  • 11. Data: 2016-12-03 16:39:41
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2016 o 12:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Dzięki temu można by kupić polisy z różnym udziałem własnym, nawet w
    > zależności od okoliczności zdarzenia itp.

    Ciekawy pomysł, ale myślę, że te z wysokim udziałem własnym nie
    przyjęłby się ze względu na niewielką róźnicę w cenie. No bo przecież
    ubezpieczyciel wypłaci, a potem będzie się musiał bujać z tym komu
    wcisnął pseudoubezpieczenie. W ac sprawa prosta -klienta kasy nie
    dostanie. Tu wypłacić musisz, a potem pewnie dług sprzedasz dalej za np
    30% wartości. Kiepski biznes, więc będzie wyceniony drogo.

    Ponadto jak masz oc, to skłonność do spierdalania z miejsca zdarzenia
    mniejsza, niż jak masz pseudo OC. Więc i poszkodowanym też pod górkę.

    Shrek

  • 12. Data: 2016-12-03 16:45:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Bo mnie tu chodzi o to, że trzeba mieć tablice rejestracyjne a ja nie
    > widzę powodu. Nie jesteśmy w obozie koncentracyjnym z numerkami.
    > Możemy sobie jeździć normalnie.

    Juz kiedys o tym rozmawialismy.
    IMO samochody sprawiaja duze niebezpieczenstwo, do tego czesto zdarza sie
    chec ucieczki i przymus posiadania tablic vs upierdliwośc z tym zwiazana
    przemawiaja za ich utrzymaniem.

    Natomiast z pewnoscia mogliby zmienic te idiotyczne przepisy o zmianie
    tablic przy kupnie samochodu krajowego. O sciaganiu tablic do rejestracji
    etc czy do koniecznosci rejestracji przy osobistym stawiennictwie.
    To jest upierdliwe a nie sam fakt posiadania tablic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 13. Data: 2016-12-03 16:59:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 00:36:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/

    > Ciekawe czy takie wyrejestrowanie auta powiedzmy na 3 miesiące będzie
    > droższe czy tańsze niż OC na 3 miesiące.

    Pewnie nie.
    Ale ... nic nie pisza, aby zalatwil mozliwosc skrocenia OC :-)

    > No i pewnie 2 dni wyjęte z życia na załatwienie formalności.

    u mnie to raczej 2 godziny, plus dojazdy.

    Choc kto wie, co urzedy wymysla - wyrejestrowany, to zdac tablice :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-12-03 18:39:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niekoniecznie zdac tablice. Dla urzedu to klopot bo musza gdzies przechowywac, zgubic
    nie moga. Jest XXI wiek i jednym z zalozen instalowania kamer bylo i jest polaczenie
    ich ze Skynetem. Wystarczy dopisac kilka linijek kodu i maszyna sama bedzie wysylala
    przekazy z wpisana kara za jazde nie zarejestrowanym samochodem bez ubezpieczenia.

  • 15. Data: 2016-12-03 18:56:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    bedzie wysylala przekazy z wpisana kara za jazde nie zarejestrowanym samochodem bez

    gdyby to było 100% skuteczne, to może... ale w PL będziesz musiał
    tydzien biegać po urzędach i prawnika wynająć, gdy maszyna odczyta 8
    zamiast B i dostaniesz wezwanie do zapłaty, bo na Ciebie właśnie trafiło.

    a.

  • 16. Data: 2016-12-03 19:00:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 09:39:34 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Niekoniecznie zdac tablice.
    >Dla urzedu to klopot bo musza gdzies przechowywac, zgubic nie moga.

    Jak mase innych akt. Przeciez nie za darmo :-)

> [...]
    >linijek kodu i maszyna sama bedzie wysylala przekazy z
    >wpisana kara za jazde nie zarejestrowanym samochodem bez ubezpieczenia.

    Ale jak przerzucic koszt tych kilku linijek na posiadacza pojazdu ?

    Lepiej mu oddac tablice z przyplombowanym GPS :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-12-03 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > W sumie to dobrym pomysłem byłoby w ogóle usunąć kryteria regresu
    > ubezpieczeniowego z ustawy i ustalać je swobodnie między
    > ubezpieczyciem, a ubezpieczanym.
    > Dzięki temu obowiązkowe OC zabezpieczałoby wyłącznie interes
    > poszkodowanego, a odpowiedzialność ubezpieczonego i ubezpieczyciela
    > byłaby ustalana swobodnie.
    >
    > Dzięki temu można by kupić polisy z różnym udziałem własnym, nawet w
    > zależności od okoliczności zdarzenia itp.

    Jak znam zycie, to tylko spowodowałoby kolejna podwyzke.
    Okazałoby się, ze obecne ceny dotyczą polis z duzym udziałem wlasnym etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 18. Data: 2016-12-03 20:06:58
    Temat: Re: Posluchajta ... Zenek pirat.
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nagminnie jezdza
    >chodnikami. Jakis czas temu taki pajac mi przywalil jak wyjezdzalem z
    >bramy. Przy scianie szybko jechal. Nie mial szansy sie zatrzymac ani
    >ominac. Fiknal kozla i jak wstal to z pyskiem do mnie. Przyjechala policja
    >bo zadzwonilem. Dostal jakis mandat. Dobrze ze blotnik mi wgial tak ze dalo
    >sie wypchnac i nie widac. Jak by byla grubsza naprawa to bym musial isc do
    >sadu bo chujek na bank by nie chcial oddac pieniedzy.

    Na miejscu rowerzysty, poszedłbym do lekarza,
    prawdopodobnie otrzymałbym 7 dni zwolnienia
    i wtedy Zenek byś beknął.
    Do tego zapłata za uszkodzenie roweru
    i uszkodzoną odzież.

  • 19. Data: 2016-12-03 20:31:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 09:39:34 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Niekoniecznie zdac tablice. Dla urzedu to klopot bo musza gdzies przechowywac,
    zgubic nie moga.

    Mogą zutylizować ;)
    Jak wrócisz po wyrejestrowaniu to dostaniesz nowe tablice, może i nowe
    numery i dokumenty... To chyba coś tak ze 180zł kosztuje.

  • 20. Data: 2016-12-03 21:43:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    cyk4$....@4...net
    *Tomasz Pyra* napisał(-a):

    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/

    "Piotr Liroy Marzec jak się okazuje całą swoją siłą angażuję się swoją
    pracą w sejmie na rzecz Obywateli ,to kolejny już sukces posła z Ruch
    Kukiz'15 !"

    Jak to przeczytałem, to mnie zęby rozbolały :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675