  • 11. Data: 2014-10-14 18:58:43
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Mam już kamerę w aucie parę lat, nigdy mnie jakoś szczególnie
    > nie ciągnęło do zgrywania filmów i "podpierdalania", ale po tym:
    > http://youtu.be/_8NmK3z9uR8
    >
    > podjeżdzam za chwilę, jak się okazuje do "panienki", bo oczywiście się
    > niedaleko zawiesiła na kolejnych światłach, fotelik na przednim siedzeniu,
    > mamuśka... i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    > stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...

    To było zatrzymanie przed przejściem wymuszone przez pieszego czy zwykły
    pustak ?

  • 12. Data: 2014-10-14 18:59:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "xxx" <x...@w...pl>

    > Panią z prawego pasa - jakieś 12 pkt .

    Może po prostu zagapiła się

  • 13. Data: 2014-10-14 19:16:50
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2014-10-13 o 23:22, Myjk pisze:
> [...]
    > mamuśka... i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    > stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...

    To jeszcze nic, piątek droga Łódź - Stryków.
    Koło przystanku PKS na pasy próbuje wejść dziadziuś o laseczce, widać że
    ciężko mu.
    Ja się zatrzymuję, za mną jakieś 2-3 auta też, z naprzeciwka tir.
    Ko po 10-15 sek. prawym poboczem śmigają dwa auta ok 60km/h.
    Jak by to był ktoś młodszy kto by sprawnie przechodził to ostatnie metry
    by jednak przeleciał ...
    Pierwsze auto rodzina 2+1, drugie obywatel nieco młodszy od tego na
    przejściu.

    --
    --- xyz

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-10-14 19:30:56
    Od: <1...@6...193056.invalid> (Tom N)

    John Kołalsky w

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > To było zatrzymanie przed przejściem wymuszone przez pieszego czy zwykły
    > pustak ?

    To było wyprzedzanie bezpośrednio przed przejściem, zwykły pustaku.

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2014-10-14 20:19:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tom N" <1...@6...193056.invalid>

    > To było wyprzedzanie bezpośrednio przed przejściem,

    Bezpośrednio przed przejściem to było "omijanie pojazdu, który zatrzymał się
    ...".

    > zwykły pustaku.
    >
    > --
    > 'Tom N'

    Znowu wstydzisz się swojego nazwiska ?

  • 16. Data: 2014-10-14 20:34:27
    Od: <7...@8...203428.invalid> (Tom N)

    John Kołalsky w

    > Użytkownik "Tom N" <1...@6...193056.invalid>

    > Bezpośrednio przed przejściem to było "omijanie pojazdu, który zatrzymał się
    > ...".

    Ani nagrywający ani poprzedzający nie stali...

    > Znowu wstydzisz się swojego nazwiska ?

    Ja? Podasz message-id mojej wiadomości bez nazwiska?, Jasiu...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2014-10-14 20:49:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tom N" <7...@8...203428.invalid>

    > Ani nagrywający ani poprzedzający nie stali...

    Oni nie jechali "bezpośrednio przed". Poza tym z faktu wyprzedzania nie
    wynika jeszcze wina. Jak widać na zdjęciach samochód po prostu przejechał,
    czyli osoba, która go prowadziła nic nie zrobiła by wyprzedzać. Mówiłem,
    pustak zatrzymał się a ona najprawdopodobniej zagapiła się.

    > Ja? Podasz message-id mojej wiadomości bez nazwiska?, Jasiu...

    Synek ... umiesz się normalnie podpisać czy będziesz dalej pieprzył
    farmazony

  • 18. Data: 2014-10-14 21:09:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Tuesday, October 14, 2014, 8:34:27 PM, you wrote:

    [...]

    > Ja? Podasz message-id mojej wiadomości bez nazwiska?, Jasiu...

    On nie łapie. Ale w obecnych czasach mało kto łapie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2014-10-14 22:12:15
    Temat: Re: Przejście dla pieszych ... przesłać do policji.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    > http://youtu.be/_8NmK3z9uR8
    > i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    > stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...
    > Myjk

    Jak najbardziej wskazane jest, aby to nagranie trafiło do policji.
    Zero tolerancji dla debili.

    Widziałem podobną sytuację. Wtedy przechodzący solidnie
    kopnął w drzwi przejeżdżającego pojazdu.

  • 20. Data: 2014-10-15 00:35:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2014, John Kołalsky wrote:

> [...]
    > Jak widać na zdjęciach samochód po prostu przejechał,
    > czyli osoba, która go prowadziła nic nie zrobiła by wyprzedzać.

    Ciebie też trzeba prosić, żebyś sprawdził art.9.11 KW?
    W miejscu o "niewyprzedzaniu" od zawsze są słowa "bez naruszania
    postanowień ustępu 9 niniejszego artykułu".
    A w przepiach karnych jest "lub zaniechania".

    > Mówiłem, pustak zatrzymał się

    ...niektórzy tu tłumaczą, że NIE MA innej metody niż przydzielanie
    mandatów "niepustakom" i coraz bardziej wychodzi, że mają rację.
    Bo niby tak na zdrowy rozum, część nagrań na youtubie nt.
    wyprzedzania i omijania przed przejściem kwalifikowałaby się
    do "czepiania się", ale skoro *W TYM* przypadku jest dyskusja
    (piesi na pasach są, a jadący nie widzi czy tam nie ma np.
    dziecka lub psa), no to trudno, Sejm chyba ma rację.

    > a ona najprawdopodobniej zagapiła się.

    Jasne.
    W każdej innej sytuacji byłaby wdeptana w ziemię, ale wyprzedzając
    na przejściu co tam, "tylko się zagapiła".

    > Synek ... umiesz się normalnie podpisać czy będziesz dalej pieprzył farmazony

    A odróżniasz "normalne podpisanie się", cokolwiek to znaczy, od PODANIA
    NAZWISKA o którym raczyłeś pisać?
    (wiem, wiem, pewnie różnica wykracza poza PoRD :>)

    pzdr, Gotfryd