  • 21. Data: 2016-12-03 22:00:43
    Temat: Re: Posluchajta ... Zenek pirat.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EdekS u...@s...pl ...

    > Na miejscu rowerzysty, poszedłbym do lekarza,
    > prawdopodobnie otrzymałbym 7 dni zwolnienia
    > i wtedy Zenek byś beknął.
    > Do tego zapłata za uszkodzenie roweru
    > i uszkodzoną odzież.

    Nie doczytałes, ze policja uznała wine rowerzysty?

    Zeby Zenek beknał, to musiałby być winny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 22. Data: 2016-12-03 22:11:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2016 o 22:00, Budzik pisze:

    > Nie doczytałes, ze policja uznała wine rowerzysty?
    >
    > Zeby Zenek beknał, to musiałby być winny.

    Bo przyjął. Jakby nie przyjął, to prawdopodobnie winny byłby Zenek. Choć
    tak po ludzku to jednak wina rowerzysty (opierając się na jednostronnym
    zeznaniu Zenka).

    Shrek

  • 23. Data: 2016-12-03 22:16:44
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2016 o 19:00, J.F. pisze:

    > Jak mase innych akt. Przeciez nie za darmo :-)

    Oj tam - kombinujesz a przecież rozwiązanie już wymyślono - za każdym
    razem nowe tablice (a kasę oczywiście;)

    Nieniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie na potrzeby
    dyskusji na grupach dyskusyjnych. Jeśli przypadkowo trafiła do Urzędu
    Komunikacji lub osób powiązanych z nim w drugim stopniu powinowatości
    prosimy o skasowanie listu, spokojne wyłączenie komputera i podpalenie
    pomieszczenia w którym się znajdujesz. Nadawaca nie ponosi
    odpowiedzialności za ewentualne użycie jego ironicznego pomysłu przez
    jakikolwiek urząd administracji państwowej lub władzę ustawodawczą.

    Shrek.

  • 24. Data: 2016-12-04 00:07:07
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    > Bo przyjął. Jakby nie przyjął, to prawdopodobnie winny byłby Zenek. Choć
    > tak po ludzku to jednak wina rowerzysty (opierając się na jednostronnym
    > zeznaniu Zenka).
    >
    > Shrek

    PoRD art. 17
    2. Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    uczestnikowi ruchu.

  • 25. Data: 2016-12-04 00:28:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-03 18:56, Artur Miller wrote:
    > tydzien biegać po urzędach i prawnika wynająć, gdy maszyna odczyta 8
    > zamiast B i dostaniesz wezwanie do zapłaty, bo na Ciebie właśnie trafiło.

    Przecież to tylko problem idioty który pozwolił na te dwa znaki
    graficzne, podobnie idioty który pozwolił na O i 0 itd. Wsadzić za
    kratki odpowiedzialnych idiotów, uniemożliwić stosowanie znakow
    podobnych graficznie i poczekać ze 3 lata aż tablice samoistnie wygasną.
    Problem solved. Potem pozostaje jeszcze odwiedzić defiladą wojskową
    przyjaciół z sąsiedniego kraju za stosowanie dwukropków nad literami.

    Innymi słowy: urzędnicy którzy 20 lat temu nie zastanowili się choć
    przez chwile nad problemami rozpoznawania znaków - nawet przez policje -
    sa odpowiedzialni za obecną niemożność zautomatyzowania procedury
    nakładania mandatów. Ale oni juz nie pracują więc winnych się nie
    znajdzie. Pozostaje narzekanie, rozpisanie przetargu i odebranie
    niedziałającyego "systemu informatycznego" od dowolnej dużej firmy
    nastawionej na koszenie przetargów.

  • 26. Data: 2016-12-04 00:33:49
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    wiadomości news:XnsA6D3DB1733CC1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Nie doczytałes, ze policja uznała wine rowerzysty?
    >
    > Zeby Zenek beknał, to musiałby być winny.
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    Nie, policja nie uznała winę rowerzysty.
    Policjant wystawil mandat za jazdę rowerem po chodniku.

  • 27. Data: 2016-12-04 01:06:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 4 Dec 2016 00:28:16 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > przez chwile nad problemami rozpoznawania znaków - nawet przez policje -
    > sa odpowiedzialni za obecną niemożność zautomatyzowania procedury

    O ile człowiekowi faktycznie może być trudno odróżnić rejestrację P0 OOO01
    od P0 000O1 (a jest trochę samochodów z takimi tablicami, pomimo że
    teoretycznie miały to być słowa), to automat zrobi to bez problemu.

    Znajomy robił system rozpoznawania numerów rejestracyjnych i właśnie bardzo
    chwalił dobre i przemyślane liternictwo na obecnych polskich tablicach.
    Doskonale przygotowane pod automatyczne rozpoznawanie.

    Samo rozpoznawanie obrazu poszło mu na tyle łatwo, że okazało się że w
    próbie testowej wszystkie tablice z które miały jakieś niższe dopasowanie
    do wzorca były przerobione - jakieś przemalowane P->B, B->8, 1->4 itp.
    Wieć przy okazji wyszedł od razu wykrywacz jakiś przekrętów w tablicach ;)

    Natomiast w rzeczywistości system i tak jest ułomny, bo jak tablice są po
    prostu brudne, to choćby skały srały OCR nie da rady.
    A jeszcze użyli kamer i oświetlenia w podczerwieni, a tam syf na tablicach
    jest dużo bardziej widoczny niż w świetle widzialnym.

  • 28. Data: 2016-12-04 02:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EdekS u...@s...pl ...

    > Nie, policja nie uznała winę rowerzysty.
    > Policjant wystawil mandat za jazdę rowerem po chodniku.

    Skąd wiesz? Z opisu Zenka nic takiego nie wynika...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 29. Data: 2016-12-04 02:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EdekS u...@s...pl ...

    > PoRD art. 17
    > 2. Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    > szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    > uczestnikowi ruchu.

    A z drugiej strony masz rowerzyste poruszajacego sie po chodniku z duza
    predkoscią.
    Macie oczywiście rację, ze równie dobrze moglaby być wina Zenka, duzo
    zalezy od okolicznosci. Na pewno sprawa nie jest jednoznaczna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 30. Data: 2016-12-04 06:50:13
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    wiadomości news:XnsA6D412E5081Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik EdekS u...@s...pl ...

    > A z drugiej strony masz rowerzyste poruszajacego sie po chodniku z duza
    > predkoscią.
    >
    > Budzik

    Rowerzysta nie ma obowiązku ustępowania pierwszeństwa nieuprzywilejowanemu
    pojazdowi wyjeżdżającemu z bramy.