  • Data: 2018-09-24 16:52:36
    Temat: Re: 1080@100Hz
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A są jakieś istotne różnice, czy to głównie kwestia np. meta-znaczników?

    Dokładnie nie wiem, ale podejrzewam, że to jest kwestia zarówno po
    stronie plików, jak i odtwarzaczy i telewizorów, których firmware nie
    pozwala na odtwarzanie video o tak niestandardowych parametrach. Wszak
    nawet przy rozdzielczości 4K standardem jest najwyżej 60 kl./s. Czyli w
    sumie problem softwareowy.