  • 12. Data: 2015-07-08 19:19:13
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > A dlatego, żeby potem nie było wałowania się z ubezpieczycielem jak taki
    > bez OC/przeglądu przywali Ci w samochód.

    Mozesz wytłumaczyc co miałes na mysli?

    > Jest to mądrzejsze niż ta idiotyczna lepka z numerem rejestracyjnym za
    > szybą.

    A ja myslałem, ze obie sa bez sensu...

  • 10. Data: 2015-07-08 19:19:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Ja tu widze pewna sprzecznosc ;) Niech zrobia ta baze porzadnie (np.
    > scigaja ubezpieczycieli, ktorzy nie robia wpisow)i wtedy zadne nalepki
    > sensu nie maja... Jesli nie ma w bazie, to z automatu grzywna np.
    > poprzez ubezp. fundusz gwaranc. - jesli dostana odwolwnie, ze
    > ubezpieczyciel nie wpisal, to niech sam placi ;)

    Ano własnie.
    epanstwo a oni znowu w naklejki sie bawia, ktore nikomu do nieczego nie sa
    potrzebne.

  • 13. Data: 2015-07-08 19:27:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > To znaczy wiem po co zdjecia - reszty nie rozumiem. PO CO?

    co raz wiecej produkcji zalatwiaja roboty, a ludziom zajecie tez znalezc
    trzeba - automat wyprodukuje naklejke, dignosta przyklei, urzednik
    zweryfikuje, funkcjonariusz sprawdzi przetarg na naklejki i interes
    sie kreci - a inaczej 50% bezrobocia ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 14. Data: 2015-07-08 19:34:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 19:27, m4rkiz pisze:
> [...]
    > trzeba - automat wyprodukuje naklejke, dignosta przyklei, urzednik
    > zweryfikuje, funkcjonariusz sprawdzi przetarg na naklejki i interes

    To się wydaje śmieszne ale ten cały bajzel jest oparty na takich absurdach.
    Mądre głowy tylko gadają, gadają i gadają ale absurdów nie dostrzegają.
    Czy do normalności musi prowadzić tylko krwawa rewolucja?

  • 15. Data: 2015-07-08 19:37:29
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > to jeden z wielu kontrowersyjnych zapisów.

    Eeetam, to mozna zrobic jeszcze fajniej. Wprowadzic obowiazek
    instalowania transponderow, ktore beda informowac czy jest OC i badania.
    Czemu tak? Bo drozej, bardziej upierdliwie i oplaca sie wladzy, czyli
    spelnia warunki by byc wprowadzone. By zylo sie lepiej, czy jak to szlo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2015-07-08 20:27:43
    Od: "t" <t...@o...pl>

    > Jeżeli nawet o jeden dzień spóźnimy się na obowiązkowe badania
    > techniczne naszego auta,
    > zapłacimy za tę usługę podwójną stawkę - informuje "Dziennik Gazeta

    To jest chore. Nawet za granica tak nie ma. Mogę to nawet opisać na swoim
    przykładzie.
    Mam starsze auto (drugie) . Mechaniczne zadbane, ale buda sie posypała. Z
    tego powodu stoi od dłuzszego czasu u blacharza
    bo nie mam cisnienia na szybką robotę .Ma być wolniej ale solidniej. I tylko
    dlatego, że chcę zdbac o auto to mam płacić podwójnie?
    Uprzedzając komentarze. Tak, przegląd się skończył jakos w lutym i auto
    pojechało na lawecie do blacharki.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 17. Data: 2015-07-08 20:59:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 20:27, t pisze:

> [...]
    > bo nie mam cisnienia na szybką robotę .Ma być wolniej ale solidniej. I
    > tylko dlatego, że chcę zdbac o auto to mam płacić podwójnie?

    Przecież i tak nieterminowe przeglądy wychodzą drożej, bo musisz brać
    lawetę na dojazd na przegląd.

    A sama dodatkowa opłata ma racjonalny sens - jako motywator dla tych co
    to "a to jeszcze miesiąc pojeżdżę bo konsekwencji i tak nie ma".

    > Uprzedzając komentarze. Tak, przegląd się skończył jakos w lutym i auto
    > pojechało na lawecie do blacharki.

    Twój wybór. Niezajmowanie się samochodem na bieżąco zwykle generuje
    dodatkowe koszty.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-07-08 21:02:40
    Od: <9...@6...210240.invalid> (Tom N)

    Hinek w

> [...]
    > naszego auta,
    > zapłacimy za tę usługę podwójną stawkę - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
    > Wynika to z zapisów projektu założeń do nowelizacji prawa o ruchu drogowym.
    > Zdaniem gazety
    > to jeden z wielu kontrowersyjnych zapisów. I tak np. poza pieczątką w
    > dowodzie rejestracyjnym
    > trzeba będzie wozić z sobą specjalne zaświadczenie ze stacji diagnostycznej,
    > każde przeglądane
    > auto będzie fotografowane, a na przedniej jego szybie pojawi się specjalna

    Masz jakieś wsparcie w konkretnych linkach prowadzących do "mięsa", czy
    będziesz ogóry marynował w tak trudnym "ogórkowym" sezonie?

    > To już nie jest normalny kraj.

    W normalnym kraju jest strona:

    <https://legislacja.rcl.gov.pl/lista?pSize=0&typeId=
    1#list>

    Ani mrumru...

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2015-07-08 21:10:39
    Od: <1...@6...211039.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Przecież i tak nieterminowe przeglądy wychodzą drożej, bo musisz brać
    > lawetę na dojazd na przegląd.

    ROTFL

    > Twój wybór. Niezajmowanie się samochodem na bieżąco zwykle generuje
    > dodatkowe koszty.

    ROTFL

    Czego dzieciaku nie zrozumiałeś w zdaniu: "Mechaniczne zadbane, ale buda sie
    posypała. Z tego powodu stoi od dłuzszego czasu u blacharza bo nie mam
    ciśnienia na szybką robotę"

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2015-07-08 21:23:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 21:10, (Tom N) pisze:
> [...]
    > posypała. Z tego powodu stoi od dłuzszego czasu u blacharza bo nie mam

    Czego nie zrozumiałeś, debilku, z tego, że nawet sprawnym samochodem nie
    możesz jeździć bez badania technicznego?

    --
    Liwiusz