  • 21. Data: 2015-07-08 21:31:26
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: s...@g...com

    użytkownik Budzik napisał:

    > Nie wiem jaki jest sens tych zmian.
    >
    > To znaczy wiem po co zdjecia - reszty nie rozumiem. PO CO?

    Więcej nalepek ograniczy widoczność, a to oznacza więcej wypadków.
    więcej wypadków to większe ubezpieczenie:)

  • 22. Data: 2015-07-08 21:37:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    chyba Ci odbiło z braniem lawety.

  • 23. Data: 2015-07-08 21:40:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > chyba Ci odbiło z braniem lawety.

    Zenek, idź sobie dyskutuj z Tomem N, trzymacie poziom.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-07-08 21:42:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    dlaczego nie można? Można ale nie wolno.W sytuacji przypadkowej kontroli zapomina się
    dowodu rejestracyjnego i przyjmuje na klatę 50 zyli mandatu. Taniej wychodzi niż
    przegląd.

  • 25. Data: 2015-07-08 21:42:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 26. Data: 2015-07-08 21:46:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naszego auta,
    > zapłacimy za tę usługę podwójną stawkę - informuje "Dziennik Gazeta
    > Prawna".
    > Wynika to z zapisów projektu założeń do nowelizacji prawa o ruchu
    > drogowym. Zdaniem gazety
    > to jeden z wielu kontrowersyjnych zapisów. I tak np. poza pieczątką w
    > dowodzie rejestracyjnym
    > trzeba będzie wozić z sobą specjalne zaświadczenie ze stacji
    > diagnostycznej, każde przeglądane
    > auto będzie fotografowane, a na przedniej jego szybie pojawi się specjalna

    Powinna być kara za brak przeglądu, tak jak jest za brak OC.

    A w ogóle to powinni wprowadzić obowiązek złomowania samochodu po skończeniu
    się na niego gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2015-07-08 21:48:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne że trzymamy poziom. Ty za to byś się zesrał żeby pokazać jaki jesteś
    praworządny. Dla mnie tak jesteś praworządny że pięciu dych bym Ci nie pożyczył.
    Dokąd nie wprowadszą jakiegoś rozwiązania yupu kamera, satelita jakaś centralna baza
    przeglądów to tak jak do tej pory srałem na przeglądy będę srał dalej.

  • 28. Data: 2015-07-08 21:55:43
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 12:10, p...@g...com pisze:
    > --Jeżeli nawet o jeden dzień spóźnimy się na obowiązkowe badania techniczne
    > naszego auta, zapłacimy za tę usługę podwójną stawkę - informuje "Dziennik Gazeta
    Prawna".

    > czemu od razu nie potrojna albo x10 ?
    >
    > https://www.bussgeldrechner.org/tuev.html
    > Hauptuntersuchung um 2 bis 4 Monate überzogen
    > Konsequenzen, mit denen Sie zu rechnen haben:
    > Bußgeld 15 ojro
    > Hauptuntersuchung um 4 bis 8 Monate überzogen
    > Bußgeld 25 ojro
    >
    > szalonym POmyslom stanowcze NIE :-)

    A możesz TO przełożyć na język zrozumiały - ja nie "szprecham"?

  • 29. Data: 2015-07-08 22:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież i tak nieterminowe przeglądy wychodzą drożej, bo musisz brać
    > lawetę na dojazd na przegląd.

    Raz drozej, raz taniej - wazne, ze to własciciel auta moze sobie policzyc.

    > A sama dodatkowa opłata ma racjonalny sens - jako motywator dla tych co
    > to "a to jeszcze miesiąc pojeżdżę bo konsekwencji i tak nie ma".

    Jak to nei ma konsekwencji?
    Konsekwencje sa, o ile jezdzi sie autem bez przegladu.
    A jak sie nie jezdzi to i konsekwencje niepotrzebne.
    Było madrze - teraz bedzie głupiej.

    > Twój wybór. Niezajmowanie się samochodem na bieżąco zwykle generuje
    > dodatkowe koszty.

    Na razie jego wybór... Ale niedługo beda naklejki...

  • 30. Data: 2015-07-08 22:19:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 19:19, Budzik pisze:
    > Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Mozesz wytłumaczyc co miałes na mysli?

    Brak polisy w postaci braku karty/lepki za szybą jest na tyle widoczny,
    że część osób się zastanowi zanim wyjedzie.
    Teraz jest jak z jazdą po kilku piwach - a kto to zauważy...
    Więc spadnie prawdopodobieństwo kolizji z takim delikwentem (bo ich
    mniej) i związanych z tym późniejszych walk z ubezpieczalnią, UFG, itp itd.

    --
    Irokez