więc nawigację przyciskiem wstecz i wybieram tą samą trasę
    z ostatnich. Wtedy pojawia mi się możliwość wyboru i np. wybieram
    najszybszą.

    4. Gdy już nawigacja wystartuje - klikam 3 kreski, przewijam ekran na
    drugi, wybieram "omijaj korki" a następnie 100m.

    5. Po tym mozolnym wyklikaniu mogę ruszać.

    Wyjaśnię, że w przypadku 2 tras chcę mieć opcję "najszybsza" + 100m bo
    te trasy sprawdzają się najlepiej w takiej konfiguracji. Pozostałe to
    rekomendowane + powiedzmy 500m.

    Czy da się to samo szybciej osiągnąć? Byłoby idealnie 1 kliknięciem
    uruchamiać żądaną trasę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek