  • Data: 2018-09-29 20:58:33
    Temat: Re: 1080@100Hz
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/23/2018 5:01 PM, Uncle Pete wrote:
    > A po co Ci aż 100 kl./s?

    Obraz jest maślano płynny. Przy kręceniu ujęc sportowych to jest jak
    róznica miedzy VHS a DVD. Na pokazie widziałem film nagrany w 200Hz i
    puszczony na TV z taką matrycą. Mozna patrzeć w to godzinami. Nie, film
    był naprawde 200Hz, to nie wewnętrzny engine przeliczający klatki
    pośrednie. Natywne 200Hz.

    Innymi słowy dzisiaj wolałbym mieć 100Hz niż 4K sądząc po wrażeniach
    przy oglądaniu. Mam tv robiący 100Hz z 50Hz ale to nie to samo, na wielu
    ujęciach można pokazać dokładnie w których miejscach ekranu engine
    działa a które olał bo nie dał rady. Olewa prawie zawsze kiedy ruch nie
    jest oczywisty.

    Trzeba czekać aż ktoś zhackuje firmware do xiaomi :D