  • Data: 2019-05-16 09:23:53
    Temat: Re: 40 niemieckich rozbójników
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-16 o 08:57, p...@g...com pisze:
    > to juz wiem ze nie czytales do konca :-)
    >
    > Im aktuellen Fall war die Polizei tatsächlich auch durch die Videos von Norbert
    Lehmkuhle auf die ,,Geisterfahrer" aufmerksam geworden: Die Social-Media-Mitarbeiter
    der Polizei haben die Hinweise nach Auskunft von Stefan Muhtz direkt an die
    zuständige Dienststelle weitergegeben.

    > policjant przeglada (sluzbowo !) fejsbunia i przekazal juz sprawe do wlasciwej
    jednostki ... to jest zycie, siedzisz na fejsie a potem tlusta resortowa emerytura
    :-)

    > https://www.focus.de/finanzen/altersvorsorge/beamten
    pensionen-umsorgt-wie-auf-wolke-sieben-so-gut-geht-e
    s-deutschen-beamten-im-ruhestand_id_6941437.html

    > ale najlepiej to oplaca sie byc nauczycielem :-)
    >
    > Ein Lehrer aus Nordrhein-Westfalen, Besoldungs­gruppe A13, verheiratet, zwei
    Kinder, bekommt vor seiner Pension ein Gehalt von 5062,73 Euro. Sein Ruhegehalt würde
    bei etwa 3372 Euro liegen.

    Niemcy to naród bez polotu, inwencji i wyobraźni... Czasem to dobre,
    czasem - idiotyczne. Pamiętam, jak kiedyś w Kolonii w niedzielę o 6 rano
    Niemcy (piesi) posłusznie stali na jakiejś lokalnej uliczce na czerwonym
    świetle na przejściu dla pieszych. Uliczka szerokości może ze 3 m - z
    trudem by się tam 2 auta osobowe minęły, ale cierpliwie stoją... Żywego
    ducha nie widać, żadnych aut - dla nich to środek nocy... :-)
    Na tej autostradzie to mogliby z głodu skonać, a się nie ruszyć... Z
    drugiej strony - w takich przypadkach policja powinna rozkręcić fragment
    barier i uregulować ruch awaryjnie umożliwiając zawrócenie. Tylko trzeba
    do tego mieć wyobraźnię i klucze :-)
    T.